Please wait...
HomeForumInternationalUrduTime Zone (New York) EST and PST (Pakistan)
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Time Zone (New York) EST and PST (Pakistan)

Locked

#1 by gulmohib » Tue Sep 24, 2013 09:14

Aslamo Alaikum

my all :clixsense: Friends

aap logon ko shayed Cashout karne men dushwari ho

es ka hal ye he k aap jab cashout karen tu

Pakistan aur New York ka time dekhen

k aap kis time cashout kar sakte hen

Example: Time Zone New York & Pakistan

agar ye sahi he tu zaror reply karen aur like karen

Thanks to :clixsense: Friends
gulmohib
Posts154
Member Since25 Dec 2011
Last Visit3 Nov 2015
Likes Given126
Likes Received22/21

#2 by Kashi512 » Tue Sep 24, 2013 09:16

Time dekny sy kia ho ga? aur hameen Q time dekna chahey? plz explain
Kashi512
Posts72
Member Since26 Aug 2013
Last Visit11 May 2016
Likes Given14
Likes Received22/19

#3 by JeEtrOck700 » Tue Sep 24, 2013 10:08

gulmohib wrote: Aslamo Alaikum

my all :clixsense: Friends

aap logon ko shayed Cashout karne men dushwari ho

es ka hal ye he k aap jab cashout karen tu

Pakistan aur New York ka time dekhen

k aap kis time cashout kar sakte hen

Example: Time Zone New York & Pakistan

agar ye sahi he tu zaror reply karen aur like karen

Thanks to :clixsense: Friends
Gud Info Bro :thumbup:
JeEtrOck700
Posts464
Member Since17 Jun 2012
Last Visit20 Jul 2016
Likes Given54
Likes Received132/100

#4 by gulmohib » Tue Sep 24, 2013 19:41

sadiabano wrote: Time dekny sy kia ho ga? aur hameen Q time dekna chahey? plz explain

jab aap payout / cashout and withdraw karo ge tu bta chalega aap ko

time se kya murad he.

Time hi ka tu sab funda he.

My Friends.

When and how will I get paid (Cashout)?

Your earnings will be sent by your method of choice provided that some conditions are met as shown on the table below. All funds are in US Dollars.

Electronic cashouts (PayPal, Payza) are processed 2 times a week, on Monday and Friday afternoon, before 5PM EST. This does not mean that if you submit your request at 4:55PM that you will receive it that day. This means that the cashouts will be "completed" by that time. We suggest that if you are going to request your cashout that you do it before 2PM EST on Monday or Friday afternoon. This way you will be guaranteed to receive your cashout on that day. You may also request your cashout several days prior to the scheduled cashout day if you wish as we give you the option to add funds to your pending cashout up until the time your cashout is approved.

and

THANKS JeEtrOck700, bhai
Last edited by gulmohib » Tue Sep 24, 2013 19:51 » edited 1 time in total
gulmohib
Posts154
Member Since25 Dec 2011
Last Visit3 Nov 2015
Likes Given126
Likes Received22/21

#5 by gulmohib » Wed Sep 25, 2013 06:36

Dear Friend JeEtrOck700 kay aap bta sakte hen

k mene ye jo Time Zone posting ki he ye sahi nahen he,

agar sahi nahen he tu phir aap mujhe bataen k Pakistan men konse Time pe

hum cashout kar sakte hen.

Please Don't Mind.

Good Help for :clixsense:
gulmohib
Posts154
Member Since25 Dec 2011
Last Visit3 Nov 2015
Likes Given126
Likes Received22/21

#6 by shahzaibhussain » Wed Sep 25, 2013 10:45

Main Payout kaise kar sakta hn yaha pe to cashout ka koi option mojood hy nh hai ??? kya monday or friday ko yahan pe option aye ga ??? aur plzzz ye bhy batayen k main fri ko jab cashout karunga to pakistani theek kis time kitne bajay mujhay cashout karna hai k usy waqt paise payza k account main transfer ho jaayen ??? mere account main 2.7 $ hain main 10 $ add fund kar k poori money cashout karwana chahta hn plzzz reply fast thank u.
shahzaibhussain
Posts11
Member Since5 Jan 2013
Last Visit8 Oct 2013
Likes Given0
Likes Received0

