Please wait...
HomeForumInternationalTurkishTASK GÜNCEL!
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
TASK GÜNCEL!

#3881 by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 14:30

gisil wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: Review Annotated Buildings gene ban yedim yav bu ruslar ban yemiyor bize garezleri var bunların

yapabiliyor muydun? 2 haftadır image'ler açılmıyordu.

başkan meslek sırrı sana bir ip ucu Review Annotated Buildings youtubedan arat bunu tüm videoları izle.Nasıl yapıldığını görüceksin ama iyi bir inceleme yapman lazım.

link atarsanız seviniriz. tasklar kaçıyor bu yüzden, level de gelmiyor.

şu an mevcut videolara baktım en yakını 5 ay önce. videoyu paylaşanların kanallarına baktım yeni durumla ilgili bir çözüm videosu paylaşılmamış. bizim sorun 1568460 numaralı görevle başlamıştı. hatta hemen ticket atmıştım kayıtlı. bu seri nolu görevden sonraki örnek görevleri anlatan bir video bulamadım.

eski videolar içinde açılmayan resmi açma gibi bir tiyo varsa bulmak çok zor mevcutların hepsini izlemek lazım. @tantE41 bundan mı bahsediyor anlayamadım.

kendisinin banı itiraz edince birkaç gün sonra kalkar. @Thelastair hocaya da aynısı olmuştu.
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3882 by tantE41 » Wed Apr 29, 2020 14:58

bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.
tantE41
Posts444
Member Since24 Mar 2017
Last Visit16 Jun 2020
Likes Given102
Likes Received113/92

#3883 by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 15:13

tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?
Last edited by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 15:24 » edited 2 times in total
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3884 by tantE41 » Wed Apr 29, 2020 15:30

ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.
tantE41
Posts444
Member Since24 Mar 2017
Last Visit16 Jun 2020
Likes Given102
Likes Received113/92

#3885 by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 15:32

tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3886 by tantE41 » Wed Apr 29, 2020 15:49

ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.
tantE41
Posts444
Member Since24 Mar 2017
Last Visit16 Jun 2020
Likes Given102
Likes Received113/92

#3887 by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 15:51

tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.

yabancıya ticket attım oyaladılar. olayı çözersem hemen burada paylaşacağım. inş o zevk bana ait olur. bu da bir nasip. ;)
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3888 by tantE41 » Wed Apr 29, 2020 16:03

ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.

yabancıya ticket attım oyaladılar. olayı çözersem hemen burada paylaşacağım. inş o zevk bana ait olur. bu da bir nasip. ;)

Kadere inanan insanim iş birazda olayi kovalamakta yeteri kadar arastirma yapmakta yatiyor. :D
tantE41
Posts444
Member Since24 Mar 2017
Last Visit16 Jun 2020
Likes Given102
Likes Received113/92

#3889 by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 16:52

tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.

yabancıya ticket attım oyaladılar. olayı çözersem hemen burada paylaşacağım. inş o zevk bana ait olur. bu da bir nasip. ;)

Kadere inanan insanim iş birazda olayi kovalamakta yeteri kadar arastirma yapmakta yatiyor. :D

daha çok şey söylenebilir. ama burada söz bitiyor işte.

siz banlandığınızı yazmasaydınız ben de halen bu görevi yaptığınızın çıkarımını yapmazdım. çünki burada ben dahil bir çok üye bu görevi yapmak istiyor, nasıl yapılacağını araştırıyor ve yapamamaktan muzdarip.

yardımcı olmanız istenileceğini bildiğiniz halde paylaşım yaptınız ve yardım etmeyeceğiniz bir topluluğa karşı kendi ban üzüntünüzü anlatıp, üzüntünüzü paylaşmayı beklediniz. ban yemenize üzüldüm ve herkes de üzülmüştür. gerçi bencil olduğunuzu kendiniz söylüyorsunuz. çok menfaat perest olmadıktan sonra bilgiyi paylaşmak işin en kolayıdır ve büyük bir erdemdir. herkes işin püf noktalarını göremeye bilir. zaman içinde bu işin nasıl yapılacağına dair bilgiye de ulaşamazsak canınız sağolsun. söz biter eseri kalır. ulaşırsak da buradan anında paylaşırız. sizin gibi yapmayız. :)
Last edited by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 17:05 » edited 1 time in total
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3890 by tantE41 » Wed Apr 29, 2020 17:16

ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.

yabancıya ticket attım oyaladılar. olayı çözersem hemen burada paylaşacağım. inş o zevk bana ait olur. bu da bir nasip. ;)

Kadere inanan insanim iş birazda olayi kovalamakta yeteri kadar arastirma yapmakta yatiyor. :D

daha çok şey söylenebilir. ama burada söz bitiyor işte.

siz banlandığınızı yazmasaydınız ben de halen bu görevi yaptığınızın çıkarımını yapmazdım. çünki burada ben dahil bir çok üye bu görevi yapmak istiyor, nasıl yapılacağını araştırıyor ve yapamamaktan muzdarip.

yardımcı olmanız istenileceğini bildiğiniz halde paylaşım yaptınız ve yardım etmeyeceğiniz bir topluluğa karşı kendi ban üzüntünüzü anlatıp, üzüntünüzü paylaşmayı beklediniz. ban yemenize üzüldüm ve herkes de üzülmüştür. gerçi bencil olduğunuzu kendiniz söylüyorsunuz. çok menfaat perest olmadıktan sonra bilgiyi paylaşmak işin en kolayıdır ve büyük bir erdemdir. herkes işin püf noktalarını göremeye bilir. zaman içinde bu işin nasıl yapılacağına dair bilgiye de ulaşamazsak canınız sağolsun. söz biter eseri kalır. ulaşırsak da buradan anında paylaşırız. sizin gibi yapmayız. :)

benim hesabim defalarca kapatildi ve ben buraya yazdim.Uzuntumu paslassam ne paylasmasam ne.Sadece cozum aradim.Ve cozduk zaten sorunu diger arkadaslarla.Ben buraya kac tane taskin nasil yapildigini yazdim zamaninda.Ben bencil isem sizde hazircisiniz.Konusmanin basinda atarmisniz bilmem ne isinize yaramayinca menfaatperest olduk.Bu karakterdeki insana iyi ki atmamisim diyorum.
tantE41
Posts444
Member Since24 Mar 2017
Last Visit16 Jun 2020
Likes Given102
Likes Received113/92

#3891 by hakankilic0 » Wed Apr 29, 2020 17:21

tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

hocam Verify Document Info 7 görevini yapıyormusunuz . hep yaptığımda düşük doğruluk diyor. sanırım ingilizce olduğundan tam anlayamadığım bi kaç püf noktası var.
Last edited by hakankilic0 » Wed Apr 29, 2020 17:23 » edited 1 time in total
hakankilic0
Posts67
Member Since6 Apr 2020
Last Visit1 Dec 2020
Likes Given3
Likes Received25/22

#3892 by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 17:36

tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.

yabancıya ticket attım oyaladılar. olayı çözersem hemen burada paylaşacağım. inş o zevk bana ait olur. bu da bir nasip. ;)

Kadere inanan insanim iş birazda olayi kovalamakta yeteri kadar arastirma yapmakta yatiyor. :D

daha çok şey söylenebilir. ama burada söz bitiyor işte.

siz banlandığınızı yazmasaydınız ben de halen bu görevi yaptığınızın çıkarımını yapmazdım. çünki burada ben dahil bir çok üye bu görevi yapmak istiyor, nasıl yapılacağını araştırıyor ve yapamamaktan muzdarip.

