Please wait...
HomeForumPosts by TorenAltair

Jump to
ySense Customer Care CornerySense Knowledge CenterMembers LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by TorenAltair

Qualifikation für Tasks » Post #3

Tue Jan 12, 2016 00:06 in German

Die sind gerade ohne Levelvoraussetzung:

849470
Twitter Demographics

$0.01
849591
Help Us Identify Articles J&j Trad Media

$0.01

Sonst weiß ich nicht, ob es nun auf der Crowdflower-Seite dieses Entry exam gibt, sollte zumindest.

Edit Nachtrag:

Quote:What is the Entrance Exam?

We know that Jobs in Level 0 frequently do not contain Test Questions or do not count towards Levels Statistics and, as a result, it has been difficult for new Contributors to meet the requirements for a Level 1 badge. The Entrance Exam contains only Test Questions. It is an unpaid opportunity that is specifically designed to help new Contributors answer enough Test Questions to earn a Level 1 badge.

Who is eligible to take the Exam?

New Contributors, including those who have lost Level badges, may take the Exam unless they have previously failed or taken the entirety of the Exam.

Where can it be accessed?

All eligible Contributors will find a link to the Entrance Exam in the Leveling Requirements section of the Contributor Dashboard.

Why Can’t I See the Entrance Exam Yet?

We are currently testing the Entrance Exam on a small group of Contributors. Please be patient as we continue to fine tune the feature; we want to make sure the Entrance Exam is problem free when we release it to all Contributors. All new Contributors can expect to see the Entrance Exam on their dashboards by September, 2015!

Do I need to finish the entire Entrance Exam in one sitting?

No. Simply click “Save & Exit” to return to the Dashboard. The link to the Entrance Exam will not disappear unless you’ve finished it, so you can always resume the Exam at your leisure.

How long will I be able to take the Entrance Exam?

The Entrance Exam will be continue to be available to you until you either a) earn a Level 1 badge, or b) answer too many Test Questions incorrectly.

Can I retake the Entrance Exam?

No, the Entrance Exam is a one-time opportunity, so be sure to answer all the questions to the best of your ability.

What happens when I finish the Entrance Exam?

Congratulations! You will now have access to Level 1 Jobs.

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2543

Sun Jan 10, 2016 13:28 in German

Stahlblaue wrote: Jippyyyyyy

849258
Nach Unangemessenen Suchbegriffen Suchen
level_1_contributors $0.11
;-)

Heee. Schlafenszeit..

CrowdFlower zahlt nur jede 2. Aufgabe » Post #9

Sun Jan 10, 2016 10:50 in German

Noch anzumerken wäre, daß manche 0.01c Tasks 0.005c Tasks sind und daher 2 nötig sind für 1 Gutschrift.

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2541

Sat Jan 09, 2016 10:38 in German

Stahlblaue wrote: Da lag ich in der wanne ... hmpf ;-)

Kein Tablet? :D

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2539

Sat Jan 09, 2016 05:56 in German

Unangemessenes 849087

Keine Tasks verfügbar? » Post #11

Fri Jan 08, 2016 08:38 in German

Ohne Level: 848788 Help Us Validate Article Authors

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2526

Fri Jan 08, 2016 01:57 in German

Unangemessenes 848680

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2521

Thu Jan 07, 2016 07:33 in German

Pille001 wrote: Das ist aber nicht nett, Toren. ;)

Dachte immer es wär hilfreich die Task ID zu posten :twisted:

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2518

Thu Jan 07, 2016 02:57 in German

Here we go.. Unangemessenes 848148

Edit: die wollten Borussia Dortmund bewertet haben..ich hab mal unangemessen gewählt.. :twisted:

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2512

Wed Jan 06, 2016 02:44 in German

Doch, doch, aber das Unangemessene ist halt völlig geschenktes Geld. Zweistellig wirds heute sowieso durch den Feiertag bei uns! ;)

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2510

Wed Jan 06, 2016 02:04 in German

Total verpasst, nur weil ich grad 2 Rechner neu aufsetze.. Wuah :cry:

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2507

Wed Jan 06, 2016 00:46 in German

Stahlblaue wrote: 50 Beschreibungen in 30 min. pffffffffff
Ob ich das in Englisch schaff is fraglich ... grins

71 oder 72 sinds ;)

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2505

Tue Jan 05, 2016 23:49 in German

Wenn jetzt aber noch Französisch kommt, passe ich.. Uff.

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2503

Tue Jan 05, 2016 13:59 in German

Unangemessenes 847674

Peanut Labs Offers » Post #1

Tue Jan 05, 2016 13:17 in German

So, ich dachte nach dem Trialpay-Aufwand die volle Bezahlung zu bekommen, nehme ich mal was bei Peanut Labs. Man mag es kaum glauben, die sind noch schlimmer, die zahlen gar nichts, weil "keine Transaktion verfolgt werden konnte", obwohl bei denen direkt auf der Offerwall die Transaktion gelistet ist. Mal sehen, was der Support nun auf meine zweite Anfrage antwortet oder ob ich mal der anderen Seite, die die Provisionen zahlen, einen "Hinweis" geben muß. Meine Laune ist hm überschaubar.

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2495

Sun Jan 03, 2016 05:44 in German

Unangemessenes 846919

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2490

Sat Jan 02, 2016 02:04 in German

Unangemessenes 846800

Diskussions-Thread: Tasks (crowdFlower) » Post #2489

Fri Jan 01, 2016 06:06 in German

Stahlblaue wrote: jipppppppy

846717
Nach Unangemessenen Suchbegriffen Suchen
level_1, $0.11

erste .. mit 6 tasks ;-)

Muh, da war ich auf der Autobahn.. blödes Timing :D

Laufende Diskussion [Umfragen/Surveys] » Post #1364

Fri Jan 01, 2016 02:52 in German

Das sollte keine Kritik oder Niedermachen von Stahlblaue oder so sein, ich bin da nur unzufrieden wieviel die Portale selbst einstecken. Da ich die meisten Umfragen auf "normalen" Umfragepanels mache, weiß ich eben, daß selbst Standardumfragen, also nicht berufsbezogen o.Ä., deutlich mehr bringen, als die Offer-Firmen hier weitergeben. Für mich selbst ist irgendwo die Schmerzgrenze 1 Euro (mit Bonus und Währungskurs zur Zeit auch ca. 1$) für 20 Minuten. Es geht aber auch nochmal deutlich mehr. Gibt auch Anbieter da draussen die pro Minute 10 Cent zahlen.

Foreverrrs Post hatte ich gestern schon gesehen, war völlig überrascht und war mir unsicher, ob ich dazu was schreiben soll.

Laufende Diskussion [Umfragen/Surveys] » Post #1361

Thu Dec 31, 2015 23:23 in German

33 Cent für 15 Minuten ist aber auch übel. Bei seriösen Portalen sind für 15 Minuten eher 85 Cent aufwärts drin. :shock:
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Jan 27, 2022 18:02:09 PST