Please wait...
HomeForumPosts by unsaldag

Jump to
ySense Customer Care CornerySense Knowledge CenterMembers LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by unsaldag

amazon gift kaç güne geliyor » Post #1

Mon Feb 22, 2021 10:22 in Turkish

Amazon gift karda paramı cekicem, payoneerde benim için sorun olduğu için. Malum sorunu çözemediler. 5 dolar deneme çekimi yaptım amazon gifte.

Çeken arkadaşlar varsa amazon gift ne zaman gönderiliyor bize bir de bu gifti istediğim her amazon.com lu hesaba tanıtabilirmiyim. Yani payoneerde olduğu gibi mail ile aynı olma gibi bir zorunluluk varmı.

Amazon gift cards » Post #8

Mon Jan 18, 2021 05:03 in Turkish

unsaldag wrote:
sedatdlkrn46 wrote: .de uzantılı amazonda hesap açıyorsun orada tanımlıyorsun gift cardı. Euro olarak oluyor. Ben yaptığımda oldu yani. Ama çekmediyseniz amazon kartla hiç çekmeyin boşa uğraş.


Neden öyle dediniz. Skrill kalkınca bizim gibi olanların yani payoneere parası gitmeyenler icin tek
bu malesef.

Amazon gift cards » Post #7

Mon Jan 18, 2021 05:01 in Turkish

sedatdlkrn46 wrote: .de uzantılı amazonda hesap açıyorsun orada tanımlıyorsun gift cardı. Euro olarak oluyor. Ben yaptığımda oldu yani. Ama çekmediyseniz amazon kartla hiç çekmeyin boşa uğraş.

neden öyle dediniz

param payoneere aktarılmadı » Post #44

Sat Jan 16, 2021 06:59 in Turkish

aynı sorun bende de var , bir çözüm bulamadım henüz malsesef

amazon avrupadan alışveriş yapan varmı » Post #1

Tue Jan 05, 2021 02:58 in Turkish

Ödeme yöntemlerinde amazonun ingiltere almanya ispanya italya seçenekleri de var . Buralara para gönderip alışveriş yapan var mı.
Buralarda kargo ücreti daha düşük.

Taskların ysenseden kalkması hakkında » Post #22

Thu Dec 17, 2020 16:01 in Turkish

paypal hesabı için isminle aynı olma zorunluluğu falan istiyorlarmı ki deneyen varmı

TASK GÜNCEL! » Post #4027

Mon May 18, 2020 04:18 in Turkish

Taskların bu kadar azalmasına - hatta şu sıralar sanki bitti gibi - bir anlam veremiyorum. Normalde yapay zeka konusu daha da yaygınlaşacak ve bunların test edilmesi en temel gereklilik. O zaman nerede bu tasklar. Acaba başka bir şirkete falan mı kaydı bu işler. Arkadaşlar bu konuda bildikleriniz veya düşünceleriniz neler. Yani tasklar neden bitti?

TASK GÜNCEL! » Post #3516

Thu Feb 27, 2020 06:22 in Turkish

Seksenler wrote:
unsaldag wrote: Task işleri niye bu kadar bitti anlamadım. Halbuki yapay zeka daha da yaygınlaşıyor. Bu tip işlerin artması lazım. Şu an bakıyorum bir sene öncesine göre işler neredeyse 10 da 1 e düşmüş. Haftasonu hiç iş gelmiyor. Hafta içi gelen tek tük işlerde hemen bitiyor quizden sonra yok.

bence dukkanı kapatacaklar gıbı duruyor tiplerinden belli ;) aman zaman olarak ne gun olur bılmıyorum. belkıde appenle bırlesecek appen de kı gıbı gorevlere gelırse zaten yandık ondan sonra. şu duzende gelen gorevler harıka para bıraktırıyordu ayda ama gidişleri iyi gitmiyor.

Appenin formatı bu işlere uygun değil gibi. Normalde 2020 nin başında birleşme olacak ama işler değişmeyecek diyorlardı. Ama birleşme olmadı. Bu formatı hepten bırakacaklarını düşünmüyorum. Yani minijob formatını. Bırakırlarsa başka bi şirket doldurur. Ama işin ilginç yanı şu işi F8 gibi yapan başka bir şirkette bilmiyorum ben.

TASK GÜNCEL! » Post #3514

Thu Feb 27, 2020 05:50 in Turkish

Task işleri niye bu kadar bitti anlamadım. Halbuki yapay zeka daha da yaygınlaşıyor. Bu tip işlerin artması lazım. Şu an bakıyorum bir sene öncesine göre işler neredeyse 10 da 1 e düşmüş. Haftasonu hiç iş gelmiyor. Hafta içi gelen tek tük işlerde hemen bitiyor quizden sonra yok.