yardımcı olmanız istenileceğini bildiğiniz halde paylaşım yaptınız ve yardım etmeyeceğiniz bir topluluğa karşı kendi ban üzüntünüzü anlatıp, üzüntünüzü paylaşmayı beklediniz. ban yemenize üzüldüm ve herkes de üzülmüştür. gerçi bencil olduğunuzu kendiniz söylüyorsunuz. çok menfaat perest olmadıktan sonra bilgiyi paylaşmak işin en kolayıdır ve büyük bir erdemdir. herkes işin püf noktalarını göremeye bilir. zaman içinde bu işin nasıl yapılacağına dair bilgiye de ulaşamazsak canınız sağolsun. söz biter eseri kalır. ulaşırsak da buradan anında paylaşırız. sizin gibi yapmayız. :)

benim hesabim defalarca kapatildi ve ben buraya yazdim.Uzuntumu paslassam ne paylasmasam ne.Sadece cozum aradim.Ve cozduk zaten sorunu diger arkadaslarla.Ben buraya kac tane taskin nasil yapildigini yazdim zamaninda.Ben bencil isem sizde hazircisiniz.Konusmanin basinda atarmisniz bilmem ne isinize yaramayinca menfaatperest olduk.Bu karakterdeki insana iyi ki atmamisim diyorum.

daha taskı bile yapamayan, çıkış yolu arayan üyelerden mi çözüm arıyorsunuz? bencil olduğunuzu kendiniz söylediniz mesajınızda benim yakıştırmam değil.

iyiki atmamışsınız. sizden gelecek fayda başkasından gelsin. sizi tanımış olduk. burada herkes herşey hakkında paylaşım yapıyor zaten. asıl mevzu review taskı ve bu bilginin kendinizde olduğunu söylüyorsunuz. ben de soruyorum hocam diyerek. ben videolara da baktım hemen siz söyledikten sonra fakat bulamadım. bulamadığım bilgisini de diğer arkadaşlara yazdım hemen ki zahmet edip yorulmasınlar diye. bu işlemi yaptım yani. link istemem mi rahatsız etti sizi. yardımcı olmanızı isteyerek link istedim bunda sıkıntı yok. hem kendim için değil başkaları için de istedim. burada beraber olduğumuzu var saydım. linki özelden sadece bana atmayacakdınız sonuçta. esas linki veya tiyo bilgisini bilip de verme isteği olmayanda ve zahmetinde bulunmayandadır sıkıntı değil mi? benden isteseydiniz ben verirdim. sizin ön yargılı tepeden bakan tavrınız ve yaklaşımız sizi bu düşünceye itiyor.
Last edited by ankettasksever » Wed Apr 29, 2020 17:46 » edited 2 times in total
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3893 by tantE41 » Wed Apr 29, 2020 17:57

ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote:
ankettasksever wrote:
tantE41 wrote: bende baktım videolara kaldırmış videoyu adam.Resmin açılması mühim değil eldeki verilerle yapıyorum.Bileydim banlanacağımı 800 tane yapardım.

hocam göremediğin resmin cevabını atıyor musun. o zaman tutturuyorsun. başlangıcı zaten önemli. başlangıçta her ikisini de doğru tahmin etmeden ilerlemek imkansız bildiğin üzere. ilk hareketi nasıl yapıyorsun. resimler açılmıyor çünki. ona çözümün nasıl? veyahut kaldırılan videoda bu işi nasıl yapıyordu?

ban açılır merak etmeyin ticket attınız mı?

Meslek sırrı dedim ya kusura bakma.Baska taskta yardimci olurum.3 kere banlattim 3undede acildi zaten hayalim 1.cilikti Sakin sakin atip 1 olmakti.Digerleri banlanir diye dusundum ben banlandim digerleri yapiyor nasil is ben anlamadim.

