Please wait...
HomeForumPosts by mstkmstk85

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by mstkmstk85

Wyre hakkında » Post #16

Tue Mar 28, 2017 09:41 in Turkish

Hulya63 wrote: kimlik onayı şart mı btc bile alsak

+ sözleşme imzalayıp gönderilmesi gerekli. doğrulama kısmında word dosyası var.

task sayfasına giriş yapamıyorum » Post #5

Mon Mar 27, 2017 23:53 in Turkish

Bende bir sorun yok girebiliyorum. facebook ile bağlantı yapmıştım.

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #386

Sat Mar 25, 2017 11:55 in Turkish

s3c1k0 wrote:
mstkmstk85 wrote: Korkmayın bu kadar kimlik bilgilerinizi vermekten. Uluslararası para transferi yapacaksınız tabiki de kimlik bilgilerinizi istiyecekler. Mobil hat çıkartırken kimlik fotokopisi veriyorsunuz bu daha tehlikeli.

Hocam siz bir sonuç alabildiniz mi gönderdiğiniz 10 dolar ile ilgili. Sanırım örnek teşkil edecek sizin wyre üzerinden istediğiniz ödeme henüz bir paylaşım olmadığı için bekliyorum şahsım adına

çarşamba istedim ödemeyi daha gelmedi bekliyorum. uzun sürdü bu sefer.

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #384

Sat Mar 25, 2017 00:28 in Turkish

seandillon wrote:
Hulya63 wrote: yani artık tango card+snapcard+localbitcoin olayı bitti.

Ben de tam bu yöntemi kullanacaktım. :thumbdown:

21 Mar 2017 12:00 EST Withdrawal Tango Bitcoin powered by Wyre - USD $15 Cancelled --$15.0000

Bugün iptal ettim..

Buna benzer kimlik onayı (ikametgah,fatura vb.)istemeyen bir yöntem var mı?

Korkmayın bu kadar kimlik bilgilerinizi vermekten. Uluslararası para transferi yapacaksınız tabiki de kimlik bilgilerinizi istiyecekler. Mobil hat çıkartırken kimlik fotokopisi veriyorsunuz bu daha tehlikeli.

1 BTC - 10,0000.00 TL (3000$ Gelebilir) » Post #92

Fri Mar 24, 2017 23:59 in Turkish

mavis34 wrote: 10 güne kadar 1300$ olan kur şuan 900$ 0,6 btc var eriyor anasını satayım 1280 iken aldım.

Hocam durum kötü biraz bitcoin de hardfork olarak bölünme söz konusu daha öncede söylemiştim. piyasa pozisyon alamıyor çünkü ne olacağı belli değil. Bitcoin Unlimited olarak Altcoin olarak tanınması söz konusu.

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #377

Thu Mar 23, 2017 10:06 in Turkish

Just as with the Bitcoin payments your received previously that were processed via Snapcard. When you receive a Bitcoin payment from ClixSense going forward, you should receive an email from ClixSense with a link for Wyre that when you click the link will apply the payment to your Wyre account.

Do let us know if you need any further assistance.

Regards,

Brian B.
Tango Card Customer Support

Snapcard Ödeme Görünmüyor » Post #15

Wed Mar 22, 2017 13:00 in Turkish

discoplis wrote:
mstkmstk85 wrote:
discoplis wrote: kimlik doğrulama için gerekli evrakları gönderdim. Param mesela görünürse nasıl çekeceğim peki? Bitcoin sitelerine mi transfer edeceğim ya da banka kartı ekleyip mi göndereceğim? Ayrıca kesinti yapıyorlar mı? Ne kadar kesinti var varsa da ?

evet btc cüzdanlarına gönderceksin.

teşekkür ederim son olarak kesinti yapıyorlar mı?

fazla bir kesinti olmaz. btc olarak transfer yapacaksın işlemin onaylanması için madencilere gidecek komisyon var.

Snapcard Ödeme Görünmüyor » Post #13

Wed Mar 22, 2017 12:18 in Turkish

discoplis wrote: kimlik doğrulama için gerekli evrakları gönderdim. Param mesela görünürse nasıl çekeceğim peki? Bitcoin sitelerine mi transfer edeceğim ya da banka kartı ekleyip mi göndereceğim? Ayrıca kesinti yapıyorlar mı? Ne kadar kesinti var varsa da ?

evet btc cüzdanlarına gönderceksin.

