Please wait...
HomeForumPosts by Edersants

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by Edersants

Septembar Half , 38,79 [ Low ] ......tasman1 » Post #2

Sun Sep 15, 2019 23:25 in Success Stories

in clixsense I made $ 90 to $ 100 a month with surveys, in the first month of Ysense I was only able to make $ 60 and over $ 20 in research that did not pay me, the fact that the congratulation of the end was lost credibility and the support was bad , unfortunate

Patience is needed badly! » Post #11

Mon Aug 05, 2019 11:45 in General Talk

I disagree, so in this case the ideal would be to communicate the change and take the site down for a certain period of time, they want to earn with the site running in half, remembering that who feeds the site are the participants, soon or do something well or not do nothing.

Novidade no Clixsense dia 31/07/2019 (Manutenção) » Post #101

Mon Aug 05, 2019 11:09 in Portuguese

sinceramente estou decepcionado, ficou uma porcaria, as pesquisas sumiram e quando consigo fazer nunca sei se foi concluída pois tiraram o "congratulations", o forma de pagamento sem sentido, so para americano usar, paypal card fala serio, o payoneer era o de longe o melhor para gente, ja enviei 3 mensagem ao suporte e nenhuma obtive respostas, antigamente em menos de meia hora eu tinha uma resposta, velha historia em time que se ganha não sem mexe, conseguiram destruir o painel, vou dar mais um tempo se não melhorar vou focar mais no timebucks e no dollarclix, paciencia

For all My Friends on ySense across the world.. » Post #25

Sat Aug 03, 2019 21:55 in General Talk

honestly already sent 3 messages to Faq, all without return, the panel was terribly bad, with very little research, hope mde for the better

Payoneer - Minha experiência e explicações » Post #259

Fri Aug 18, 2017 15:59 in Portuguese

saquei $242,00 do clixsense para payoneer foram enviados $240,00 ao entra no payoneer so tinha $238,00 ????

Removal of ClixAd and Clixgrid » Post #36

Sat Jul 01, 2017 17:42 in General Talk

Stop being a PTC site to recover the paypal and with that gain more credibility of the customers, great news ......

Removal of ClixAd and Clixgrid » Post #35

Sat Jul 01, 2017 17:40 in General Talk

I disagree with you, I can do research every day 80% of the revenue from my accumulation is research, just pay a little attention always give you a tip at the beginning, it is clear that it is impossible to do all, but do not discourage, referring to this change Clixsense is no longer a Ptc site to recover Paypal (no matter how they die denying)

Duvidas Gerais » Post #2634

Thu May 25, 2017 00:17 in Portuguese

man, vai fazer um ano que to aqui e consegui pegar o esquemas das pesquisas, show

Clixsense nao usa mais paypal!! » Post #182

Thu Feb 09, 2017 15:43 in Portuguese

Payza e uma bosta, nao aceita bancos brasileiros, Bitcoin precisa apresentar copia de um monte de documentos ( que sabe Deus onde irao parar) o menos pior que vi ate agora foi o Payoneer pelo menos o site é em Portugues e aceita bancos brasileiros, esse Paypal, so enche o saco um tempo atras fizeram o mesmo com o Global market survey depois voltaram atras....

Tarefas » Post #7850

Sat Oct 15, 2016 00:18 in Portuguese

man, ve se alguem pode me ajudar, to no nivel 0 ja fiz 8 tasks que contam tenho mais de 80% de acertos e fiz uma task acertando tudo, ou seja 100%......... esta ticado 80% de acertos e 5 tarefas completas, mas os 100% de acerto mesmo que eu ja o tenho feito em uma tarefa valida ainda, nao esta ticado, ou seja, vou ficar nessa ate quando ??????

New to Clix Sense » Post #4

Fri Sep 23, 2016 00:22 in Member Introduction

welcome

Tarefas » Post #7225

Mon Sep 12, 2016 17:40 in Portuguese

bacana to no clix a pouco tempo, so nas pesquisas, agora que descobri as tasks, fiz algumas mas aparece muito pouco, e assim mesmo?????, abraço ae e valeu pelas dicas
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Sep 19, 2019 13:20:53 EST