şok oldum resmen. size başarılar o zaman. günlerce bu sayfada bu meseleyi çözmeye çalışıyorum. bende türk bayrağını görünce umutla yardımcı olursunuz diye yazıyorum. :o

Turklukle alakasi yok olayin bencillik olarak dusunebilirsiniz.Herkesin bencil tarafi vardir.Dedigim gibi baska tasklarda yardimci olurum.Ama bu taskin farkli bir olayi var.

yabancıya ticket attım oyaladılar. olayı çözersem hemen burada paylaşacağım. inş o zevk bana ait olur. bu da bir nasip. ;)

Kadere inanan insanim iş birazda olayi kovalamakta yeteri kadar arastirma yapmakta yatiyor. :D

daha çok şey söylenebilir. ama burada söz bitiyor işte.

siz banlandığınızı yazmasaydınız ben de halen bu görevi yaptığınızın çıkarımını yapmazdım. çünki burada ben dahil bir çok üye bu görevi yapmak istiyor, nasıl yapılacağını araştırıyor ve yapamamaktan muzdarip.

yardımcı olmanız istenileceğini bildiğiniz halde paylaşım yaptınız ve yardım etmeyeceğiniz bir topluluğa karşı kendi ban üzüntünüzü anlatıp, üzüntünüzü paylaşmayı beklediniz. ban yemenize üzüldüm ve herkes de üzülmüştür. gerçi bencil olduğunuzu kendiniz söylüyorsunuz. çok menfaat perest olmadıktan sonra bilgiyi paylaşmak işin en kolayıdır ve büyük bir erdemdir. herkes işin püf noktalarını göremeye bilir. zaman içinde bu işin nasıl yapılacağına dair bilgiye de ulaşamazsak canınız sağolsun. söz biter eseri kalır. ulaşırsak da buradan anında paylaşırız. sizin gibi yapmayız. :)

benim hesabim defalarca kapatildi ve ben buraya yazdim.Uzuntumu paslassam ne paylasmasam ne.Sadece cozum aradim.Ve cozduk zaten sorunu diger arkadaslarla.Ben buraya kac tane taskin nasil yapildigini yazdim zamaninda.Ben bencil isem sizde hazircisiniz.Konusmanin basinda atarmisniz bilmem ne isinize yaramayinca menfaatperest olduk.Bu karakterdeki insana iyi ki atmamisim diyorum.

daha taskı bile yapamayan, çıkış yolu arayan üyelerden mi çözüm arıyorsunuz? bencil olduğunuzu kendiniz söylediniz mesajınızda benim yakıştırmam değil.

iyiki atmamışsınız. sizden gelecek fayda başkasından gelsin. sizi tanımış olduk. burada herkes herşey hakkında paylaşım yapıyor zaten. asıl mevzu review taskı ve bu bilginin kendinizde olduğunu söylüyorsunuz. ben de soruyorum hocam diyerek. ben videolara da baktım hemen siz söyledikten sonra fakat bulamadım. bulamadığım bilgisini de diğer arkadaşlara yazdım hemen ki zahmet edip yorulmasınlar diye. bu işlemi yaptım yani. link istemem mi rahatsız etti sizi. yardımcı olmanızı isteyerek link istedim bunda sıkıntı yok. hem kendim için değil başkaları için de istedim. burada beraber olduğumuzu var saydım. linki özelden sadece bana atmayacakdınız sonuçta. esas linki veya tiyo bilgisini bilip de verme isteği olmayanda ve zahmetinde bulunmayandadır sıkıntı değil mi? benden isteseydiniz ben verirdim. sizin ön yargılı tepeden bakan tavrınız ve yaklaşımız sizi bu düşünceye itiyor.

Tamam haklısın bencilim.
tantE41
Posts444
Member Since24 Mar 2017
Last Visit16 Jun 2020
Likes Given102
Likes Received113/92

#3894 by karbonatfurkan » Wed Apr 29, 2020 19:05

Document 7 anketine yardım eder misiniz? Bencillik yapmayalım lütfen
karbonatfurkan
Posts163
Member Since6 Apr 2020
Last Visit20 May 2020
Likes Given13
Likes Received89/61

#3895 by Thelastair » Thu Apr 30, 2020 10:43

1572877 Restaurant Ad Image Ratings $0.03 504

Şu taskta yemek resimlerine bakıp karar veriyorsunuz task basit ama correct çakıyor 2 adet yapıp bıraktım.
Thelastair
Posts410
Member Since3 Jul 2014
Last Visit24 Feb 2021
Likes Given430
Likes Received247/192

#3896 by ankettasksever » Thu Apr 30, 2020 10:50

Thelastair wrote: 1572877 Restaurant Ad Image Ratings $0.03 504

Şu taskta yemek resimlerine bakıp karar veriyorsunuz task basit ama correct çakıyor 2 adet yapıp bıraktım.

