Please wait...
HomeForumPosts by esjol

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by esjol

Received payment » Post #1

Thu Nov 15, 2018 05:37 in Payment Proofs

Thank you ClixSense :D

Dear xxxxxx,

You have received a new payment:
Payment ID xxxxxxx
Sent from ClixSense
Amount $65.04

Thank you,
The Payoneer Team

Hoe uitbetalen in Nederland???????? » Post #9

Mon Oct 29, 2018 09:41 in Nederlands

lunake wrote: In België moet je nog altijd min 50 dollar hebben voor je het kan overschrijven naar je bank , weet niet in Nederland , pas uitbetaling gehad en is nog altijd zo ;)

Ik heb het bij Payoneer nagevraagd en voor Nederland geldt ook altijd minimaal 50 dollar om over te kunnen boeken naar je bank, ongeacht of je al een keer eerder 50 dollar hebt overgeboekt.

Hoe uitbetalen in Nederland???????? » Post #6

Mon Oct 22, 2018 07:31 in Nederlands

supadupa wrote:
esjol wrote: "Payoneer heeft een $2 fee voor elke cashout vanuit clixsense. De minimum cashout is $20. En de eerste overscrhrijving vanuit je Payoneer account naar je bankrekening moet minimaal $50 zijn."

Supadupa waar kan ik dat terugvinden dat bij Payoneer alleen de 1e keer een overboeking van $50 moet zijn? Ik wordt hier namelijk stiekem wel blij van namelijk als dat zo is. Ik kan dit alleen nergens terugvinden.

Dat staat op de voorpagina bij What's New. (even klikken op view all)

Announcements About Paid Online Surveys, Tasks & Earnings

Dank je wel voor de link :)

Hoe uitbetalen in Nederland???????? » Post #4

Mon Oct 22, 2018 04:13 in Nederlands

"Payoneer heeft een $2 fee voor elke cashout vanuit clixsense. De minimum cashout is $20. En de eerste overscrhrijving vanuit je Payoneer account naar je bankrekening moet minimaal $50 zijn."

Supadupa waar kan ik dat terugvinden dat bij Payoneer alleen de 1e keer een overboeking van $50 moet zijn? Ik wordt hier namelijk stiekem wel blij van namelijk als dat zo is. Ik kan dit alleen nergens terugvinden.

Received payment » Post #1

Tue Feb 13, 2018 11:04 in Payment Proofs

Payment Details
Date: February 13, 2018 10:28:11 AM
Amount Sent: $13.96 USD
Sender Name: ClixSense
Sender Email: alertpay@clixsense.com
Reference Number:
Message: Thank you for participating in our program, enjoy your reward!

Thanks again Clixsense :clap:

My first payment via Payoneer » Post #1

Sat Jan 07, 2017 12:06 in Payment Proofs

Dear Esther,
You have received a new payment:
Payment ID
Sent from ClixSense
Amount $23.62

Thank you,
The Payoneer Team

Thank you so much :thumbup: . I hope the website of payoneer will work soon now. I cannot log in :cry: .
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Oct 18, 2019 15:09:11 EST