Please wait...
HomeForumPosts by Hattusas

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by Hattusas

TASK GÜNCEL! » Post #2309

Sat Sep 14, 2019 00:26 in Turkish

Umarım bugün bir daha gelir level görevleri ucu ucuna level almayı kaçırıp beklemek daha sinir bozucu oluyor :D

ANKETLER » Post #5566

Fri Sep 13, 2019 14:18 in Turkish

Sağlıklı Yaşam Topluluğu tarafından sonunda bana da mail geldi. Ben de katılmıştım topluluğa ve gelmemişti. Birkaç kişi 32 TL almıştı sonunda bana da hediye etti. Sanırsam Amazon.tr'de geçiyormuş bakalım :D

Bugün baya güzel şeyler oluyor.

Gelen prepaid kartın kullanım süresi 1 ay yalnız.

Payoneer & Skrill Güncelleme » Post #88

Fri Sep 13, 2019 13:57 in Turkish

Skrill'e başvurmadan önce internetteki yorumları okumanızı söylemiştim. Çok fazla bu konuda şikayet var. 1 olumlu yorum var ise 10 kötü yorum var. Emeğinizi bu kadar riske atmak kolay mı bekleyemiyorsunuz diye? Payoneer en güvenilir yöntem. Şahsen Tango Card ekleseler onu bile Skrill'e tercih ederim. Çünkü Skrill ile ilgili hiç güven verici şeyler yok. Bu sitede bir emek bir zaman ayırımı söz konusu. Bir ayda 100 dolar kazandıysam ve hesaba 50 dolar geliyorsa o ayın 15 gününü ona vermişim gibi oluyor. Neden buradaki kazancımı kesintiler üzerinden hesaplayıp gereksiz tedirgin olayım ki? O kaybedeceğim 15 gün başka şeylere de vakit ayırabilirim, böyle düşünmek lazım.

TASK GÜNCEL! » Post #2307

Fri Sep 13, 2019 11:52 in Turkish

star_30 wrote:
Hattusas wrote:
ankettasksever wrote:
star_30 wrote:
ankettasksever wrote:
star_30 wrote:
ankettasksever wrote: bugün entity yaptım %76 ı geçtım. her ne kadar %100 çalışmış olsamda dashboard daki TEST QUESTIONS CORRECT/ANSWERED oranı kapanmıyor. yanlış yapmış olsaydım aksine ara açılacaktı. geçmişte verdiğim yanlış cevaplar bu aradaki rakamı etkilemiş.

sanırım aradaki bu farkla alakası yok. herşeyi tam doğru yapsam bile ancak şu anki farkı koruyabileceğim.

besevler'in dediği gibi geçmişte ne kadar expelled olduysak ondan fazla görev yapacağiz.

sistem bunu ne zaman ve nasıl algılıyacak bu önemli. %76 ile level 1 i alamıyorum. çok zaman geçti ve bu arada başarılı görevler yaptığım orandan da belli oluyor. bakalım nasıl olacak?

hocam sen ticket at çok uzun süredir level alamadım büyük emeğim var nasıl olacak bu iş diye belki anlayışla karşılaşırlar çok sıkı kuralları olduklarını düşünmüyorum.

hocam attım bir kere kayıtlarda var. cevap verdiler sisteme müdahale edemiyoruz diye. şimdi tekrarında ban felan yemiyelim. biraz daha entityler yapalım bakalım.

oda var, bari sistemin nasıl çalıştığını tam olarak ogrenseydik ne bileyim başarılı/başarısız iş orani vs. şartlar tamamlaninca level almassam sorarım bu soruları.

neyse ticket attım hocam. sonucu yazarım.

"dear management.

I have been working and waiting for a long time. I can't get level 1 with 76%. please help me."

Gözün taskte olsun quiz modları çözsen bile belki birden level gelebilir. %100 ekleniyor çünkü direkt az önce baktım da benim oran artmış yine. %80 olunca belki açabilirler.

