Please wait...
HomeForumPosts by visitor34

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by visitor34

Skrill Ödemeleri Başladı » Post #26

Tue Sep 10, 2019 16:43 in Turkish

bugün deneme amaçlı iki kere 10 dolar çektim skrillle. hesaptan düştü 20 $ ama "pending" kısmına yansımadı.

para çekip de aynı durumu yaşayan var mı?

Rainforest uye alımı » Post #13

Wed May 01, 2019 19:43 in Turkish

@ cvntrk
tam "tester" potansiyeli olan birisiniz :) Bu yaptıklarınızı RF görmedi belki ama kabul edilirsiniz umarım. sonrasında çok rahat öğrenebilecek birine benziyorunuz. hayırlı olsun :)

TASK GÜNCEL! » Post #927

Fri Oct 26, 2018 02:16 in Turkish

Nerede o eski clixsense, eski taskler, eski forum. hiçbir şeyin tadı kalmamış burada :(

Task öğrenmek isteyen arkadaşlar buraya baksın ! » Post #12

Sun Oct 07, 2018 05:55 in Turkish

hacı buraya yazın da engin bilgilerinizden biz de istifade edelim.

Skrill Hakkında » Post #52

Sat Jul 07, 2018 16:20 in Turkish

ates197808 wrote: skrill kartı aldım,atm de hesap boş gözüküyo,paypal daki gibi,skrill hesabımdaki parayı skrill kartamı aktarmam gerek,karttamı sorun neden göremiyorum hesabımdakini atm de,bilgi verecek arkadaşa teşekkürler.

ilk kullandığımda ben de bu konuya takılmıştım ama paypal gibi değil. direkt para çekebilirsiniz. atmden bakiye gözükmez ama çekersiniz br iki güne skrill hesabınıza işlem işlenir.

Skrill Hakkında » Post #51

Sat Jul 07, 2018 16:17 in Turkish

@selin28

skrill hesabınızda "skrill prepaid kart başlığına tıklayıp kart başvurusu yapabilirsiniz. ama bunu yapmanız için hesabınızda 10 euro veya o miktaarda dolar bakiyeniz olması lazım.

TASK GÜNCEL! » Post #710

Wed Jul 04, 2018 03:24 in Turkish

Quote:Benim hesabi murielle hanım ablamız 4 gün sonra yani cuma günü açmış

Hesabımı incelemiş ve sonunada bu son uyarım birdahakine kalıcı kapatılacak diye eklemesini yapmis
kapatma gerekçeleri neymiş?

Payonerden işbankasına çekim » Post #8

Wed Jan 24, 2018 04:41 in Turkish

Kerplechka wrote: Merhaba,

Clixsense'den gelen paranın hesabınıza geçmesi ne kadar sürdü ? Yaklaşık 1 hafta önce Clixsense'den başarılı bir şekilde gönderildiği gözüken para hala hesabıma geçmiş durumda değil. Umarım 900 dolar hiç olmaz :)

benim 2. gün payoneer hesabıma geçti. ama öncesinde bi 10 gün payzaya yatırmalarını beklemiştim. yatmayınca iptal edip payonere istemiştim.

paranız gecikebilir ama kaybolacağını :) sanmıyorum. "hesaba geçti" göründükten sonra 5 iş günü geçtiyse bi ticket atın isterseniz.

Payonerden işbankasına çekim » Post #4

Wed Jan 24, 2018 01:12 in Turkish

ziraate kesintisiz çekenler olmuştu forumda ama ziraat kullanmıyorum ben.
bu arada bildiğim kadarıyla payoneer anlaştığı bi bankaya gönderiyor parayı, o banka tl olarak istenen bankaya yatırıyor. yani yurtiçinden gelmiş gibi oluyor.