Snapcard Ödeme Görünmüyor » Post #11

Wed Mar 22, 2017 11:57 in Turkish

discoplis wrote: birader ilk defa yaptığım bir şey bu yani şuan üye oldum ama hangi işlemleri nasıl yapacağım detaylı bilgi verirseniz sevinirim. Bitcoin olarak mı gidiyor oraya param yani nasıl oluyor? Banka hesabı mı ekliyoruz yoksa koinim ya da bitcoins sitelerine mi transfer edeceğiz napacağız? teşekkür ederim

hesapta gözüküyor mu para. kimlik doğrulama yapmadan parayı çekemezsin. kimlik bilgilerini gireceksin. kimlik resmini ve bir adet adına kayıtlı fatura yükleyeceksin.doğrulama olmadan transfer yapamazsın.

Snapcard Ödeme Görünmüyor » Post #9

Wed Mar 22, 2017 11:48 in Turkish

discoplis wrote: kardeşim wyre ile ilgili forumda bir şey bulamadım yardımcı olur musun param wyre ye gitmiş powered by wyre yazıyor ödeme ekranında ama napıcam şimdi?

2-3 aydır wyre yazıyor zaten snapcard hesabına gidiyordu ödemeler. sahipleri aynı kişi zaten. snapcard kapandığı için büyük bir ihtimal wyre hesabına gitti ödeme.

Wyre bu linkten kayıt olabilirsin.

Snapcard Ödeme Görünmüyor » Post #6

Wed Mar 22, 2017 11:07 in Turkish

discoplis wrote: arkadaşlar Clixsense hesabımın mail adresi ile aynı olan bir snapcard hesabı açtım 10 dolat ödeme talimatı verdim ama clixsense ödeme yapmasına rağmen snapcard hesabımda bir para yok. Ödeme yöntemi olarak bitcoin seçtim snapcard ama neden para yok?

Wyre kayıt ol. oraya gelmesi gerek ödemenin.

Payza » Post #48

Wed Mar 22, 2017 03:37 in Turkish

hdturkey wrote: arkadaslar payzadan bankaya transfer 1 gün içinde oldu süper bişey. fazla da bişey kesmemiş

10.50 tl kesiyor 2-2.50 dolar. sen 200-300 dolar çektiysen çok değildir.100 doların altına çok

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #364

Tue Mar 21, 2017 11:58 in Turkish

ufkk1 wrote:
FIRAT7 wrote: üye olduğunuz wyre linki nedir?

Wyre, Global Bank Transfers Faster than Email

Wyre


sendmoney kısmında BTC çeviri var. BTC/USD olarak çeviri gönderiliyor büyük ihtimal. payza gibi kimlik doğrulama istiyor kimlik fatura vb... 10 dolar istedim bakalım gelsin bakalım sonrasına bakarız

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #359

Tue Mar 21, 2017 11:45 in Turkish

ufkk1 wrote:
mstkmstk85 wrote:
ufkk1 wrote:

kayıt oldum ben kimlik doğrulama istiyor. orada yazıyor nasıl şifre istediği en az 1 büyük harf ve sembol olacak

hesabı açtık ödeme istesek gelecek mi acaba :S kimlik doğrulama yapmadan transfer yapabilirmiyiz acaba.

kimlik doğrulama snapcard istemiyodu sadece cep no ile kayıt olunabiliyordu wyre neden istiyor ki bazı arkadaşlar bende dahil kimlik bilgisi vermeyi pek istemiyor yani keşke istemeseler zaten bu internet işlerinde çok yere bilgi verdik zaten :)

Account status - Unverified olarak çıkıyor. email doğrulama yaptım sms doğrulama yapmadım. doğrulanmamış hesapla iş görebilirmyiz acaba. bi 10 dolar feda ediyorum bakalım :)

bahsettiğiniz kimlik doğrulama sms onayı ile mi oluyor anlamadım tam[/quote]

ilk önce snapcard dan daha düşük gösteriyor BTC kuru . 1107 dolar şuan dış borsalarda 1112 dolar civari ortalama. Karaborsadan kurtulduk biraz :D



You're in! Now we need some information to complete your verification.

You can verify now, or you can check out the dashboard first and verify later.

