Please wait...
HomeForumPosts by Tomy26

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by Tomy26

Wypłaty » Post #1426

Sun Jan 20, 2019 12:51 in Polish

Maarcia wrote: Powiedzcie mi jak to jest. Decydując się na Payoneera muszę się trzymać ich, czy mogę w każdej chwili zmienić opcję np. na Skrill?

Kazda wypłata zalezy od ciebie kiedy i na co chcesz wypłacac nie ma zadnego oboziazku .
Pozdrawiam

Karta Payoneer » Post #4

Sun Jan 20, 2019 12:50 in Polish

Prosze

Payoner » Post #45

Sat Jan 19, 2019 11:00 in Polish

Grubaszycha wrote: Siema mam pytanie. Założyłem konto na payoneer i jutro będę wypłacał pierwszy raz 53$. Czy jak wypłace to czy nie zabiorą mi za karte i sami ją przyślą bo nie którzy tak piszą a ja nie chce karty dzięki za info

Przeczytaj moja odpowiedz z tego co sie orietuje to oni sami nie moga ci karty wysłac tylko ty sam musisz ja zamówic

Ankiety » Post #12595

Sat Jan 19, 2019 10:59 in Polish

Widze ze rok z ankietami zaczyna sie dosc dobrze tak trzymac aby wiecej

Karta Payoneer » Post #2

Sat Jan 19, 2019 10:58 in Polish

Grubaszycha wrote: Czy jak wypłacę pierwszy raz na payoneer to zabiorą mi pieniądze za karte i ją przyślą? Bo niektórzy tak piszą a ja nie chcę karty dzięki za info

Z tego co mi wiadomo dopuki karty nie zamówisz to oni sami nie moga ci nic wysyłac

Ankiety » Post #12543

Wed Jan 02, 2019 13:10 in Polish

Ładnie ja ostatnio obijam sie z ankietami niestety czas nie pozwala

"Powiązanie kont" » Post #2

Thu Dec 06, 2018 12:28 in Polish

Tak jest jezli nie ma osoby polecajacej i oboje napiszecie do supportu to wam w tym pomoga .

Payoner » Post #38

Mon Dec 03, 2018 23:46 in Polish

IzaGu wrote: Ale loguje się Pan co miesiąc?
Na innej stronie wyczytałam,że jeżeli za długo nie ma aktywności to w momencie pojawienia się i np. proby wypłacenia pojawia się koszt np. 30 dolarów.
Poza tym ja naprawdę chciałabym zlikwidować to konto. Bo może już nigdy nie wrócę do ankiet, a nie chcę myśleć o jakimś Payonerze

Wlsnie zalogowalem sie pierwszy raz od Ostatnia wizyta: 07/17/2017 i konto działa i nie sa naliczone zadne opłaty .

Tango Card na PayPal » Post #4

Sun Dec 02, 2018 23:45 in Polish

Tak jest taka opcja ja zawsze płace ta karta za zakupy online bez przesyłania czy wypłacania srodów i wszystko zawsze działa jak nalezy pozdrawiam

Prowizja za rejestrację » Post #4

Sun Dec 02, 2018 23:44 in Polish

Seemore1 wrote: W sensie jak wypełnia ankietę, ofertę lub zadanie tak?

Tak - Ankieta, Task , Offerta - od tego dostajesz prowizje

Payoner » Post #36

Sun Dec 02, 2018 23:43 in Polish

IzaGu wrote: Witam,
A czy ktoś wie jak zamknąć konto w Payoneer? Nie mam karty, raz wypłaciłam w czerwcu, teraz planuje drugi raz. Co miesiąc się logowałam. Ale bardzo zmienia się moja sytuacja rodzinna i nie będę miała czasu na ankiety, tym sposobem boje się,że zapomnę o Payoneer i jakaś kara/opłata mi się naliczy, więc chciałabym tego uniknąć.

Mam Payoner od paru lat uzyłem tylko 1 albo 2 od tamtej pory nie uzywane nie miałem jak do tej pory naliczonych zadnych opłat pozdrawiam

Poleceni » Post #2

Thu Nov 15, 2018 09:38 in Polish

Poleceni zarabiaj dla ciebie odrazu jak tylko zostanie zaliczona ankieta albo taks trwa to zazwyczaj do paru minut po ukonczeniu

Skrill - wypłata » Post #101

Mon Oct 29, 2018 23:49 in Polish

Gosiak95 wrote: hej, czy jest możliwość wypłaty pieniędzy ze Skrill od razu do bankomatu?
jeśli tak to jak to zrobić?

Tak zwana pre paid Karta Mastercard

Ankiety » Post #12191

Thu Oct 25, 2018 00:06 in Polish

danielq121 wrote: Czy komus z was trafia sie czasem ta sama ankieta ktora juz wczesniej wypelniliscie?
Ja mam tak czesto i nie wiem jak mam to traktowac

Bardzo czesto trafiaja sie te same ankiety czasami za posrednictwen innych programów .

Procesor płatniczy » Post #14

Sun Sep 30, 2018 09:21 in Polish

SonGoku92 wrote: Da się wysłać pieniądze z konta Payoneer na konto Paypal ?

Tylko za prosrednictwem innych stron wymiany ale to wiaze sie z kosztami osobiscie nie korzystałem tylko widziałem .

Wypłaty » Post #1394

Fri Aug 31, 2018 00:01 in Polish

Cos tu oostatnio cicho w wypłatami :)

Payoner » Post #22

Thu Aug 30, 2018 23:59 in Polish

Jezeli jego konto nie jest podane nigdzie w systemie clixsense to nie bedzie z tym problemu .
Pozdrawiam

Ankiety » Post #11859

Thu Aug 23, 2018 23:11 in Polish

tygryskowa25 wrote: ja od 3 dni nie mogę się załapać do żadnej ankiety, mam konto już prawie miesiąc. Wcześniej tych ankiet było sporo a od 3 dni jest porażka nic kompletnie pusto... i nie wiem czy tylko ja tak mam?

Hey czasami tak jest niestety trzeba byc cierpliwym ankiety sie pojawia pozdrawiam

pomocy » Post #3

Mon Jul 30, 2018 23:59 in Polish

Raczej problem bedzie po twojej stronie musi byc cos nie tak z twoim PC/ LAPTOPEM moze spróbuj sie zalogowac na innym komputerze i zobaczyc czy wtedy bedzie to samo moze jakis program blokuje ci dostep Antyvirus jakas wtyczka w przegladarce

Przesłanie pieniędzy z Clixsense na FutureAd » Post #3

Wed Jul 25, 2018 23:35 in Polish

Nie ma takiej opcji w clixsense na przesyłanie pieniedzy pozdrawiam
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Jan 27, 2021 03:24:30 EST