Please wait...
HomeForumPosts by KutupAyisi

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by KutupAyisi

ödeme işlemcileriyle ilgili yeni güncelleme var » Post #7

Sat Nov 12, 2016 03:23 in Turkish

spiken wrote: payzadan ödeme alamıyor muyuz yani?

aslında şu an payza ve snapcard/Tango ödemeleri yapılıyor(muş). Ama işler paypal kadar hızlı ilerleyemediğinden, ödemeler yaklaşık 1 ay gecikmeli yapılabiliyor(muş).. :(

Paypal Alternatif Yöntem » Post #434

Fri Oct 28, 2016 18:35 in Turkish

Clixsense artık payza.ya ödeme yapmıyor mu?

Edit: Unfortunately we had to remove Payza as a cashout option because they are unable to accept credit card or ACH deposits. Because of this issue we cannot do cashouts to Payza accounts. We're looking into other payout options for you.

Gibi bir açıklama okudum ama??

TASK (GÜNCEL) » Post #8581

Wed Apr 06, 2016 05:35 in Turkish

892871
Content Segmentation - Visual Classifier - Hardcore Porn (Radio Buttons) (Potential Explicit Content)

Task yokluğundan bunlara kaldık..
Yazık beeeee :thumbdown:

Neteller mı, Paypal mı?? » Post #1

Wed Mar 30, 2016 08:26 in Turkish

Para çekimlerinde paypal dolar tl kuru malum çok düşük.. Aranızda Neteller kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi bu konuda? Yani dolar tl kuru daha mı iyi paypal'a göre?

Kazandığınız parayı ne yapıyorsunuz ? » Post #6

Wed Mar 30, 2016 03:23 in Turkish

moneymakingways wrote: Çok kazandığım için, ne yapacağımı bilemiyorum :)

İstanbul'un en elite insanlarını bir eve toparlayıp kumar oynatalım mı?

Altın kapılarımız kan olsun bizimde falan? :lol:

Kazandığınız parayı ne yapıyorsunuz ? » Post #3

Wed Mar 30, 2016 03:08 in Turkish

Bahis sitelerine abone olup kazandığım miktarı yükselttikten sonra, bir kumarhane açayım diyorum ne dersiniz??

Şaka len şaka; Ekim sonu yurt dışına çıkçam. O süreye kadar biriken parayı, ordayken ev kirası ya da bir iki günlük harcama için kullanırım diyorum.

Kafirden gelen kafire gitsin hesabı (şaka tabi, kafir falan, çok ayıp) :lol:

Checklist Bonusu ödemiyor site » Post #6

Sat Mar 26, 2016 06:37 in Turkish

pendik34 wrote: walla kardeşm bugun tam 6ncu gün oldu 3 gun üst üstte tamamladm 1 dun daha dedi 1 kere daha yaptm 1 gün daha dedi onuda yaptm aha bugun 6ncu gün

bir gün ekranı ilk açtığında hiçbir şey yapmadan günün kazancına bi bak. örneğin hiçbir şey yapmayınca Earnings kısmında Today: 0.00$ yazar.

Ama son bir haftadır ben mesela siteyi ilk açtığımda reklam görev v.s. hiçbir şeye tıklamadan bir gün öncesine ait olan bonus miktarının kazanç olarak gösterildiğini görüyorum.
Örneğin bir gün öncesinin bonus miktarı atıyorum 0.12$ ise yeni günün kazancı yani "Today" kısmında "0.12$" lık bir kazanç gösteriyor. O da senin yatmadığını düşündüğün bonus miktarın oluyor.

Yani bende geçen hafta senin durumuna düştüm. Takip edince böyle işlediğini anladım. Nacizane, bugün ne kadar bonus aldıysan yaz bi yere ertesi gün sabah baktığında o bonus miktarını sana normal kazanç olarak göstereceğine eminim..

Checklist Bonusu ödemiyor site » Post #4

Sat Mar 26, 2016 06:19 in Turkish

Bazen bonus olayı bir sonraki güne kalıyor. Onu göz ardı ediyor olabilirsin. Ben her sabah sayfayı açtığımda hiçbişy yapmadan elde ettiğim bir günlük kazanç görüyorum account summary bölümünde. O da bir önceki günden kalan bonus miktarını gösteriyor hep.

TASK (GÜNCEL) » Post #7698

Fri Mar 18, 2016 06:47 in Turkish

meramba wrote: pazartesi günü geleydi ilk 10 komple türk olurdu heralde :D

Dostum sağol bu arada, dün beni uyarmasaydın trippy tripadvisor taskı yalan olcaktı. Elimdeki mouse'un hayatını kurtardın :lol: :lol: :thumbup:

TASK (GÜNCEL) » Post #7647

Thu Mar 17, 2016 12:19 in Turkish

Vala iyiymiş ben açamıyorum bile :thumbdown:

TASK (GÜNCEL) » Post #7627

Thu Mar 17, 2016 09:39 in Turkish

seboc58 wrote:
KutupAyisi wrote: 885793
Find The Companies Investor Relations Website

Work mode

97% accuracy

35 tasks completed

$0.03 per task

Çok basit açıklama kısmını dikkatli okuduktan sonra rahat rahat yaparsınız.