12/8 expell. saçmalıyor bazı cevaplarda.
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3897 by Thelastair » Thu Apr 30, 2020 11:05

ankettasksever wrote:
Thelastair wrote: 1572877 Restaurant Ad Image Ratings $0.03 504

Şu taskta yemek resimlerine bakıp karar veriyorsunuz task basit ama correct çakıyor 2 adet yapıp bıraktım.

12/8 expell. saçmalıyor bazı cevaplarda.

Tepeden gösterdiği döner benzeri acayip bir yemeğe hayır dedim mekan bile gözükmüyordu metal tepsinin içinde correct verince kapattım bu tip tasklarda expel yememek için hemen bırakıyorum 3 cent için değmez :)
Thelastair
Posts410
Member Since3 Jul 2014
Last Visit24 Feb 2021
Likes Given430
Likes Received247/192

#3898 by ankettasksever » Thu Apr 30, 2020 11:11

Thelastair wrote:
ankettasksever wrote:
Thelastair wrote: 1572877 Restaurant Ad Image Ratings $0.03 504

Şu taskta yemek resimlerine bakıp karar veriyorsunuz task basit ama correct çakıyor 2 adet yapıp bıraktım.

12/8 expell. saçmalıyor bazı cevaplarda.

Tepeden gösterdiği döner benzeri acayip bir yemeğe hayır dedim mekan bile gözükmüyordu metal tepsinin içinde correct verince kapattım bu tip tasklarda expel yememek için hemen bırakıyorum 3 cent için değmez :)

haklısın. 5 dolar bonusa gidiyorum hocam acele lazım. zaten görev yok. ;)

12/9 iyileştirme yapmış.
Last edited by ankettasksever » Thu Apr 30, 2020 11:15 » edited 1 time in total
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#3899 by Seksenler » Thu Apr 30, 2020 14:23

ankettasksever;

kardeşim building taskının şifresini cozmedıgın daha ıyı.Turklere karsı bır tutum var Appen de. el yapar banlanmaz bız yaparız banlanırız. o yuzden yapmadıgın daha ıyı her ne sekılde cozmeye calısıp bı yolunu bulmussa ınsanlar sonunda sonuc banlanmayla sonuclanıyor. hesap acıp level almak bır zulum. elındekı hesabına sahıp cıkmaya calıs. F8 aılesı sımdıkı adıyla appen durustluge adil olmaya onem verıyor. yakaladıgını affetmıyor. bozuk bır gorev bu buıldıng eger sen bunu cozer yaparsan daha cok goze batarsın. sıstemlerınde kımın ne kazandıgı ne yaptıgını bılıyorlar. ben zamanında cok sivrilip ortadan kaybolan kısı gordum 2011 den beri. top lıst gırmek ıcın ne kadar cok para kasarsan o kadar göze batıyon bu appen sırketının.

