Please wait...
HomeForumInternationalUrdutrusted exchanger in pakistan
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
trusted exchanger in pakistan

Locked

#1 by hk_danish » Tue Feb 10, 2015 00:26

سلام علیکم ،
جناب آپ کس طرح سے اپنے ڈالر کیش کرتے ہیں ۔ مہربانی کریں ہرایک اپناطریقہ بیان کریں بہت سے نئے یوزر کو مسئلہ ہوتا ہے ۔
شکریہ
hk_danish
Posts25
Member Since16 Nov 2014
Last Visit26 Dec 2017
Likes Given9
Likes Received9/5

#2 by diyamughal » Tue Feb 10, 2015 00:28

hk_danish wrote: سلام علیکم ،
جناب آپ کس طرح سے اپنے ڈالر کیش کرتے ہیں ۔ مہربانی کریں ہرایک اپناطریقہ بیان کریں بہت سے نئے یوزر کو مسئلہ ہوتا ہے ۔
شکریہ

admin hi bta skty hn
diyamughal
Posts140
Member Since25 Oct 2014
Last Visit5 Jul 2018
Likes Given45
Likes Received31/25

#3 by blueuld » Tue Feb 10, 2015 00:34

I cashout my money to payza and sell it to exchanger.
blueuld
Posts211
Member Since3 Jul 2014
Last Visit27 Oct 2017
Likes Given31
Likes Received119/73

#4 by hk_danish » Tue Feb 10, 2015 05:11

ok thanks dear "blueuld" can you name that exchanger, there rates and procedure.??
hk_danish
Posts25
Member Since16 Nov 2014
Last Visit26 Dec 2017
Likes Given9
Likes Received9/5

#5 by BeingHuman_9 » Tue Feb 10, 2015 07:38

Assalam-U-Alikum To Everyone!

As you know that PAKISTAN main kisi bhi exchanger ko trust karna itna asaan nahi, becuase most of them are scam... Main yeh nahi keh raha k koi hai nahi, i mean kuch trusted exchangers hon gay but i don't know anyone kuyn k, maine kabhi kisi exhanger sy deal nahi kiya becuase i don't trust anyone...

$$ cashout karney ka main aik asaan sa tareeka batata hoon, which i am using since last 3 months!

As you know that PAYZA is supported in PAKISTAN.

1. To aap aik BANK main account khol lain (agar nahi hai to), which supports VISA DEBIT CARD service... E.G. STANDARD CHARTERED BANK OR HBL.

2. Transfer your $$ to PAYZA from CLIXSENSE & then transfer your $$ to VISA DEBIT CARD via CREDIT CARD option under WITHDRAW TAB in PAYZA. (BANK WIRE/TRANSFER option is also there, but currently PAYZA does not support this option with the BANKS in PAKISTAN)

3. The transaction will be completed in USD but the transferred amount will be displayed in your bank account in the local currency. Your bank may charge you currency conversion fees.

4. It will take 2-5 business days and money will be securely in your bank account.

Best of luck and HAPPY EARNING. :thumbup:

Regards,

Ubaid.
Last edited by BeingHuman_9 » Tue Feb 10, 2015 09:40 » edited 1 time in total
BeingHuman_9
Posts304
Member Since8 Nov 2014
Last Visit8 Jun 2015
Likes Given539
Likes Received336/161

#6 by blueuld » Tue Feb 10, 2015 07:47

@hk_danish

Ap facebook par groups serach kar skty hain Pakistani exchangers ka. Wahan par kafi sary trusted exchangers hoty hain. ap post karain ke payza $$ for sale or jo acha rate day use Thora sa access kar len group mein ke fairly trade kar rha hai ya nahi. Payza par 95 rupees tak acha rate hai. Websites bhi hain pakistan mein exchangers ki lekin wo 90 rupees tak payza buy karte hain. Procedure ye hai according to deal ap usy payza se send karain gy or wo apko easy pesa ya bank mein transfer kar day ga.
blueuld
Posts211
Member Since3 Jul 2014
Last Visit27 Oct 2017
Likes Given31
Likes Received119/73

