Please wait...
HomeForumPosts by Swerdlov

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by Swerdlov

Anket paylaşımları » Post #88

Wed Dec 09, 2020 11:44 in Turkish

BilgiliZat wrote: Samplicio.us 72572705 $1.16 bepanthol sensidaily

+1 uzun süre sonra 1$ üstü anket ve tamamlattı. sistem bu ay şaşırtıyor ;)

Anket paylaşımları » Post #79

Tue Dec 08, 2020 11:42 in Turkish

1,760,780,404 Completed 8 December 2020 10:25:58 PST 13m OpinionSurveys Router $0.64

aylar sonra op. surveys'ten bir anket :thumbup: benzinlikte alışveriş anketi

Anket paylaşımları » Post #67

Mon Dec 07, 2020 01:52 in Turkish

1,756,657,020 Clicked 7 December 2020 01:33:30 PST - OpinionWorld 36231896

79 centlik bahis kumar itlik serserilik anketi :lol: davetli anket eleme sorularında şutladı. 2 dk sonra aynı cevaplarla peanut'tan 22 cente tamamladım. 57 cent nereye gitti şimdi? :|

Anket paylaşımları » Post #28

Mon Nov 30, 2020 12:03 in Turkish

mrvtz wrote:
Swerdlov wrote:
soylu wrote:
Symk wrote: koç üniversitesinden bir anket geldi. baya ilerlemiştim ama seçimde hangi partiye oy verdiniz sorusunu cevaplamak istemiyorum seçince anketten attı :((

aynı anketin sonunda o soruya ben cevap verdim ama beni de attı.

ben aynı ankette oy verdiğim partiyi belirtmekte sakınca görmediğim halde attı. ve bu bence anketin sonuydu, çünkü partiye kadar sokmuşsun burnunu, daha ne soracaksın. yani yine paralarımız iç edildi. adi şrfsizler.

Bu anketi daha önce 2 kez tamamlayıp para alamadım, bugün yine geldi ve nasılsa ödemiyorlar diye hemen kapattım. Aynı anketten 3.'ye kazık yemeyi göze alamadım.
Bazı uyanıklar, 1 kuruş ödemeden bizden data toplama işine iyi alıştı :? Birkaç tane anket var böyle, ezberledim artık ve görünce kaçıyorum.

26 November 2020 09:16:50 PST 49m OpinionWorld Router $0.58 (Hybrid araçlar) 8-)

bu anket şimdi op. world'den bir kez daha geldi ve büyük bir zevkle hayır'ı basıp gönderiyorum :D bir bedava data ve 20 dakika daha veremem çakallara.

hayırı seçmeme rağmen sormaya devam ediyor. yüzsüzlüğün bu kadarı :lol:

Anket paylaşımları » Post #27

Mon Nov 30, 2020 12:01 in Turkish

soylu wrote: az önce poolfish sigorta konusunda anket çözdüm, 0.43 $

hemen arkasından 2.5 $ lık anket belirdi ana sayfada, soruları cevapladım ve anket maalesef beni beğenmedi :oops:
keşke olsaydı ya valla çok üzüldüm şimdi..
zaten bu havlayan kedi videolu anketlerinden genellikle bi mok olmuyor.

evet, 2.32$ olarak geldi bana da. kediyi gösterip anketten attı :/

Anket paylaşımları » Post #7

Thu Nov 26, 2020 10:09 in Turkish

soylu wrote:
Symk wrote: koç üniversitesinden bir anket geldi. baya ilerlemiştim ama seçimde hangi partiye oy verdiniz sorusunu cevaplamak istemiyorum seçince anketten attı :((

aynı anketin sonunda o soruya ben cevap verdim ama beni de attı.

ben aynı ankette oy verdiğim partiyi belirtmekte sakınca görmediğim halde attı. ve bu bence anketin sonuydu, çünkü partiye kadar sokmuşsun burnunu, daha ne soracaksın. yani yine paralarımız iç edildi. adi şrfsizler.

konu kilit » Post #21

Tue Nov 24, 2020 12:22 in Turkish

gisil wrote: tüm olayı kaçırdık yine :thumbdown:

ahahah hislere tercüman olmuşsun dostum :D yine bir şeyler dönmüş, biz de şu alttaki eleman gibi bakıyoruz.

1,722,057,039 Completed 24 November 2020 11:30:23 PST 19m OpinionWorld Router $0.58
cep telefonu slogan anketi.