35 tane yaptıktan sonra bende maximum dedi.

bunda investörlü şeyler buluyorum ama investor calendar bulamıyorum ?

işte o bulduğun investor doğru olan calendar.a takılma hiç

TASK (GÜNCEL) » Post #7625

Thu Mar 17, 2016 08:45 in Turkish

885793
Find The Companies Investor Relations Website

Work mode

97% accuracy

35 tasks completed

$0.03 per task

Çok basit açıklama kısmını dikkatli okuduktan sonra rahat rahat yaparsınız.

35 tane yaptıktan sonra bende maximum dedi.

TASK (GÜNCEL) » Post #7342

Thu Mar 10, 2016 16:16 in Turkish

rika_1453 wrote:
quandcest wrote:
rika_1453 wrote: 884094
Label Reviews bu taskı yapan varmı 1 den fazla seçenek işaretleme var mı taskta belirtmemiş

Select All That Apply diyor uyanların hepsini seçebilirsin.
saol bi deneyim

edit : taskta hata var yada ben yanlış yaptım doğru cevaplarım olduğu halde yanlış diyor

Moruk, o taskı kim oraya koyduysa ateş ettircek kendine. Doğru cevaplar komple aynı yanlış cevap verdin diyo.
Benim gibi bir adamı da sinirlendirdiler gece gece..
Çölde yakalarsam fena yapacam :twisted: :twisted:

TASK (GÜNCEL) » Post #7303

Thu Mar 10, 2016 08:02 in Turkish

883085 Label Audio (speech) $0.8 %100 Accuracy 2 Task Completed!!
Kule! bildiriyorum!!
Kule!!
Yer açın inecek var :lol:
Uçak Havaalanında (!) işe mi başlasam??
Çok güzel telsiz dinlerim! :thumbup: :thumbup:

TASK (GÜNCEL) » Post #7297

Thu Mar 10, 2016 07:07 in Turkish

quandcest wrote: opinion surveys sizde de bozuk mu?

evet :thumbdown:

TASK (GÜNCEL) » Post #7113

Tue Mar 08, 2016 06:21 in Turkish

rika_1453 wrote: 882941
Checkspouses
level_1_contributors $0.20 21

bunu yapan varmı ? eşleri kontrol edin felan diyo ama yapan varsa tiyo versin accık

yaptık da noldu diye sorarım burdan yetkililere!! Quiz bitti task bitti sen dedi al dedi çocukları dedi git dedi!! :thumbup:

TASK (GÜNCEL) » Post #6944

Fri Mar 04, 2016 09:14 in Turkish

bertman73 wrote: 881894
Judge The Brl Currency Relevance Of Tweets (Potential Explicit Content)
level_2_contributors $0.07 109


Tweet brezilya para biriminden bahsediyormu (BRL - Brazilian Real)

Ancak sadece bahsetmesi yeterli değil, aynı zamanda para birimi hakkında (currency) birşeyler de anlatması gerekiyor.
Yani;

- Dergiyi 25 BRL ye aldım - NO
- bana 30 brazilian real borç verirseniz alabilirim - NO
- BRL sert bir düşüş yaşadı - YES
- BRL YEN karşısında değer kazandı - YES

BRL dışında brezilya merkez bankası da varsa YES diyorsunuz. (Brazilian Central Bank)

- Brazil central bank ups 2016 inflation view as currency dives - YES

Work mode

90% accuracy

44 tasks completed

$0.05 per task

44 task maximum dedi. Sağol müdür :thumbup:

TASK (GÜNCEL) » Post #6880

Thu Mar 03, 2016 08:37 in Turkish

700674
Enter The Hours Of Operation For Businesses

Türkçe versiyonu $0.10 veriyordu.. Yine de yapılır.. Kolay task tavsiye ederim. :thumbup:

TASK (GÜNCEL) » Post #6879

Thu Mar 03, 2016 08:35 in Turkish

ÜF! Çok sert!! :lol:

TASK (GÜNCEL) » Post #6679

Tue Mar 01, 2016 07:06 in Turkish

piranpara wrote:
KutupAyisi wrote:
darkmelek2 wrote:
KutupAyisi wrote: 880502 Help Us Find Color Values taskı quiz mode geçtikten sonra 1tane task yaptırdı.. İşkence çektiriyolar ama artık... :thumbdown:

nasıl yapıyoruz tam anlayamadım

sorduğu sorudaki kelimelerin tamamı renk ismi mi değil mi onu öğrenmek istiyor. renk isimlerine hakimsen sıkıntı yok yani..
usta burda altın diyor, renk olarak mı alacağız yoksa metaryel mi hatırlıyorsan bi yardım....

renk renk renk :)
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Jul 13, 2020 03:17:47 EST