#7 by gulmohib » Wed Sep 25, 2013 20:16

shahzaibhussain wrote: Main Payout kaise kar sakta hn yaha pe to cashout ka koi option mojood hy nh hai ??? kya monday or friday ko yahan pe option aye ga ??? aur plzzz ye bhy batayen k main fri ko jab cashout karunga to pakistani theek kis time kitne bajay mujhay cashout karna hai k usy waqt paise payza k account main transfer ho jaayen ??? mere account main 2.7 $ hain main 10 $ add fund kar k poori money cashout karwana chahta hn plzzz reply fast thank u.


aap es link per jaen aur apna jawab dekhen.

click
gulmohib
Posts154
Member Since25 Dec 2011
Last Visit3 Nov 2015
Likes Given126
Likes Received22/21

#8 by furqankhan4u » Thu Sep 26, 2013 04:19

achi information mili aap logo se :twisted:
furqankhan4u
Posts94
Member Since4 Jun 2013
Last Visit12 Apr 2014
Likes Given0
Likes Received22/15

#9 by shahzaibhussain » Thu Sep 26, 2013 04:49

Furqan bhai mujhay add funds kar k cashout karna hai but yahan pe to add funds ka option hai hy nh to main kaise add funds karun???
shahzaibhussain
Posts11
Member Since5 Jan 2013
Last Visit8 Oct 2013
Likes Given0
Likes Received0

#10 by gulmohib » Thu Sep 26, 2013 06:55

shahzaibhussain wrote: Furqan bhai mujhay add funds kar k cashout karna hai but yahan pe to add funds ka option hai hy nh to main kaise add funds karun???

Bhai aap kam az kam 8$ dollar earn karen tab hi tu aap

nikal sakte ho ya add kar sakte ho.
gulmohib
Posts154
Member Since25 Dec 2011
Last Visit3 Nov 2015
Likes Given126
Likes Received22/21

#11 by shahzaibhussain » Thu Sep 26, 2013 12:41

gulmohib wrote:
shahzaibhussain wrote: Furqan bhai mujhay add funds kar k cashout karna hai but yahan pe to add funds ka option hai hy nh to main kaise add funds karun???

Bhai aap kam az kam 8$ dollar earn karen tab hi tu aap

nikal sakte ho ya add kar sakte ho.
Wohi to main pooch raha hn k add kaise karun ??? yahan pe to koi option hy nh hai add k liye ??
shahzaibhussain
Posts11
Member Since5 Jan 2013
Last Visit8 Oct 2013
Likes Given0
Likes Received0

#12 by gulmohib » Fri Sep 27, 2013 07:00

shahzaibhussain wrote:
gulmohib wrote:
shahzaibhussain wrote: Furqan bhai mujhay add funds kar k cashout karna hai but yahan pe to add funds ka option hai hy nh to main kaise add funds karun???

Bhai aap kam az kam 8$ dollar earn karen tab hi tu aap

nikal sakte ho ya add kar sakte ho.
Wohi to main pooch raha hn k add kaise karun ??? yahan pe to koi option hy nh hai add k liye ??

bhai aap ke

Account Balance $2.73 how will get paid?

bhai agar aap ne 2.73 dollar earn kiye hen tu nahen karsakte

Account Balance $8.00 Cashout

agar aap ne 8.00 earn kar liye hen tu aap add fund ya cashout kar sakte hen.
gulmohib
Posts154
Member Since25 Dec 2011
Last Visit3 Nov 2015
Likes Given126
Likes Received22/21

#13 by shahzaibhussain » Fri Sep 27, 2013 13:25

phir to koi faida hy nh hai ...
shahzaibhussain
Posts11
Member Since5 Jan 2013
Last Visit8 Oct 2013
Likes Given0
Likes Received0
Return to 'Urdu' Forum     Return to the forums index
All times displayed are PST - Server Time: Dec 3, 2021 17:52:10 PST