Please wait...
HomeForumInternationalGermanAktuelle news von Clix, versteh leider nur 50%
Topic Rating:

Jump to
ySense Customer Care CornerySense Knowledge CenterMembers LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Aktuelle news von Clix, versteh leider nur 50%

Locked

#1 by Stahlblaue » Tue Oct 01, 2013 03:20

Hallo,

da mein Englisch (noch, habe mich zu nem Kurs durchgerungen) grauenhaft ist, und ich durch Anbieterwechsel so starke störungen Phone und DSL betreffend habe das ich auf gute Übersetzer wie Po.. nicht komme.

Möchte ich jemand von euch Bitten die Aktuellen News von ClixSense zu übersetzen.

Changes to Signup Commissions
30 Sep 2013 05:45 pm
Members, in an effort to provide you with an opportunity to earn more commissions with ClixSense, we are enhancing our affiliate signup commissions for all members. With our old commission structure only premium members earned a $0.50 signup commission once their affiliate has earned $1.00 in PTC ad clicks.

With the new commission structure all members can now earn from their affiliate signups as follows:

Standard members will now earn $0.50 for each affiliate that has earned a total* of at least $10.00 from his own activity.

Premium members will now earn $1.00 for each affiliate that has earned a total* of at least $5.00 from his own activity.

* This includes earnings from approved Offers, Tasks and PTC Clicks only. This does not include commissions, bonuses and prizes such as ClixGrid and the Daily Checklist Bonus.

We are also making this retroactive for all active members, meaning we will be crediting you with signup commissions for all of your active referrals who have met the above criteria.

Another change we have made is there is no longer the $100 limit on sales commissions per referral on premium accounts, and the standard accounts commission limit is upped from $50.00 to $100.00.

Along with this we will be also removing the 1000 free ad credits given when you upgrade your account to premium.

We feel now is the best time to promote and get new referrals. We've made it easier for you to earn more money and we have more exciting changes coming your way very soon.

Thank you
The ClixSense Team

Es bedankt sich im voraus,
Stahli ;-)
Last edited by Stahlblaue » Tue Oct 01, 2013 03:29 » edited 1 time in total
Stahlblaue
Posts3,879
Member Since20 Jun 2012
Last Visit17 Jun 2019
Likes Given1,440
Likes Received1,024/655

#2 by x0x0x » Tue Oct 01, 2013 03:38

Stahlblaue wrote: ...

Ich fasse mal kurz die wichtigsten Punkte für dich als premium.User zusammen ...

Damit du den Anmelde-Bonus für einen geworbenen Ref bekommst muss dieser ab sofort 5.00$ selbst verdient haben wobei aber auch der Bonus auf 1.00$ gestiegen ist. Und für premium.USer gibt es keine Deckelung mehr für "Sales" von Refs. Also du bekommst z.B. nun alle Werbebuchungen deiner Refs vergütet ohne ein Limit wie bisher. Leider gibt es aber auch keine ad.Credits mehr wenn man einen premium.Account kauft ...

Das müsste im großen und ganzen das wichtigste kurz zusammen gefasst sein ...
Wenn ich was vergessen haben so bitte ich das einfach zu ergänzen.
x0x0x
Posts2,436
Member Since23 Apr 2007
Last Visit9 Sep 2020
Likes Given226
Likes Received798/517

#3 by medwed31 » Tue Oct 01, 2013 14:24

Wie findet Ihr die Änderungen?
Ich bin begeistert! Habe gestern $2 bekommen für Refs, die nie im Leben $1 erklickt hätten weil sie sehr selten aktiv sind.
Noch besser finde ich, dass die Sales-Grenze weg ist.
medwed31
Posts621
Member Since10 Jan 2012
Last Visit17 Jun 2020
Likes Given387
Likes Received236/145
Return to 'German' Forum     Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Jan 23, 2022 14:02:52 PST