ANKETLER » Post #2016

Wed Nov 18, 2020 07:13 in Turkish

1,704,776,222 Completed 18 November 2020 02:36:34 PST 18m OpinionWorld 36028601 $0.79

Viski anketi. En sevdiğim :lol: :mrgreen:

TASK GÜNCEL! » Post #4491

Wed Oct 28, 2020 13:20 in Turkish

ankettasksever wrote:
Swerdlov wrote: birkaç gündür gelen help us find... tasklarını yapabilen var mı? çok cins bi task, aşırı dikkat gerektiriyor ve owler denen sitede login olmadan bilgi almak çok zor.

daha önce geldiğinde de %70 olamamıştım, şimdi birini daha denedim %50 :/

bu Help us ların telefon numarasını bulma ve sadece şirket linklerinden bilgi aktarma olanları vardı hocam onlar güzeldi. glassdor ve owler olayı saçmalık. login felan lazım dediğin gibi. strese girmeye deymez. ben hiç bakmıyorum onlara. genelde expel yapıyor zaten. boşa uğraş.

building gelse de yüzde arttırsak.

glassdoor u chrome hatırladı login oldum ama owler bilgilerini hatırlamıyorum (evet, zamanında bu task için owlera üye bile olmuştum :D ) bence bu taskta da hata var hocam. 40 dk boyunca didik didik ettim her adresi, zannetmiyorum 5 yanlışım olsun. work mode a geçebilsem hataları gösterirdi sanırım ama burada göstermedi de. ben de saldım zaten.

2 yıldır buradayım, yarım centlik linkedin taskı haricinde sıkıntısız akan bi task görmedim. kaldı ki level almak falan hepten imkansız. neyse gidiyoruz bir şekilde.

building task'ı nasıl? sık gelen bir task mı?

ANKETLER » Post #1896

Wed Oct 28, 2020 12:53 in Turkish

1,654,459,668 Completed 28 October 2020 11:01:42 PST 27m OpinionWorld Router $0.58

çalıştığın şirket ve iş yaşamıyla ilgili ingilizce bir anket. anketin içinde demografik soruları görünce bitiyor diye sevinmeyin, o bölüm daha anketin yarısı falan :!: :lol:

ANKETLER » Post #1895

Wed Oct 28, 2020 12:49 in Turkish

mrvtz wrote:
Swerdlov wrote:
mrvtz wrote: 27 October 2020 11:33:48 PST 16m OpinionWorld Router $0.58 (İnanç, ülke sorunları, beklentiler ) Çok keyifli bir anketti ;)

+1 güzel anketti de umarım sabaha karşı evimi basmazlar :lol:

8-)

Ben de o anketi tamamlayınca, bir parça yürek yediğimi fark ettim.

Bir anket daha çözdüm. 35 dakikalık bir dizi izletti ve Black Lives Matter hareketi ile dizinin bağlantısını sordu. Uzundu ama hiç sıkmadı. 1,5 yıldan fazladır üyeyim. Bugün gelen anketler, çok kaliteli ve zihin açıcıydı. Keşke, bu tarz anketlerle daha çok karşılaşsak :thumbup:

27 Oct 2020 15:51 PST Lucid Monetization Campaign Conversion #2727936136 (Offer) $0.67 (Black Lives Matter)

black lives matter ile ilgili dizi mi izlettiler? harbiden çok iyiymiş :thumbup:
saçma sapan cips, ütü vs anketlerindense böyle sosyal veya çevresel konularla ilgili anketler daha faydalı. sordukları sorunun ve verdiğin cevabın bi anlamı olsun en azından :D

ANKETLER » Post #1888

Tue Oct 27, 2020 13:32 in Turkish

mrvtz wrote: 27 October 2020 11:33:48 PST 16m OpinionWorld Router $0.58 (İnanç, ülke sorunları, beklentiler ) Çok keyifli bir anketti ;)

+1 güzel anketti de umarım sabaha karşı evimi basmazlar :lol:

TASK GÜNCEL! » Post #4486

Tue Oct 27, 2020 12:48 in Turkish

birkaç gündür gelen help us find... tasklarını yapabilen var mı? çok cins bi task, aşırı dikkat gerektiriyor ve owler denen sitede login olmadan bilgi almak çok zor.

daha önce geldiğinde de %70 olamamıştım, şimdi birini daha denedim %50 :/

ANKETLER » Post #1877

Mon Oct 26, 2020 03:31 in Turkish

1,647,962,002 Completed 25 October 2020 23:45:48 PST 17m Samplicio.us 37116948 $0.70

amazon anketi. bu ay nihayet ikinci anketimi çözebildim ve 1 doları geçtim :clap: :clap:

ve durum aynen şöyle :lol:
ADRIANNN

ANKETLER » Post #1871

Sat Oct 24, 2020 11:25 in Turkish

1.16 ve 0.79 dolarlık 2 anket de eleme sorularında attı peanutta 238 centlik anket çıktı ama tabii ki o da attı. koca bir ayı 1 doları göremeden geçiriyorum şaka gibi.

emeği geçen herkesin abv!

