Please wait...
HomeForumPosts by lunake

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by lunake

Your surveys » Post #14

Tue Oct 08, 2019 02:06 in Nederlands

Mijn berichten komen er weer maar half op :)

Your surveys » Post #13

Mon Oct 07, 2019 13:28 in Nederlands

Ben niet recent verjaard of van voorste cijferke veranderd

Your surveys » Post #11

Sat Oct 05, 2019 14:34 in Nederlands

Lijkt hier langzaam af te lopen , surveys zijn schaars geworden , na 10 keer proberen ontbreekt me de zin om alle kwalificatievragen minstens twee keer in te vullen en vervolgens eruit te liggen of niet betaald te worden . Het is jammer , heb hier paar goeie jaren gehad maar die lijken definitief voorbij te zijn

Your surveys » Post #9

Tue Sep 24, 2019 13:05 in Nederlands

bitchy50 wrote: Peanuts Lab kan je wel bijna dagelijks 1 of 2 surveys doen die betalen
Ik denk dat die alleen voor Nederlanders zijn , heb er daar nog nooit 1 van gehad . No surveys available

Your surveys » Post #7

Tue Sep 24, 2019 08:58 in Nederlands

Hier ook nu , altijd dezelfde vraag en dan niks . De enige die hier nog naar behoren werkt is Samplicio .

Your surveys » Post #5

Sun Sep 22, 2019 06:05 in Nederlands

Nog altijd hetzelfde

Your surveys » Post #3

Mon Sep 09, 2019 13:52 in Nederlands

Vandaag al twee gedaan niet betaald gekregen , 1 van opinion world en 1 van samplicio , de your surveys nog altijd noppes . Als dit zo verder gaat , steek ik er mijn tijd nimeer in

Your surveys » Post #1

Wed Sep 04, 2019 10:28 in Nederlands

Staan altijd minstens 10 surveys van your surveys maar ze gaan gewoon niet open sinds het ysense is , heeft nog iemand dit probleem ? De opbrengst is zo maar magerkes , alleen de opinion world , samplicio en cint werken hier . Zolang de Peanut labs er is ,
is er nog geen enkele geweest , alleen voor de Nederlanders denk ik

Gift cards » Post #27

Thu Aug 08, 2019 08:43 in Nederlands

Kristel186 wrote:
supadupa wrote: Ysense koopt gewoon een gift card van bv $25,-en vult daarbij jouw gegevens in. Ysense hoeft daarvoor zelf geen paypal rekening te hebben. Het geld is dus al gelijk het kadootje.
Paypal zet vervolgens het geld op jouw rekening.
Zo werkt dat volgens mij. ;)

Ik denk dat je gelijk kan hebben, heb geld op mijn paypal account gekregen

Jammer wel dat Payoneer er niet meer is, ik heb er nog geld staan maar te weinig om uit te betalen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Das ook jammer , schreef altijd pas over als ik zeker 50 euro naar de bank kon sturen , kan je het ook niet naar je paypal sturen ? Payoneer komt toch nog terug heb ik gelezen dacht ik .

Gift cards » Post #20

Tue Aug 06, 2019 05:15 in Nederlands

Thx voor de uitleg , fijn dat Paypal terug ter beschikking is , pak goedkoper dan de rest

Gift cards » Post #18

Tue Aug 06, 2019 04:37 in Nederlands

dimperium wrote: The Rewards Store heeft een bedrag naar u overgemaakt van 200,00 USD
Opmerking van The Rewards Store:

Just thought you'd like to know ySense sent you Paypal Cash.

Ze betalen gelukkig uit :D:D:D:D:
Dus dan moet je gewoon een gift card van Paypal vragen en dan betalen ze toch cash uit of hoe werkt het precies ?

Gift cards » Post #14

Mon Aug 05, 2019 04:25 in Nederlands

Is kijken of het nu lukt , zoals ik begrepen heb kan je nu alleen gift cards van Amazon of Paypal krijgen ?Ik Heb wel veel minder surveys dan vroeger maar mag ze bijna allemaal doen en worden betaald . Ben veel minder actief laatste maanden omdat ik nu met Ipad werk omdat laptop weg is .

Gift cards » Post #12

Sat Aug 03, 2019 02:23 in Nederlands

Ik geef het op voorlopig want komt maar 1 zin te staan van mijn hele bericht , tenminste ik zie er maar 1 staan

Gift cards » Post #11

Sat Aug 03, 2019 02:22 in Nederlands

Typ een heel bericht staat maar 1 zinnetje

Gift cards » Post #10

Sat Aug 03, 2019 02:14 in Nederlands

Kon na de verandering niet meer posten op forum , nu terug wel

Surveys samplicio en anderen betalen ze en..? » Post #13

Fri Mar 29, 2019 08:28 in Nederlands

Tasks doe ik ook niet meer , kost allemaal teveel tijd en brengt zo weinig op met een paar uitzonderingen maar die zijn er niet dikwijls . We blijven maar hopen op beterschap , ondertussen ben ik wel niet meer zoveel actief :mrgreen:

Surveys samplicio en anderen betalen ze en..? » Post #11

Thu Mar 28, 2019 12:51 in Nederlands

bitchy50 wrote:

Daar heb je helemaal gelijk in Lunake...
Er is een moderator hier de baas,en die geeft gewoon een ban aan leden die haar tegenspreken

Wordt toch tijd dat Clixsense eens wat doet aan al die klachten over surveys...
Ken ze ook ja :thumbdown: Tja , is echt niet meer leuk werken zo aan de surveys , gaan er meer niet dan wel :(

Surveys samplicio en anderen betalen ze en..? » Post #9

Wed Mar 27, 2019 14:12 in Nederlands

Vandaag al drie gedaan die niet betaald werden , volledig gedaan en noppes , dat was vroeger bij opinion world nooit :x De langere doe ik al lang niet meer , max 15 min , meer niet en als het kan onder de 5 min :lol: Het is echt triest geworden . Het Nederlandstalig forum is stilletjes geworden sinds een bepaalde persoon een ban kreeg :thumbdown:

Surveys samplicio en anderen betalen ze en..? » Post #5

Thu Mar 21, 2019 05:13 in Nederlands

En ze hebben weeral 5 ct van de opinion world afgedaan :o

Surveys samplicio en anderen betalen ze en..? » Post #3

Thu Mar 14, 2019 15:39 in Nederlands

Ik heb al best wat surveys van samplicio kunnen afmaken , in het begin zijn er ook een paar reversed bij mij maar de laatste maanden krijg ik ze altijd betaald en blijven ze betaald . En de meesten zijn wel meer betaald dan opinion world nu met 65 ct maar is zoals dimperium zegt zijn er ook veel minder van , de verdiensten hier zijn het afgelopen jaar gehalveerd bij mij . Ik heb ook geen zin meer om op 30 of 40 surveys 2/3 keer dezelfde profielvragen in te vullen dus de meeste laat ik links liggen zeker die van 20 min of langer , kan mijn tijd beter gebruiken ;) Ik probeer alleen nog de meest betaald en de kortste in tijd , soms loont dat en soms niet :lol:
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Oct 17, 2019 17:36:01 EST