thezombieplayer wrote:Enquète CINT 0.98$ 27.02.2017 répondez à la question ou l'on vous demande quel type de produit vous achetez , choissisez des céréales et vous pourrez la continuer
je vous fait part de cette astuces car j'ai repondu autres choses et l'enquète à souligner que si j'aurais repondu dans ce sens j'aurai été qualifié , bonne soirée à vous
J'ai fait une demande au support voici la réponse :
Mais en résumé de ce qu'ils disent en Anglais : ils n'auraient pas été payés par eux ils ne sont donc pas en mesure de nous payer, si ils décident de vous créditer, vous serez payé automatiquement blablabla
"im sorry but we are not able to pay you for this survey as they have not paid us, at least not right now. When completing one of these surveys you are supposed to be redirected back to our 'congratulations' page -- this is the page that triggers the automatic payment. It could be that this survey is not correctly setup or some other glitch happened, so we have reported it for fixing. Now we can only hope that they will pay you for this survey at reconciliation time. That may take several days to a few weeks and there is no guarantee however that they will credit you. If they do decide to credit you for this survey you will be paid automatically. You don't need to ask us to look into this again. Thank you"