Kaç aydır düşük ücretli anket çözüyoruz. Hepimizi anlayabiliyorum şu an. Bir an önce level alalım.

16 soru kaldı oran %78 bu kalan 16 soruyu çok iyi çözüp %80 nin üstüne çıkmam lazım emin olmadığım taski yapmayacam task başına yuksek ucret verse bile artik risk alamam

Dikkatli olun. Hatta gerekirse Task ismini Google’a aratıp videolu çözüm izleyebilirsin. Task süresi yeterince fazla zaten max 1 dkya bir sayfa bitiyor. Mesela Internet service dediğinde service type olarak sadece Internet kelimesini almanız gerekiyor. Yanındaki service kelimesini gereksiz buluyor servis ismi sorduğu için. Ben bi kere böyle yanlış yaptım.

TASK GÜNCEL! » Post #2305

Fri Sep 13, 2019 11:03 in Turkish

ankettasksever wrote:
star_30 wrote:
ankettasksever wrote:
star_30 wrote:
ankettasksever wrote: bugün entity yaptım %76 ı geçtım. her ne kadar %100 çalışmış olsamda dashboard daki TEST QUESTIONS CORRECT/ANSWERED oranı kapanmıyor. yanlış yapmış olsaydım aksine ara açılacaktı. geçmişte verdiğim yanlış cevaplar bu aradaki rakamı etkilemiş.

sanırım aradaki bu farkla alakası yok. herşeyi tam doğru yapsam bile ancak şu anki farkı koruyabileceğim.

besevler'in dediği gibi geçmişte ne kadar expelled olduysak ondan fazla görev yapacağiz.

sistem bunu ne zaman ve nasıl algılıyacak bu önemli. %76 ile level 1 i alamıyorum. çok zaman geçti ve bu arada başarılı görevler yaptığım orandan da belli oluyor. bakalım nasıl olacak?

hocam sen ticket at çok uzun süredir level alamadım büyük emeğim var nasıl olacak bu iş diye belki anlayışla karşılaşırlar çok sıkı kuralları olduklarını düşünmüyorum.

hocam attım bir kere kayıtlarda var. cevap verdiler sisteme müdahale edemiyoruz diye. şimdi tekrarında ban felan yemiyelim. biraz daha entityler yapalım bakalım.

oda var, bari sistemin nasıl çalıştığını tam olarak ogrenseydik ne bileyim başarılı/başarısız iş orani vs. şartlar tamamlaninca level almassam sorarım bu soruları.

neyse ticket attım hocam. sonucu yazarım.

"dear management.

I have been working and waiting for a long time. I can't get level 1 with 76%. please help me."

Gözün taskte olsun quiz modları çözsen bile belki birden level gelebilir. %100 ekleniyor çünkü direkt az önce baktım da benim oran artmış yine. %80 olunca belki açabilirler.

Kaç aydır düşük ücretli anket çözüyoruz. Hepimizi anlayabiliyorum şu an. Bir an önce level alalım.

TASK GÜNCEL! » Post #2302

Fri Sep 13, 2019 10:51 in Turkish

Entity Highlighting For Fast Food Intents (Turn Level)

Gözünüz taskte olsun bu task sürekli gelip gidiyor 5 tane quiz modu ile çözdüm gene %100 oranla sonra attı. Quiz modu yapa yapa bu gece yarısı bile level alabiliriz arkadaşlar. Bugün bence herkesin level atlaması için şans tanımışlar. Kaç aydır buradayım bu kadar level taski görmedim.

Level 3 olacağım bu gece ben kararlıyım bakalım :D Test oranımda doğru ile test sayısı arasında neredeyse hiçbir fark yok. Acc zaten %89 direkt 3 olurum umarım.

