Please wait...
HomeForumPosts by sofia2016

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by sofia2016

successfully completed survey Toluna » Post #4

Thu Feb 02, 2017 13:40 in Success Stories

Same here. I completed Toluna Survey yesterday and today. Congratulations.

Premium Account » Post #10

Wed Feb 01, 2017 22:41 in Filipino

Wow! Congratulations and Good luck! :)

Premium Account » Post #8

Wed Feb 01, 2017 06:57 in Filipino

More opportunities pag premium ka. Napansin ko lang. Mas lumaki Kita ko Nung nagpremium ako.

OFW » Post #3

Wed Jan 04, 2017 22:35 in Filipino

Ako nasa Italy. Wala rin halos task. Sa mga surveys at offers at ads lang ako kumikita.

Files Fetcher » Post #5

Tue Jan 03, 2017 02:16 in Charla General

Sí, es su regla (Términos y Reglamentos). Se le cobrará 2,5 $ para confirmar que su tarjeta es válida. Después de 7 días de prueba, me suscribí de inmediato. Pero espero que me acrediten el saldo pendiente el 27 de febrero de 2017, incluso me dieron de baja.

Files Fetcher » Post #2

Mon Jan 02, 2017 08:19 in Charla General

Hola. Me suscribí a FilesFetcher a través de TrialPay el pasado 27 de diciembre. Mi suscripción fue de 7 días de prueba. TrialPay confirmó mi suscripción a esta oferta. Pero la recompensa de 3,23 $ si no me equivoco todavía está en mi balance pendiente. La razón es que me acreditarán el 27 de febrero de 2017. Pero ya está incluido en mi bono de lista.

L'OROSCOPO in TokenAds, TRUFFA! » Post #1

Tue Dec 27, 2016 12:53 in Italian

Mi sono iscritto a L'oroscopo offrire in TokenAds lo scorso 22 dicembre 2016. Ho già inviato il mio screenshot prova a loro. Poi, oggi, TokenAds ha detto che l'offerta non è stata completata alla loro offerwall! Come è successo? Giuro, ho completato questa offerta a loro. L'offerta L'oroscopo ha preso 5.09EURO dal mio credito per canone di abbonamento allora diranno che non ho completato questa offerta a loro ?. Ahayy ..

Offerta Matomy: iscrizione a Kobo » Post #11

Fri Dec 23, 2016 01:32 in Italian

Matomy supporto ha risposto alla mia richiesta di ieri. Hanno chiesto i miei dati completi che ho usato per raccomandata a Kobo, e anche la prova della mia screenshot completamento della loro offerta. A dire il vero, o se l'approvazione, i crediti sarà assegnato il processo di biglietti tra 48 ore-72 ore. Beh, sto ancora sperando che approverà la nostra richiesta.

Offerta Matomy: iscrizione a Kobo » Post #6

Thu Dec 22, 2016 12:42 in Italian

Ciao. Mi sono registrato Kobo attraverso Matomy. Non vi è alcun scritto che abbiamo bisogno di comprare qualcosa per guadagnare il credito. L'obbligo di guadagnare i crediti in questa offerta è quello di registrare con l'indirizzo e-mail valido. Sto ancora aspettando il mio credito. Non ho ancora contattare l'assistenza. Ma lo farò ora. Speriamo che ci danno credito anche noi non lo facciamo eventuali acquisti.

Daily Checklist Bonus update » Post #19

Sat Dec 17, 2016 09:55 in Filipino

Download lang ako lagi ng mga Apps dyan sa mga nabanggit ko na Offerwall. Yung Adscend, Ok magbayad yan. Matagal nga lang. Inaabot hanggang 3 weeks bago ka nila icredit.

Daily Checklist Bonus update » Post #16

Wed Dec 14, 2016 23:50 in Filipino

livinloud, Di gaano nagbabayad ang Matomy at TokenAds. Mas Ok magbayad ang Trial Pay, Adscend at Offertoro. Send lng ng msg sa Support after 24 hrs na d p naccredit Clixcents mo. Yung Adscend, inaabot lng ng ilang weeks bago magbayad. Make sure lng na may screenshot proof pra bayaran ka.

Checklist bunos. » Post #3

Wed Dec 14, 2016 09:29 in Your Stats

Thank you. :)

Checklist bunos. » Post #1

Sat Dec 10, 2016 23:48 in Your Stats

After 1 week straight that I completed the checklist bunos, I failed again yesterday. I was not able to complete my checklist bunos yesterday and now it was reset again , huhu. Almost no surveys yesterday. Maybe only 1, but I was not qualified. :( Then, I completed an offer at Trial pay but only one. Other offers are not credited yet. :( I hope I can complete the checklist bunos today, tomorrow and always. :lol:

Samplicious Paid me 4$! » Post #1

Fri Dec 09, 2016 00:55 in Italian

Sono così felice! Dopo aver atteso per 1 mese, sondaggio Samplicious, mi hanno pagato 4 $. Grazie Samplicious!! :D :D :D
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Dec 9, 2021 03:05:07 PST