Please wait...
HomeForumPosts by oliveriosantos

Jump to
ySense Customer Care CornerySense Knowledge CenterMembers LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by oliveriosantos

Motivação - Poste a sua também! » Post #1868

Wed May 16, 2018 16:06 in Portuguese

Estou em modo stand-by...nem me dou ao trabalho de responder seja a que for...não tenho meios de levantar meus ganhos...o clixsense está a demorar mt em arranjar novas carteiras online. Perdi tudo o que tinha no Payza...

Premium expira dentro de 6 dias. Renovar ou não? » Post #1

Tue Jun 06, 2017 14:55 in Portuguese

Boas. Comentem pf a vossa opinião. Meu premium acaba dia 12 de Junho. Estou a fazer uma média diária de 5 cêntimos " KKKKK :D :D :D :D :D :D :D e apenas de vez em quando consigo completar um survey ou outro. Clixgrid não me dá prémios e nas tasks acabei por desisitir. Seria o maior idiota se renovasse. Verdade??? Opinem por favor

ClixGrid » Post #3

Sun May 21, 2017 15:28 in Success Stories

:D

ClixGrid is crazy thing !! » Post #3

Thu Mar 30, 2017 15:45 in Success Stories

click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click ....

Tarefas » Post #13482

Mon Jan 23, 2017 15:19 in Portuguese

Obrigado. Abri mas vou antes num "Give up". Nem com o tradutor me safo.

Tarefas » Post #13478

Mon Jan 23, 2017 15:10 in Portuguese

Alguém já fez essa task?

984275 Collect Dutch Webpages Containing Copyright Infringement Material

É fácil? ou é mais uma para levar expelled?

2 times 5 extra chances but Dollars did not come » Post #4

Sun Jan 22, 2017 07:48 in Success Stories

perfectshops wrote: Yesterday I got 5 extra chances twice. Once

And the second time

But the dollars are angry with me and they did not show up. I hope the dollars become friendly with me again and i too win more and more dollars on Clixgrid and not just extra chances :thumbup:

I was mad...I was going to give up...But without persistence we dont get anything... I won extra chances for an year and half. ...but this months i won already twice $0.10 and believe me...Clixsense is the really best place to make money online. Good luck to you all

Another $0.10 on Clixgrid. Thank you » Post #1

Sun Jan 22, 2017 07:43 in Success Stories

I am persistent, so i get it.Thank you very much! :clixsense:

Tarefas » Post #13264

Thu Jan 19, 2017 17:54 in Portuguese

Acabei de fazer agora e deu-me 50%. Era multiplas respostas para cada conta do tweeter?? Diz que deixei mtas perguntas por responder

Finally clixgrid gave me $$$$$ » Post #1

Wed Jan 18, 2017 09:09 in Your Stats

I've been waiting almost 1 year and half to win again. Thank you very much! :clixsense:

Tarefas » Post #12571

Wed Jan 11, 2017 17:20 in Portuguese

renato0072015 wrote: Alguém teve paciência pra fazer essa hoje?

981677 Find Information About Financial Institutions / $0.06 / 50 tasks / 130 minutos por task / Não inclui no nível

Fiz só uma, 90% de precisão e acabou as tarefas, mas que chato isso. Pense numa task demorada

Eu tava a fazê-la e deu merda. Submeti na mesma e deu-me expelled. 2 sites não dá nem sequer para abrir. Falha ligação. No outro dia fiz e deu out of time. Hoje fodid** mandei ticket de suporte. Não é justo de maneira nenhuma. Só pode ser gozo.

$40 Payment - Thank You ! » Post #1

Mon Jan 09, 2017 15:33 in Payment Proofs

Hi guys

Decided to start 2017 with another payment. $40 from Clixsense. Thank You.

I just won on ClixGrid. » Post #6

Thu Jan 05, 2017 14:12 in Your Stats

:D :D :D Ah Ah Ah funny...very funny... :D :D :D 5 chances??? So, i am so lucky and i didnt knew...more than a 1 year i am clicking on the clixgrid and my prizes are always the 5 chances . Good luck to you all.

Tarefas » Post #11454

Wed Dec 28, 2016 16:25 in Portuguese

Olá pessoal das tarefas " Tasks"

Eu registei no CrowFlowder...mas fico sempre na merd*. As tarefas que me aparecem disponíveis estão sempre em línguas que não entendo completamente nada. Para mim é tudo chinês...Vocês conseguem fazer também este tipo de tarefas? Em russo, mandarim e etc etc,
Eu percebo bem inglês, francês, português e espanhol também desenrasco, mas nunca tenho tarefas nestas línguas. Alguém me explica o procedimento? Obg

Postem os seus resultados na Clixgrid » Post #1339

Tue Dec 27, 2016 09:54 in Portuguese

Por favor dêem a vossa opinião. Vale a pena o esforço e o tempo perdido?

My Clix Grid History » Post #5

Tue Dec 20, 2016 10:58 in Success Stories

Look the day you got in Clixsense. I am here for many years and you only months. Ok i was always a standard member and this year i bought premium...but i do Surveys...is where i get more earnings. Today i got 3 surveys completed :) Most of people won on tasks, but i dont. They are most of times in languages i dont understand. :(
But let's continue... someday we will get it. Good luck

My Clix Grid History » Post #2

Mon Dec 19, 2016 15:21 in Success Stories

I am not so far too...sometimes i feel angry too

My ClixGrid Stats
Chances (Left/Total) 0 65
Clicks (Today/Total) 65 9,845
Winnings (Today/Total) $0.00 $1.85

Postem os seus resultados na Clixgrid » Post #1314

Tue Dec 06, 2016 10:52 in Portuguese

My ClixGrid Stats
Chances (Left/Total) 0 60
Clicks (Today/Total) 60 9,035
Winnings (Today/Total) $0.00 $1.85

Já lá vai um ano e 3 meses sem ganhar $$$. Apenas extra chances. Pondero mesmo parar de clicar :(

clixgrid » Post #5

Tue Feb 12, 2013 08:21 in Success Stories

Till today...more than 5000 clicks and just 0.95$ in prizes... :( i think that today was my last day cliking clixgrid.

ClixGrid » Post #4

Thu Mar 22, 2012 06:02 in Your Stats

Dont cry...look mines

My ClixGrid Stats

Chances (Left/Total) 0 25
Clicks (Today/Total) 25 2,097
Winnings (Today/Total) $0.00 $0.10

Really thinking not spending any more time with this...this is very frustrable
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Jan 23, 2022 23:37:32 PST