İnşallah hepimiz şu anketlerin bizi peşinden koşturmasından task leveli alarak kurtuluruz

TASK GÜNCEL! » Post #2284

Fri Sep 13, 2019 08:37 in Turkish

Öyle bir saçmalık var ise bence yeni bir Task hesabı açın. Bu ara level etkili taskler çok gibi. Direkt 3 level olursunuz bu gidişle 2 haftaya.

TASK GÜNCEL! » Post #2280

Fri Sep 13, 2019 08:16 in Turkish

Bugün çok task gelecek gibi duruyor. Gözleriniz Task kısmında olsun. Bu arada Tasks sekmesi bi yanda açık dursun Addon’da tıklayınca orayı yeniliyor ek sekme açmıyor. Bu da size zaman kazandırır.

Adgate Rakuten Kobo Hakkında » Post #6

Fri Sep 13, 2019 08:06 in Turkish

sdney wrote:
Hattusas wrote:
filizdemir wrote: Arkadaşlar benim Visa Prepaid Card'ımda 5TL var. Rakuten kobo teklifini yapsam olur mu? Bir alt limit var mı?

Ben daha önce tamamlamıştım sistem değişince tekrar gelmiş bana da. O indirimi belli bir tutarın altına kabul etmiyor çok uyanık bir site. 12 TL olsa falan hata veriyordu sanırsam ben 13-15 gibi bir şeyle halletmiştim zaten 10 TL indiriyor 3-5TL ye yapmış oluyorsun.

Benim de hatayla karşılaştığım oldu ucuza kapatayım derken :D Tahminimce, sitede bazı kitapların tutarı güncel değil, eklediğiniz kitap ya da kitapların tutarı 10 TL'yi aşıyor gibi görünse de aslında aşmadığı için kuponu kullandırtmıyor. Farklı kombinasyonlar deneyerek sonunda başardım 40 kuruş gibi bi ücret ödedim.

Hangi kombinasyonu yaptınız ben de yapayım :D Clixsense zamanında yapmıştım en son görev yeniden gelmiş.

TASK GÜNCEL! » Post #2276

Fri Sep 13, 2019 07:33 in Turkish

ankettasksever wrote:
star_30 wrote:
Hattusas wrote: 1433121 Entity Highlighting For Financial Intents (Turn Level)
1433122 Entity Highlighting For Insurance Intents (Turn Level)
1433123 Entity Highlighting For Media/Cable Intents (Turn Level)

Hepsi level etkiliydi ve hepsinden 16-18 tane çözdüm. %94 ile bitirdim genelde çünkü 1 sorusu hatalı onlara zaten herkes itiraz etmiş, düzeltirler. Çok güzel bir fırsattı gerek test sayım olsun gerekse % olsun. Kaçıranlar koşsun hala duruyor.

toplam 25 tane çözdüm telefondan, baya iyi oldu level icin soru sayisi 65 olacak oranda %80 bir daha böyle gelse süper olur direk level 3 oluruz. sen level aldinmi?

7 tane de ben kaptırdım %100 le. ama çabuk gidiyor. hızlı çözüyorum diye midir? genelde 2 dk geçirtiyorum bilerek.

Ben çok hızlı çözerek 16-18 tane yaptım hepsinden. 30 sn'den fazla beklemeyin task aralarında zaten doğruluğa bakıyorlar bunda sallama şansınız yok. 30 sn gayet yeterli bir süre eğer yapabiliyorsanız.

TASK GÜNCEL! » Post #2272

Fri Sep 13, 2019 07:15 in Turkish

star_30 wrote:
Hattusas wrote:
star_30 wrote:
Hattusas wrote: 1433121 Entity Highlighting For Financial Intents (Turn Level)
1433122 Entity Highlighting For Insurance Intents (Turn Level)
1433123 Entity Highlighting For Media/Cable Intents (Turn Level)

Hepsi level etkiliydi ve hepsinden 16-18 tane çözdüm. %94 ile bitirdim genelde çünkü 1 sorusu hatalı onlara zaten herkes itiraz etmiş, düzeltirler. Çok güzel bir fırsattı gerek test sayım olsun gerekse % olsun. Kaçıranlar koşsun hala duruyor.

toplam 25 tane çözdüm telefondan, baya iyi oldu level icin soru sayisi 65 olacak oranda %80 bir daha böyle gelse süper olur direk level 3 oluruz. sen level aldinmi?