1 hafta kazandıysan 50 dolar 20 dolar 2 hafta 3 hafta dıye dırenme dırenırsen senı dınlenmeye alıyorlar bazende sonsuzluga ugurluyorlar.Haklılarda herkes 50 dolar alabılsın 20 dolarıda bır baskası kazanabılsın dıye adamlar ölcülu davranmaya calısıyorlar ( YSENSE ). bi ara katekullilerde döndü türkler toplıstte 1 sıradayken bı anda lıstede venuzuellalılar doldu :D hersey olabılır ...ama ınsanlarda kı hırs gozlerı kör edıyor. valla yenı hesap acmak cok sıkıntılı cok.
Look At Advertisements And Judge Them. bu taskıda bılerek bozdu task yazarı buna artık emınım. onceden lısteden mause yardımıyla secerdık sımdı secemıyoruz. ılk basta olmuyor dıye yapamıyordum. sonrasında ıllakı bır yolu vardır taskın uzerınde dedım ve once yazdım kutucuga sonra klavye yukarı asagı kaydırarak markanın ısmıne geldım enter dedım kutucuga yerlestı marka ısmı.kendım ugrastım buldum cozumunu. artık gorev yazarları suyunu cıkarttı para vermemek kazandırmamak adına gorevler uzerlerınde hatalı süsü vererek gorev yapmamızı zora soktu çözum arar olduk hemde para kazandırmamak ıcın bozuk gorev süsü verıyorlar BAZI GOREVLERE ...
Last edited by Seksenler » Thu Apr 30, 2020 14:25 » edited 1 time in total
Seksenler
Posts238
Member Since4 Jan 2019
Last Visit13 Nov 2021
Likes Given85
Likes Received144/109

#3900 by ankettasksever » Thu Apr 30, 2020 14:57

Seksenler wrote: ankettasksever;

kardeşim building taskının şifresini cozmedıgın daha ıyı.Turklere karsı bır tutum var Appen de. el yapar banlanmaz bız yaparız banlanırız. o yuzden yapmadıgın daha ıyı her ne sekılde cozmeye calısıp bı yolunu bulmussa ınsanlar sonunda sonuc banlanmayla sonuclanıyor. hesap acıp level almak bır zulum. elındekı hesabına sahıp cıkmaya calıs. F8 aılesı sımdıkı adıyla appen durustluge adil olmaya onem verıyor. yakaladıgını affetmıyor. bozuk bır gorev bu buıldıng eger sen bunu cozer yaparsan daha cok goze batarsın. sıstemlerınde kımın ne kazandıgı ne yaptıgını bılıyorlar. ben zamanında cok sivrilip ortadan kaybolan kısı gordum 2011 den beri. top lıst gırmek ıcın ne kadar cok para kasarsan o kadar göze batıyon bu appen sırketının.

1 hafta kazandıysan 50 dolar 20 dolar 2 hafta 3 hafta dıye dırenme dırenırsen senı dınlenmeye alıyorlar bazende sonsuzluga ugurluyorlar.Haklılarda herkes 50 dolar alabılsın 20 dolarıda bır baskası kazanabılsın dıye adamlar ölcülu davranmaya calısıyorlar ( YSENSE ). bi ara katekullilerde döndü türkler toplıstte 1 sıradayken bı anda lıstede venuzuellalılar doldu :D hersey olabılır ...ama ınsanlarda kı hırs gozlerı kör edıyor. valla yenı hesap acmak cok sıkıntılı cok.
Look At Advertisements And Judge Them. bu taskıda bılerek bozdu task yazarı buna artık emınım. onceden lısteden mause yardımıyla secerdık sımdı secemıyoruz. ılk basta olmuyor dıye yapamıyordum. sonrasında ıllakı bır yolu vardır taskın uzerınde dedım ve once yazdım kutucuga sonra klavye yukarı asagı kaydırarak markanın ısmıne geldım enter dedım kutucuga yerlestı marka ısmı.kendım ugrastım buldum cozumunu. artık gorev yazarları suyunu cıkarttı para vermemek kazandırmamak adına gorevler uzerlerınde hatalı süsü vererek gorev yapmamızı zora soktu çözum arar olduk hemde para kazandırmamak ıcın bozuk gorev süsü verıyorlar BAZI GOREVLERE ...

hocam teşekkürler uyarın için. daha çok level 3 için umut ediyordum bu taskı. biraz ortalama yükselsin diye. vardır bunda da bir hayır diyelim. :|
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388
Return to 'Turkish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Nov 28, 2021 12:53:57 PST