#7 by blueuld » Tue Feb 10, 2015 07:50

@ubaidh

Dear iske charges kitny hoony exactly? mene kabhi esa kiya nahi payza se lekin skrill se transfer kiye thy uske charges zayada thy jesa ke apko pta hai PTC websites pe earn karne waloon ke pas itny zayada dollar nahi hoty ke wo bari fee bear kar sakain.
blueuld
Posts211
Member Since3 Jul 2014
Last Visit27 Oct 2017
Likes Given31
Likes Received119/73

#8 by BeingHuman_9 » Tue Feb 10, 2015 08:10

blueuld wrote: @ubaidh

Dear iske charges kitny hoony exactly? mene kabhi esa kiya nahi payza se lekin skrill se transfer kiye thy uske charges zayada thy jesa ke apko pta hai PTC websites pe earn karne waloon ke pas itny zayada dollar nahi hoty ke wo bari fee bear kar sakain.

You are right!

Maine to almost 3 times transfer kiye hain in STANDARD CHARTERED BANK and jo us din INTER BANK DOLLAR RATE tha, us ke hisab sy bank ne conversion ki thi...

E.G: According to one of my transactions, i transferred $315.17 and that day the INTER BANK Dollar Rate was 100.57 PKR and i received 28,757 PKR in my bank account.

So ab estimate laga lain, becuase har din Dollar Rate fark hotay hain and isi tara bank k conversion rates bhi har din fark hotay hain...

Regards,

Ubaid.
BeingHuman_9
Posts304
Member Since8 Nov 2014
Last Visit8 Jun 2015
Likes Given539
Likes Received336/161

#9 by hk_danish » Tue Feb 10, 2015 09:27

thanks ubaidh.
hk_danish
Posts25
Member Since16 Nov 2014
Last Visit26 Dec 2017
Likes Given9
Likes Received9/5

#10 by bahadurcs » Tue Feb 10, 2015 09:47

ubaidh wrote:
blueuld wrote: @ubaidh

Dear iske charges kitny hoony exactly? mene kabhi esa kiya nahi payza se lekin skrill se transfer kiye thy uske charges zayada thy jesa ke apko pta hai PTC websites pe earn karne waloon ke pas itny zayada dollar nahi hoty ke wo bari fee bear kar sakain.

You are right!

Maine to almost 3 times transfer kiye hain in STANDARD CHARTERED BANK and jo us din INTER BANK DOLLAR RATE tha, us ke hisab sy bank ne conversion ki thi...

E.G: According to one of my transactions, i transferred $315.17 and that day the INTER BANK Dollar Rate was 100.57 PKR and i received 28,757 PKR in my bank account.

So ab estimate laga lain, becuase har din Dollar Rate fark hotay hain and isi tara bank k conversion rates bhi har din fark hotay hain...

Regards,

Ubaid.
91 ka dollar exchange hoa app ka all fees deduct ho kay.
bahadurcs
Posts177
Member Since30 Sep 2012
Last Visit20 Jan 2021
Likes Given13
Likes Received39/26

#11 by blueuld » Tue Feb 10, 2015 11:14

bank transfer ke methods mein kuch charges to fixed hoty iske sath kuch percent ke hisab se bhi deductions hoti hain or agar pesay less than $100 hoon jo ke mostly ptc website se earn krne waloon ke hoty hain to boht kam recieve hoty hain. Iske ilawa bank me currency conversion ke bhi charges hoty hain 2% hoty hain.
blueuld
Posts211
Member Since3 Jul 2014
Last Visit27 Oct 2017
Likes Given31
Likes Received119/73

#12 by diyamughal » Wed Feb 11, 2015 00:08

blueuld wrote: bank transfer ke methods mein kuch charges to fixed hoty iske sath kuch percent ke hisab se bhi deductions hoti hain or agar pesay less than $100 hoon jo ke mostly ptc website se earn krne waloon ke hoty hain to boht kam recieve hoty hain. Iske ilawa bank me currency conversion ke bhi charges hoty hain 2% hoty hain.