Benim de soru sayım 78 olacak bunlarla birlikte %90'larda da acc olması lazım. Bu ara sık sık atmaya başladılar ama iyi takip etmek lazım. İstatistikler birazdan güncellenir, güncellenmezse de 24 saat içinde güncellenir yazıyor. Level alsak da şu anketlerden kurtulsak artık zaten takip de etmiyorum girip karşıma ne çıkarsa o soğudum baya.

benim bu taskte ortalama oran 85 hatalarimda hep yazıyı isaretlemede oldu yazıyı isaretliyorum satirbaşı yukarida kaliyor bunuda farkli bir kod olarakmi ne aşağıya giriyor ve hatali kabul ediyor cevabı sanırım.

Bazı cevaplar hatalıydı itiraz metinlerinde diğer insanların yazdıklarından birini seçip yollayabilirsin. İnceleyip sonra düzeltiyorlar %'yi

Adgate Rakuten Kobo Hakkında » Post #3

Fri Sep 13, 2019 07:05 in Turkish

filizdemir wrote: Arkadaşlar benim Visa Prepaid Card'ımda 5TL var. Rakuten kobo teklifini yapsam olur mu? Bir alt limit var mı?

Ben daha önce tamamlamıştım sistem değişince tekrar gelmiş bana da. O indirimi belli bir tutarın altına kabul etmiyor çok uyanık bir site. 12 TL olsa falan hata veriyordu sanırsam ben 13-15 gibi bir şeyle halletmiştim zaten 10 TL indiriyor 3-5TL ye yapmış oluyorsun.

TASK GÜNCEL! » Post #2270

Fri Sep 13, 2019 07:01 in Turkish

star_30 wrote:
Hattusas wrote: 1433121 Entity Highlighting For Financial Intents (Turn Level)
1433122 Entity Highlighting For Insurance Intents (Turn Level)
1433123 Entity Highlighting For Media/Cable Intents (Turn Level)

Hepsi level etkiliydi ve hepsinden 16-18 tane çözdüm. %94 ile bitirdim genelde çünkü 1 sorusu hatalı onlara zaten herkes itiraz etmiş, düzeltirler. Çok güzel bir fırsattı gerek test sayım olsun gerekse % olsun. Kaçıranlar koşsun hala duruyor.

toplam 25 tane çözdüm telefondan, baya iyi oldu level icin soru sayisi 65 olacak oranda %80 bir daha böyle gelse süper olur direk level 3 oluruz. sen level aldinmi?

Benim de soru sayım 78 olacak bunlarla birlikte %90'larda da acc olması lazım. Bu ara sık sık atmaya başladılar ama iyi takip etmek lazım. İstatistikler birazdan güncellenir, güncellenmezse de 24 saat içinde güncellenir yazıyor. Level alsak da şu anketlerden kurtulsak artık zaten takip de etmiyorum girip karşıma ne çıkarsa o soğudum baya.

ANKETLER » Post #5553

Fri Sep 13, 2019 06:51 in Turkish

Invictus3512 wrote: Completed 13 September 2019 05:25:42 PST 21m YourSurveys 57148499 $3.21

Davet olarak geldi, bilgisayar ps4 oyunları ile alakalıydı. En sonda NBA2K20 ile ilgili videolar izletti.

