Please wait...
HomeForumPosts by naklov86

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by naklov86

TASK GÜNCEL! » Post #3792

Sat Apr 18, 2020 10:25 in Turkish




adam yapmış 1150 tane en yakın kullanıcıya 2 katından fazla fark atmış. helal olsun. 4. sıradaki kullanıcıdan sonra 15 kat fark atmış. :$

taktiği nedir acaba bu kadar fazla yapmanın?

TASK GÜNCEL! » Post #3789

Fri Apr 17, 2020 08:04 in Turkish

Thelastair wrote: Benim ban açılmış , ben yinede rewiev yapmam bundan sonra :)

gözün aydın hocam yeni gördüm yazını :thumbup:

ANKETLER » Post #8484

Tue Apr 14, 2020 14:16 in Turkish

bu arada geçen cuma ve dün paskalya bayramı nedeniyle resmi tatildi avrupa ve abd'de. anket ve task sayısındaki azalış normal yani.

ANKETLER » Post #8483

Tue Apr 14, 2020 14:13 in Turkish

pelinsuyilmaz61 wrote: Bugün bir tane bile anket gelmedi

bana 1 tane geldi 45 dk 44 cent. bu kadar uzun anket için bu kadar düşük ödeme teklif edilince, gel de dürüst cevaplar ver. anket dolduran kişinin şevkini kırıyor

TASK GÜNCEL! » Post #3708

Fri Apr 10, 2020 13:06 in Turkish

gisil wrote: arkadaşlar hangi taskı yapıyorsunuz? liste türk bayrağı dolu :P :thumbup:

muhtemelen review building

TASK GÜNCEL! » Post #3704

Fri Apr 10, 2020 05:40 in Turkish

Thelastair wrote:
Axolotll wrote:
Thelastair wrote: Your Figure Eight account is deactivated. Please contact accountreview@figure-eight.com if you are interested in reactivating your account.


Rewiev building tasklarından sonra hesaba giremiyorum çokta yapmadım üstelik :)

geçmiş olsun bu task sorunlu galiba yumuşak bir dil kullanın ticket atın kaba konuşmayın

Attım mesaj altta verdikleri adrese bakalım bekliyorum , bu tasktan daha önce hesabı gümleyenlerde olmuştu diye hatırlıyorum bunu bildiğimden yanaşmıyordum bu taska ama başka güvenli taskta yok ekranda , clothing gender flag çakıyor , duplicate gelmiyor bir tek clothingle yürümez bu iş , uzun süredir bu task geldiğinden yapayım sorun olmaz dedim toplam 50-60 adet yaptım herhalde doğrulukta baya yüksekti taskların , genel doğruluğum zaten %94 falan. Neyse sağlık olsun bu task tekrar gelirse bulaşmayın :)

geçmiş olsun hocam. tez zamanda düzelmesi dileğiyle...

ANKETLER » Post #8365

Fri Apr 10, 2020 04:56 in Turkish

gisil wrote: 10m CINT 47379365 $0.52

borusan sanat. keşke hepsi böyle olsa :thumbup:

+1

TASK GÜNCEL! » Post #3697

Fri Apr 10, 2020 02:11 in Turkish

squirrel1483 wrote:
squirrel1483 wrote: 1566065 Clothing And Gender Categorisation Task bu taskın bana ikinci kazığı oldu önceki id numarasında da mojör flag vermişti bu sefer kimse flag var demediği için genel forumda herhalde düzelttiler dedim korka korka yaptım ama gene de işaretlendi uzak durun bu tasktan bence kanser eder adamı geçen seferki 15 günde zar zor kalktı bu kalkıcak mı bakalım :? :oops: :thumbdown:

bayrak kalkmış sistemini anlamadım gerçekten ama sinir bozucu olduğu kesin

cinsiyetli clothing taskı 20-25'ten sonra hep flag veriyor. yapacaksanız ona göre yapın. 30-35 tane yaptırmıyor neredeyse hiçbir zaman.

TASK GÜNCEL! » Post #3696

Fri Apr 10, 2020 02:10 in Turkish

squirrel1483 wrote:
naklov86 wrote: Figure 8 platformu tamamen appen'e taşınıyormuş 16 nisanda. Hayırlara vesile olmasını dilerim. İnşallah bizler için güzel sonuçlara gebedir.


gelen gideni aratır derler ama umarım öyle olmaz

inşallah bu sefer öyle olmaz hocam

TASK GÜNCEL! » Post #3693

Thu Apr 09, 2020 18:03 in Turkish

Figure 8 platformu tamamen appen'e taşınıyormuş 16 nisanda. Hayırlara vesile olmasını dilerim. İnşallah bizler için güzel sonuçlara gebedir.