ANKETLER » Post #1851

Wed Oct 21, 2020 12:56 in Turkish

mrvtz wrote:
Swerdlov wrote: 1,622,971,165 Screened Out 15 October 2020 08:27:50 PST 12m 33644088 --

15 centlik alışveriş sitesi anketi. biberondan legoya kadar 4-5 çeşit ürün için 3 site hakkında sorular sordu ve sonra da %100'e gelince sorry çekti!! 15 centin bile üstüne yatıyorlar artık. 15 CENT :evil: :evil:

bu ay henüz 1 dolara bile ulaşamadım. eylül başından beri belki 10 anketi sonuna kadar cevaplatıp parasını çaldı sefil pislikler :silent: clix zamanında 1-2 anket çıkıyordu da çürük elma deyip geçiyorduk. haftalar sonra özür dileyip ücret ödedikleri dahi olmuştu. ama bunlar iyice huy haline getirdi. kuş kadar ücretlere anket çözmek ayrı, paranın gasp edilmesi ayrı sinir bozucu. ama asıl çıldırtan şey göz göre göre aptal yerine konmak. keşke bu ysense'in bir tr ofisi olsaydı; gider camlarını indirir sinirimi çıkartırdım :lol:

15 October 2020 18:01:26 PST 51m OpinionWorld Router $0.58 (Aynı soruları evirip çevirerek soran ve ciddi ölçüde dikkat yoklaması yapan çizgi dizi ve film anketi)
15 October 2020 19:04:37 PST 31m OpinionWorld Router $0.58 (Markalar ve Müşteri Hizmetleri)

OpinionWorld sayesinde arada bir anket çözüyorum :thumbup: yoksa anket nedir unutacağım. Diğer routerlar öyle sayfa süsü olsa gerek.

Ben de Peanut Labs'a çok doluyum :| aylardır engelimi kaldırmıyorlar. Öncesinde kaç anket ücretimin üstüne yattılar, belli değil. Az biraz ses çıkarınca, engeli bastılar.

Bu ay durgun. Umarım, önümüzdeki ay işler açılır 8-)

prd görmemişim. girmiyorum çünkü, anket göremeyince foruma bakmadan çıkıyorum çünkü siteden. o derece beklentisizim.

peanut konusunda bir şey kaybetmiyorsun, çünkü zaten hiç anket yok ne zamandır. ama belki genel bir kısıtlama mekanizmaları vardır. ben de ysense ücretleri gasp ettikçe rencide edici ticket'lar yolladım ve belki
ben saydırdıkça anket yollamamaya başladılar, bilmiyorum. opinion world de bu ay çok zayıf.

düzelir mi bilmiyorum. umarım düzelir.

ANKETLER » Post #1849

Wed Oct 21, 2020 12:19 in Turkish

gisil wrote: bu ay kazanabilen var mı? tüm kurşunu geçen ay sıktılar galiba.

ben hala 1 dolar değilim bu ay :/ ne anket geliyor ne task. routerlar da ölü; op. world 2 soruda şutluyor, peanut aylardır boş. uygulama teklifleri de hep satın almaya dayalı. geçen ay rise of kingdom oyunundan kazanmasam herhalde yılbaşından sonra çekim yapabilirdim.

nasıl aşabiliriz bu durumu bilmiyorum. önerisi olan varsa beri gelsin.

ANKETLER » Post #1810

Thu Oct 15, 2020 15:22 in Turkish

1,622,971,165 Screened Out 15 October 2020 08:27:50 PST 12m 33644088 --

15 centlik alışveriş sitesi anketi. biberondan legoya kadar 4-5 çeşit ürün için 3 site hakkında sorular sordu ve sonra da %100'e gelince sorry çekti!! 15 centin bile üstüne yatıyorlar artık. 15 CENT :evil: :evil:

bu ay henüz 1 dolara bile ulaşamadım. eylül başından beri belki 10 anketi sonuna kadar cevaplatıp parasını çaldı sefil pislikler :silent: clix zamanında 1-2 anket çıkıyordu da çürük elma deyip geçiyorduk. haftalar sonra özür dileyip ücret ödedikleri dahi olmuştu. ama bunlar iyice huy haline getirdi. kuş kadar ücretlere anket çözmek ayrı, paranın gasp edilmesi ayrı sinir bozucu. ama asıl çıldırtan şey göz göre göre aptal yerine konmak. keşke bu ysense'in bir tr ofisi olsaydı; gider camlarını indirir sinirimi çıkartırdım :lol:

ANKETLER » Post #1782

Thu Oct 08, 2020 09:56 in Turkish

1,605,775,073 Completed 7 October 2020 22:49:20 PST 21m OpinionWorld Router $0.58

internet reklamları. bu ayki siftahım. paramın üzerine yatmadıkları ilk anket.

ANKETLER » Post #1761

Tue Oct 06, 2020 12:32 in Turkish

ankettasksever wrote: 06 Oct 2020 06:44 PST Survey Surveys - F33746155 - Complete $0.23

ülkeler anketi.

bana sonuna kadar cevaplatıp sonunda dalga geçer gibi teşekkür etti ve sonra sorry dedi. zaten böyle bir anket 50-60 centten aşağı olmamalı diye düşünürken 23 centimize bile göz koyuyorlar!
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Nov 28, 2021 00:43:13 PST