0.84'e çözdüm ben OpinionWorld üzerinden benim ücret de iyi gene :D

TASK GÜNCEL! » Post #2268

Fri Sep 13, 2019 06:36 in Turkish

1433121 Entity Highlighting For Financial Intents (Turn Level)
1433122 Entity Highlighting For Insurance Intents (Turn Level)
1433123 Entity Highlighting For Media/Cable Intents (Turn Level)

Hepsi level etkiliydi ve hepsinden 16-18 tane çözdüm. %94 ile bitirdim genelde çünkü 1 sorusu hatalı onlara zaten herkes itiraz etmiş, düzeltirler. Çok güzel bir fırsattı gerek test sayım olsun gerekse % olsun. Kaçıranlar koşsun hala duruyor.

Skrill Ödemeleri Başladı » Post #21

Tue Sep 10, 2019 05:59 in Turkish

Skrill hesabı çok hızlı bir şekilde kilitleniyor ben öylesine açmıştım. Hesapta biraz para vardı kendim yüklemiştim. Hesabı kilitlediler ve ne attıysam kabul etmediler. Kilitlenince içindeki para da onlarda kalıyor ve hiçbir şekilde alamıyorsunuz. İnternette Skrill hakkında birsürü bu tarz kötü yorum var ve araştırmadan asla tercih edilmemesi gereken bir yöntem. Bunların Skrill Kart vardı sipariş ediyordun paran ona yatıyordu ve çekebiliyordun falan. Sanırım onu da Türkiye için geçen kaldırdılar ve site çöp oldu. Dehşet komisyonlara razıyım diyorsanız başvurun, siz bilirsiniz.

ANKETLER » Post #5474

Mon Sep 09, 2019 07:22 in Turkish

Yeminle Çin Çin dediler ama Çinlerin siteye hiçbi zararı yok masum masum izliyorlar. Hindistanlılar maşallah siteyi sömürüyorlar. Task yarışında birinci olmak için gece gündüz uyumuyorlar :D Bunlar ülkece ban yese hepimiz refaha ereriz valla.

Payoneer & Skrill Güncelleme » Post #39

Wed Sep 04, 2019 15:19 in Turkish

Sabrımızın kalmadığını ve şu Hintlilere yapılan artık her neyse yani artık 10 dolar mı hediye ettiler ne yaptılar onu görünce zaten iyice sinirlendim. Gittim yazdım genel kısıma. Cevap verdiler ve bir Kanadalı arkadaş da bana katıldı. Siteniz ayrımcı dedim yani açık açık. Valerie yazmış onu da buraya bizimle konuşmaya davet ettim. Bir konu açsınlar ve sorsunlar sistem nasıl diye. Bu forumun en aktif kesimi biziz. Bizim potansiyelimiz de çok fazla. Bir kez düzeltseler Türklerden çok kazanacakları var aslında. Bu potansiyeli fark edemiyorlar...

ANKETLER » Post #5420

Wed Sep 04, 2019 10:41 in Turkish

sdney wrote: Hintli'nin biri demiş ki: "Today i got $10 Gift from ysense. Anyone else got the 10$ gift?

Biz de gülelim ağlanacak halimize, ne yapalım.. :roll:

Bıktım Hintlilere her şey oluyor. Hem birsürü para kazanıyorlar hem de hediye yollanıyor. Yollanacaksa bize yollasınlar bari şu geçiş döneminde hiçbir şey yapamıyoruz. Büyük balık yakalayıp durdukları gibi bi de hediye alıyorlar.

ANKETLER » Post #5413

Wed Sep 04, 2019 03:39 in Turkish

sems-i wrote:
sdney wrote:
sems-i wrote:
sdney wrote:
armaganny wrote: Büyük balık buna denir.

https://i.hizliresim.com/6Dvdl0.png

:o Girebildin mi peki?

o anket beni dün %60 gibi attı , bugun hesaba 7 küsür doları yatırmış

Vaovv şanslısın, tebrikler :) Anket içeriği neydi?

ingilizce şirketler ile ilgili anketti

İngilizce anketler bize de gelsin demiştik. Demek ki olmuş. Çok mutlu oldum İngilizce olmasına.
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Oct 28, 2021 11:43:02 EST