ANKETLER » Post #8350

Thu Apr 09, 2020 14:17 in Turkish

google uygulamaları ile ilgili anket daveti

0,96$

ödedi.

ANKETLER » Post #8344

Thu Apr 09, 2020 12:19 in Turkish

makronomifurkan wrote: İlk defa gün içinde 2 tane anket yaptım.

hocam daha yeni üye olmuşsun. tecrübe kazandıkça daha fazla yapacaksın.

ANKETLER » Post #8329

Thu Apr 09, 2020 01:45 in Turkish

pelinsuyilmaz61 wrote: Dostlar daha önce soruldu mu bilmiyorum ama anketlerin geldiği belli saat aralıkları var mı ? Sizin farkettiğiniz bir şey var mı bu konu hakkında?

geçen sene öğle saat 12:00'da, akşama doğru saat 17:00'da daha sık anket gelirdi. özellikle 12:00'da. ama ysense olduğundan beri belirli bir algoritma yakalayamadım.

TASK GÜNCEL! » Post #3681

Wed Apr 08, 2020 08:25 in Turkish

alfabeta wrote:

30 saniye yeterli ..20 dede gönderdim bişey olmadı bi dahaki sefere aklında olsun


eyvallah hocam :thumbup:

TASK GÜNCEL! » Post #3678

Wed Apr 08, 2020 07:32 in Turkish

1567554 (Negative Sampling) Judge The Sentiment Of The Highlighted Theme


arkadaşlar bu taskı kaçırmayın derim. 0,10$ ücreti var. cümle olumsuz mu, olumlu mu yoksa nötr mü diye soruluyor. 1 dk'dan önce atmadım. çok daha kısa sürede bitiyor

TASK GÜNCEL! » Post #3667

Tue Apr 07, 2020 09:43 in Turkish

ankettasksever wrote:
naklov86 wrote:
ankettasksever wrote: 1566065 Clothing And Gender Categorisation Task 28 37 37 100%

sonu 5 le biten bu defa. Major flag koydu bir saat sonra kendiliğinden kaldırdı. :thumbup: :$

tebrikler hocam task listesinde görüyorum adınızı :clap:

sağolasın hocam. Review Annotated Buildings yapıyorum. çift saymasa uçtum da geri kalabilirim bayağı zorluyor.

çift de verse tek de verse kıtlık günlerinde iyidir hocam. en azından tecrübe oluyor, elin alışıyor ve accuracy yükseliyor :)

TASK GÜNCEL! » Post #3665

Tue Apr 07, 2020 09:27 in Turkish

ankettasksever wrote: 1566065 Clothing And Gender Categorisation Task 28 37 37 100%

sonu 5 le biten bu defa. Major flag koydu bir saat sonra kendiliğinden kaldırdı. :thumbup: :$

tebrikler hocam task listesinde görüyorum adınızı :clap:

TASK GÜNCEL! » Post #3650

Fri Apr 03, 2020 03:46 in Turkish

alfabeta wrote:
Thelastair wrote:
naklov86 wrote: selan123 nickli türk kullanıcı hangi taskı yapıyor bilgisi olan var mı?


duplicate ya da clothing tasklarıyla bu kadar yapamaz. arkadaş sürekli listede merak ettim acaba farklı bir durum mu sözkonusu?

Liste TR saati ile saat 10'da sıfırlanıyor o saatten belli 600 tane yapacak herhangi bir task listeye girmedi , muhtemelen bizde olmayan bir taska abanıyor arkadaş bir tane rus'da yapıyor dikkat ettiysen bazen denk gelebiliyor..

alayını yapıyor :) gençliğimde çok emek verdim refime boynuz kulağı geçti :)

alayını yapıyor derken hocam? yani ekstra task yok mu diyorsunuz?

TASK GÜNCEL! » Post #3644

Thu Apr 02, 2020 12:19 in Turkish

selan123 nickli türk kullanıcı hangi taskı yapıyor bilgisi olan var mı?


duplicate ya da clothing tasklarıyla bu kadar yapamaz. arkadaş sürekli listede merak ettim acaba farklı bir durum mu sözkonusu?

TASK GÜNCEL! » Post #3643

Thu Apr 02, 2020 12:15 in Turkish

Izeco wrote: 1564705 Measuring Pedestrian’s Willingness To Cross In Front Of An Automa..

Bu taskı yapan var mı, tamamladım. En son kodu da girdim submit deyince asyfayı yeniledi. Ama ücreti vermedi. Sanki tamamlamamışım gibi başa döndürdü. Haat mı var?

ben öğle vakti yaptım. ödemeyi hemen yaptı
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Dec 5, 2021 22:03:50 PST