TASK GÜNCEL! » Post #3253

Tue Jan 07, 2020 06:00 in Turkish

task konusu niye bu kadar kötü oldu. bir bilgisi olan var mı. doğru düzgün task gelmiyo

ANKETİ TAMAMLATIP ÜCRETİNİ ÖDEMEYEN ŞİRKETLER » Post #407

Mon May 13, 2019 05:26 in Turkish

İçecek anketi sonuna kadar yaptırıp ödemedi

Görevi 2 defa tamamlamak? » Post #2

Sat May 11, 2019 14:29 in Turkish

tek görev 0.5 cent , o nedenle sistem 1 olunca gösteriyor, virgülden sonra 3 hane göstermiyor sistem dolar olarak yani (0.005$)

TASK GÜNCEL! » Post #1770

Tue May 07, 2019 07:21 in Turkish

mcelik12 wrote: Neredeyse 1 haftadır level 0'da task yok adam akıllı. Böyle de hiç tat olmuyor.

bu sıralar diğer levellerde de doğru düzgün iş gelmiyor, platform sustu sanki

TASK GÜNCEL! » Post #1755

Sat May 04, 2019 06:37 in Turkish

naklov86 wrote:

acaba kırmızı ile gösterdiğim yerin ne işe yaradığını bilen var mı? 2-3 gündür kafamı kurcalıyor, kesin bir sonuç bulamadım ne anlama geldiğiyle ilgili.

2 farklı kanaldan bağlanabiliıyorsun f8 e. hangisi ile calışıyorsan onu seçmelisin. f8 in kendi platformu sadece paypal destekliyor.

ANKETLER » Post #2868

Fri Apr 12, 2019 08:20 in Turkish

çikolata atıştırmalık anketi beni de attı 25 dk mı yedi, desteğe yazdım ama ümidim yok

level 0 task paylaşımı ( level etkili ) » Post #12

Sat Mar 02, 2019 09:21 in Turkish

trabzonlu wrote: arkadaşlar iyi akşamlar. draw box görevlerle ilgili bir sorum olacak. bilen tecrübeli arkadaşlarım cevap verirlerse çok mutlu olurum. aynı görevden yedi sekiz tane alt alta görev var. ben bir tanesinden çalışma modunda bulunurken diğerinde sınav modunu henüz geçmemiş bulunuyorum.soru şu. çalışma modunda olan tasklardan yapıp centimi alayım mı yoksa diğer taskda sınav modunu geçip orada çalışma modunu açmamım bana bir getirisi var mı?

Hayır ekstra bi getirisi olmaz. Taskların bitmesi ile alakalı diyorsan genelde seri gelen tasklar birbirine yakın zamanda biter. Sen açtığın görevinde çalışırsın onda maximum sayıya ulaşırsan yani daha yaptırmazsa diğerlerine geçersin.

TASK GÜNCEL! » Post #1374

Thu Feb 21, 2019 20:23 in Turkish

aslankpt wrote: 1350346 If Your Baby, Does Not Drink The Milk, Boil It. [The Machine Said...böyle bir task var ama suanda işyok diyor ödemeside güzel
bu task bozuk değilmi. normalde şıkların hepsinin ayrı ayrı seçilebilmesi lazım, ama sadece hepsinden bir tane seçtiriyor. Bu nedenle ben yapmadım work mode ne olacağı belli olmaz flag falan...

Clixaddon Hk. » Post #18

Wed Feb 13, 2019 07:35 in Turkish

mozillayı ve eklentiyi kurudum ama programı açmayınca uyarmıyor, açınca uyarılar peşpeşe geliyor. yani program sekmesi açık ama ekrana getirmeyince çalışmıyor. öyle de bir anlamı olmuyor. sebebi ne olabilir

TASK GÜNCEL! » Post #1210

Mon Jan 14, 2019 04:49 in Turkish

NAZLI85 wrote:
sedadir88 wrote:
ahmahmet wrote: level 2 yim şuan %80 ile. para kazanabileceğim task hemen hemen hiç yok gibi. Sizce level 3 e mi geçmek için çabalamalı mıyım para kazanmak için?

ben level 2 yim ve 3 olmak için hiç kasmıyorum. Kazancımın hemen hemen %90 ı tasklardan. Kazanç elde etmek için taskları öğrenmeye çalışın. Ben kazanıyorum, sizde kazanabilirsiniz.

level 3de kalmak da çok zor.3 olmuştum hemen düştüm.çok da dikkatli yapmaya çalışıyorum ama 85 accuracy çok yüksek:(

level 3 leveller arasında en az kazandıranı , en çok kazandıranı 1. 0'ı saymıyorum. O yüzden level 3 olmayanlar çok bi şey kabetmiyor. ayrıca level 3 e gelen tasklar hemen biter

TASK GÜNCEL! » Post #1114

Sat Dec 15, 2018 06:08 in Turkish

lYl06 wrote:
zambor86 wrote: Classify Sensitive Text Into Categories - 2 - 150K. Basit bir task, Level 1, 5 cent

sorması ayıp kaç task var benim lvl 0 lvl 1 olunca çok task oluyormu

çok task olsa da yapılabilecek task sayısı sınırlı. level 3 te bazen 250 task oluyor ama birine bile yaklaşmıyorsunuz.
sebepleri: hatalı işler, hatalı cevaplar sonucu elenme, yüksek accuracy zorunluluğu, yapılan işe göre çok az ücret ödemesi ör. 20 iş için 1-2 cent-taskların çoğusu bundan zaten, bunları büyük ihtimalle haftalık yarışma hedefi olanlar dönüşmeli yapıyorlar.

En önemli level 1 , ben 3 ün çok bi faydasını göremedim.
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Jan 23, 2022 14:48:46 PST