Please wait...
HomeForumInternationalItalianguadagni del 2015
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
guadagni del 2015

Locked

#1 by agata65 » Fri Mar 18, 2016 10:42

buongiorno volevo fare una domanda. è questa. l anno scorso ho lavorato su clixsense con un piccolo guadagno poi non ho più aperto il mio account per diversi mesi. da qualche settimana ho ripreso a lavorare qua però ho visto che il mio guadagno precedente non è più nel mio balance però si vede nell my account detail. cosa significa? quando raggiungerò gli 8 dollari e richiederò il pagamento mi verrà pagato anche l importo precedente? ringrazio anticipatamente
agata65
Posts4
Member Since28 Oct 2014
Last Visit24 Jul 2017
Likes Given0
Likes Received0

#2 by JillianV » Fri Mar 18, 2016 10:47

Buonasera agata, mi spiace ma quei guadagni sono andati persi.
Cito dai Termini di Utilizzo (About: User Agreement - ClixSense):

Quote:Inactivity - If your account should go to inactive status (90 days with no logins), ClixSense will consider the account abandoned and closes it. All funds in the account will be forfeited and the balance zeroed. If you reopen this account the balance that was reclaimed will not be credited back. Any referrals or ad credits that are in your account when it's closed for inactivity will remain in the account. While this account is inactive, any referrals in your downline may request to change their sponsor. If you reactivate your account these referrals who left your downline will not be assigned back, they are lost.

Se non effettui il login per più di 90 giorni il tuo account viene considerato inattivo, viene chiuso e il tuo saldo viene azzerato. Dopo aver riaperto l'account il saldo precedente non ti viene restituito.
Last edited by JillianV » Fri Mar 18, 2016 12:17 » edited 1 time in total
JillianV
Posts4,895
Member Since22 Aug 2011
Last VisitYesterday
Likes Given1,840
Likes Received2,503/1,568

#3 by agata65 » Sun Mar 20, 2016 02:49

grazie Jillian per questa informazione. buona domenica
agata65
Posts4
Member Since28 Oct 2014