waqai blnc itna km hota hy k hm us sy itni fee nhe du skty .
diyamughal
Posts140
Member Since25 Oct 2014
Last Visit5 Jul 2018
Likes Given45
Likes Received31/25

#13 by rabbnawazkhan » Tue Feb 17, 2015 03:09

mein nay ek exchanger k zariay 20 dollar change kiay hein 90 k hisab say jab k os nay 95 bataay thay.phir easypaisa ke fees bhi hei.to hisab 84 ka para.ab mein nay kuchh aur change karanay hein laykin woh bar bar keh raha keh screen shot saaf naheen hei halankay pehlay bhi esi hi bheji thi.ab os nay email ka jawab dena band kar deya hei.koi aur trusted exchanger to please bata dein.
rabbnawazkhan
Posts482
Member Since12 Aug 2011
Last Visit11 May 2020
Likes Given112
Likes Received187/121

#14 by BeingHuman_9 » Tue Feb 17, 2015 05:16

rabbnawazkhan wrote: mein nay ek exchanger k zariay 20 dollar change kiay hein 90 k hisab say jab k os nay 95 bataay thay.phir easypaisa ke fees bhi hei.to hisab 84 ka para.ab mein nay kuchh aur change karanay hein laykin woh bar bar keh raha keh screen shot saaf naheen hei halankay pehlay bhi esi hi bheji thi.ab os nay email ka jawab dena band kar deya hei.koi aur trusted exchanger to please bata dein.

Hello,

RAB NAWAZ KHAN bhai, ap yeh following tareeka kuyn nahi try kartey? It's quite simple and trust me koi tention he nahi hai exchangers etc etc ki...

ubaidh wrote: As you know that PAKISTAN main kisi bhi exchanger ko trust karna itna asaan nahi, becuase most of them are scam... Main yeh nahi keh raha k koi hai nahi, i mean kuch trusted exchangers hon gay but i don't know anyone kuyn k, maine kabhi kisi exhanger sy deal nahi kiya becuase i don't trust anyone...

$$ cashout karney ka main aik asaan sa tareeka batata hoon, which i am using since last 3 months!

As you know that PAYZA is supported in PAKISTAN.

1. To aap aik BANK main account khol lain (agar nahi hai to), which supports VISA DEBIT CARD service... E.G. STANDARD CHARTERED BANK OR HBL.

2. Transfer your $$ to PAYZA from CLIXSENSE & then transfer your $$ to VISA DEBIT CARD via CREDIT CARD option under WITHDRAW TAB in PAYZA. (BANK WIRE/TRANSFER option is also there, but currently PAYZA does not support this option with the BANKS in PAKISTAN)

3. The transaction will be completed in USD but the transferred amount will be displayed in your bank account in the local currency. Your bank may charge you currency conversion fees.

4. It will take 2-5 business days and money will be securely in your bank account.

Best of luck and HAPPY EARNING. :thumbup:

Regards,

Ubaid.
Last edited by BeingHuman_9 » Tue Feb 17, 2015 07:41 » edited 1 time in total
BeingHuman_9
Posts304
Member Since8 Nov 2014
Last Visit8 Jun 2015
Likes Given539
Likes Received336/161

#15 by rabbnawazkhan » Tue Feb 17, 2015 23:52

Thanks ubaidh.
rabbnawazkhan
Posts482
Member Since12 Aug 2011
Last Visit11 May 2020
Likes Given112
Likes Received187/121

#16 by IRSHADALI84 » Tue Feb 24, 2015 21:36

all the answers are very helpful. thank you
IRSHADALI84
Posts47
Member Since28 Aug 2014
Last Visit12 Jun 2016
Likes Given0
Likes Received6/6
Return to 'Urdu' Forum     Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Dec 3, 2021 17:04:28 PST