You won’t be able to move money until you complete this process.

malesef kimlik doğrulama yapmadan birşey yapamıcaz :S:S:S

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #357

Tue Mar 21, 2017 11:39 in Turkish

ufkk1 wrote:

kayıt oldum ben kimlik doğrulama istiyor. orada yazıyor nasıl şifre istediği en az 1 büyük harf ve sembol olacak

hesabı açtık ödeme istesek gelecek mi acaba :S kimlik doğrulama yapmadan transfer yapabilirmiyiz acaba.

kimlik doğrulama snapcard istemiyodu sadece cep no ile kayıt olunabiliyordu wyre neden istiyor ki bazı arkadaşlar bende dahil kimlik bilgisi vermeyi pek istemiyor yani keşke istemeseler zaten bu internet işlerinde çok yere bilgi verdik zaten :)[/quote]

Account status - Unverified olarak çıkıyor. email doğrulama yaptım sms doğrulama yapmadım. doğrulanmamış hesapla iş görebilirmyiz acaba. bi 10 dolar feda ediyorum bakalım :)

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #355

Tue Mar 21, 2017 11:26 in Turkish

simurgg wrote:

sabah üye olmaya çalıştım nasıl bir şifre istediyse kabul ettiremedim rakam harf yıldız falan filan klavyede ne varsa kullandım olmadı

nasıl bir şifre kombinasyonu istiyor çözemedim

kayıt oldum ben kimlik doğrulama istiyor. orada yazıyor nasıl şifre istediği en az 1 büyük harf ve sembol olacak

hesabı açtık ödeme istesek gelecek mi acaba :S kimlik doğrulama yapmadan transfer yapabilirmiyiz acaba.

TASK (GÜNCEL) » Post #13410

Tue Mar 21, 2017 03:57 in Turkish

RF ye Trophy Cabinet bölümü eklemişler. Ne işe yarayacaksa. 3-4 gündür iş göndermiyorlar.

Tango Card, Snapcard ve Koinim Hakkında » Post #344

Mon Mar 20, 2017 22:58 in Turkish

Tango Card müşteri hizmetlerinden gelen mail

Brian B. (Tango Card Support)
Mar 20, 10:38 AM PDT

Hello ,

Thank you for contacting Tango Card.

Please note, since Snapcard.io is closing their service, future bitcoin payments sent by ClixSense or any other company Tango Card partners with for their rewards/payments will be redeemed via a Wyre account. It is recommended that users sign-up and create an account through Wyre (Sign up for a Wyre Account) since this is where future rewards will be coming from.

Also note, current Snapcard users have until May 1st to transfer funds out of their Snapcard account to somewhere else. After that date, Snapcard Customer service will handle any requests via email.

More info on Snapcard's End-of-Life process that can be found here: End-of-Life for Snapcard: Overview · SNAPCARD Wallets

Beyond that, for any assistance with your Snapcard account or any Bitcoin payment previously sent via Snapcard you can contact Snapcard directly for assistance.

They can be reached as follows:

Email: support@snapcard.io
Phone: 415-374-7356

Regards,

Brian B.
Tango Card Customer Support

kısaca Wyre den hesap açacağız.

Clixsense Yardım » Post #1783

Sat Mar 18, 2017 10:39 in Turkish

omurr wrote: MERHABA
YAKLAŞIK BİR HAFTADIR YOURSURVEYS ANKETLERİNİ YAPAMIYORUM.
NEDENİ İSE: ANKETE BAŞLAMADAN ÖNCE POSTA KODU SORUYOR..POSTA KODUNU YAZDIĞIM HALDE KABUL ETMİYOR..VE BİR HAFTADIR YOURSURVEYDEN BAŞKA ANKET DE GELMİYOR.

BU KONUDA YARDIMCI OLABİLİRSENİZ SEVİNİRİM.

1- Puanınız düşüktür.
2- Clixsense anket profilindeki posta koduyla sizin yazdığınız kod uyuşmuyordur.
3- Posta koduna göre anket profiline uygun değilsinizdir..... uzar gider bu şekilde. pek ben yapmyorum your surveysden gelen anketleri uğraşmaya değmiyor.

Payza BTC isteğini İptal etme Hakkında? » Post #5

Sat Mar 18, 2017 10:31 in Turkish

mavis34 wrote: 2 gün önce 4770 tl iken 400$ btc istedim. btc düştükçe düşüyor yine elimde patlamasın. isteği iptal etmenin yolu varmı? 19 martta tamamlanacak diyor.

Can I cancel or reverse a Bitcoin withdrawal?


Can I cancel or reverse a Bitcoin withdrawal?
Posted by Alexander | Customer Support on 07 August 2014 03:30 PM

No, because of the nature of Bitcoin, a Withdrawal by Bitcoin transaction cannot be canceled or reversed. Please verify that the Bitcoin Wallet details you submit when creating a Withdrawal by Bitcoin transaction are accurate.
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Apr 10, 2021 17:23:07 EST