Payonerden işbankasına çekim » Post #1

Tue Jan 23, 2018 11:10 in Turkish

Arkadaşlar payoneerden işbankasına para çekildiğinde banka kesinti yapıyor mu?

daha önce işbankası kullanan arkadaşlar cevaplarsa çok makbule geçer.

teşekkürler şimdiden.

TASK (GÜNCEL) » Post #17219

Sun Nov 12, 2017 03:26 in Turkish

Sign In

burdan cfye üye olduğun email ve şifrenle girmeyi dene.

TASK (GÜNCEL) » Post #12602

Wed Feb 15, 2017 09:46 in Turkish

mavis34 wrote: 988539 Find Official Url Or Directory Site Url

major flag vermiş 5 dakika en az zaman ile yaptım 92 accuracy var. :thumbdown:
en son ne zaman yapmıştın bu taskı?

TASK (GÜNCEL) » Post #12528

Wed Feb 08, 2017 08:28 in Turkish

reco_67 wrote: radyo açılıyor ama kazanç olmuyor neden acaba? :?:
yarım saatte bir capcha geliyor onları girmen lazım.4 tane girdikten sonra hesabına 1 cent yansır

clixgrid den link satın alamıyorum. » Post #2

Thu Dec 22, 2016 12:43 in Turkish

clixgride tıklayanlar zaten bu siteye üye olan insanlar. bu linkinizi iyi ki kabul etmemiş etse zaten üye bulamazdınız. eğer clixsense için ref bulmak istiyorsanız başka sitelere reklam vermeniz lazım.

TASK (GÜNCEL) » Post #11356

Fri Nov 25, 2016 16:09 in Turkish

FIRAT7 wrote: 968853 Toxicity In Online Comments
$0.07 55

968837 Toxicity In Online Comments
$0.07 56

Limit artmış.

biri 43 biri 46 tane veriyor.

Frozenhill ve FIRAT7 ikinize de çok teşekkür ediyorum. toxicity tasklarından haberim yoktu. burda görünce yaptım. 41+42 :)

TASK (GÜNCEL) » Post #11054

Wed Sep 28, 2016 18:22 in Turkish

953026 Determine If Images Contain Adult Content (Caution: May Contain Adult Content.) 0.03

TR saati ile gece 1-2 saatleri arası çıkan bi task. çok kolay, kaçırmayın.

Payzadan bankaya aktardığım para hesaba geçmedi. » Post #3

Thu Sep 15, 2016 09:42 in Turkish

pancugol wrote: Ben de aynen ykb ye yapmıştım 1 ay geçti gelmedi teb e yaptım 3 günde geçti 2.ödemede.Birincisi ne olacak bilmiyorum

şimdi baktım hesabıma dün tamamlanan ödemem bugün geçti hesabıma. ama ilki duruyor hala, onun için de payza supporta mesaj atmıştım sonucu bekliyorum ilgili tarih aralığında hesap özeti isteniyor.

Payzadan bankaya aktardığım para hesaba geçmedi. » Post #1

Thu Sep 15, 2016 07:54 in Turkish

Arkadaşlar payza (onaylı) hesabımdan banka hesabıma(iş bankası) biri ağustos 31 diğer de dün olmak üzere "completed" dendiği halde aktardığım para banka hesabıma geçmedi. bu neden kaynaklanabilir? benzer durumu yaşayan var mı?

TASK (GÜNCEL) » Post #4451

Tue Jan 26, 2016 05:57 in Turkish

tavuklupasta wrote: bu arada hayatimin en kisa anketini yaptim opinionsurveys de.

30 sn surdu surmedi.0,75 verdi.
teşekkürler. yorumu görünce anketi ben de yaptım.

Task/Offer (Son Durum) » Post #5857

Sat Apr 11, 2015 08:21 in Turkish

arkadaşlar clixaddon eklentisi chromedan silindi kendiliğinden ve artık ekleyemiyorum, hata veriyor eklerken. benzer durumu yaşayan veya çözümü bilen var mı?

edit: hallettim.
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Sep 19, 2019 10:51:09 EST