Please wait...
HomeForumPosts by Tomy26

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Posts by Tomy26

Wypłaty » Post #589

Fri Dec 02, 2016 00:17 in Polish

Witam wszystkich chcialem wam tylko powiedziec ze to wina paypal i niedlugo powinny dotrzec do was wyplaty clixsese ich wyslalo ale paypal ich nie zrealizowal pewnie kolejny blad w systemie .

ClixGrid - unexpected error (#201) » Post #6

Wed Nov 30, 2016 23:08 in Polish

Czy ostatnio zmieniales miejsce zamieszkania chodzi o to ze teraz masz flage netherlands a mozec byc w polsce to ankiet ani taskow nie porobisz muszisz napisac do supportu o zmiane na taki kraj w ktorym sie znajdujesz .

Ankiety » Post #6795

Mon Nov 28, 2016 03:58 in Polish

Gregor33 wrote: Dzisiejsza ankieta OW za 0,58$ z zaproszenia po kliknięciu start od razu, że nie kwalifikuje się do jej wypełnienia. Nawet bez pierwszego pytania. O co kaman w tym? Po co zapraszają...?

Ankiete dostaje kazdy ale kazdy ma inaczej wypelniony prfil wystarczy start ankiety zeby twoj profil im nie odpowiadal .

Hello. New Member » Post #7

Sat Nov 26, 2016 09:23 in Member Introduction

Welcome on forum best of luck :)

Wbijanie lvl » Post #7

Sat Nov 26, 2016 07:27 in Polish

Do task trzeba sie zalogowac za pomoca konta Facebook i wtedy dostaniesz taski .

Wbijanie lvl » Post #5

Sat Nov 26, 2016 06:41 in Polish

Musisz miec oferty

Tutaj linjk do ofert : Surveys

Tutaj link to tasks : Tasks-Complete_Tasks


Za oferty nie dostaje sie levelu tylko za Tasks .

Wbijanie lvl » Post #2

Sat Nov 26, 2016 03:45 in Polish

Level 1: Contributors in Level 1 have completed over a hundred Test Questions across a variety of Job types, and have a very high overall Accuracy.

Level 2: Contributors in Level 2 have completed over a hundred Test Questions across a large set of Job types, and have an extremely high overall Accuracy.

Level 3: Contributors in Level 3 have completed over a hundred Test Questions across hundreds of different Job types, and have a near perfect overall Accuracy.

Wypłaty » Post #586

Sat Nov 26, 2016 03:42 in Polish

amalie_ wrote: ja dziś otrzymałam swoja pierwszą wypłatę: 0,01 USD :shock:
Nie wiem dlaczego tak...

To kwota potwierdzajaca czy twoj adres email (paypal ) jest prawidlowy za pare godzin otrzymasz reszte pozdro

Ankiety » Post #6709

Mon Nov 21, 2016 12:28 in Polish

elpolaco wrote:

Tomy, coś dowiedziałeś się/ zdziałałeś w mojej sprawie?:)

hej dalej czekam na odpowiedz,

Wypłaty » Post #583

Sat Nov 19, 2016 10:37 in Polish

Witam kazda wyplata trwa od 4 do 7 dni roboczych .

OFFERS » Post #43

Fri Nov 18, 2016 00:25 in Polish

Leffinio wrote:
Leffinio wrote: Witam, mam problem odnośnie ofert z Adscend, zrealizowałem 2 oferty, nie otrzymałem zapłaty, napisałem do supportu i cisza.

ktoś coś ?

Ktoś pomoże ? Miał ktoś taką sytuacje ? Do kogo mogę napisać jak tamci nie odpowiadają ?

Z nimi jest dosc ciezko czasami trzeba czekac 2 tygodnie na odpowiedz .

Ankiety » Post #6660

Wed Nov 16, 2016 11:42 in Polish

elpolaco wrote:
elpolaco wrote: Czy jest jakakolwiek możliwość kontaktu z Opinion World? Ankiet nie dają mi już praktycznie od roku, pisałem do Clixsense, do OW po angielsku i do Świata Ankiet po polsku i nikt nie raczył nawet odpisać... Wygląda to jak jakiś ban( mimo żadnych informacji na ten temat) albo błąd w systemie... Tyle ankiet zawsze dawali( i jak czytam pozostałym nadal dają) a u mnie od roku "We are sorry". Tomy, chyba Ty jesteś ostatnią nadzieją na jakaś pomoc ;)

Tomy ponawiam, jesteś w stanie jakoś pomóc?

Hej sorry nie widzialem postu postaram sie pomoc . :)

Ankiety » Post #6637

Tue Nov 15, 2016 12:28 in Polish

Sluchajcie nie piszcie ticketow na nie zaliczone ankiety przy kazdej w zakladce HISTORY & SUPPORT to kazdej offerty jest osobny support zglaszajcie za pomoca tego .

Po ataku hakerskim » Post #147

Wed Nov 09, 2016 00:29 in Polish

przyjmuja wszystkie tylko na polskie skrzynki emaile nie przychodza .

Crowdflower - Koniec Entrance Exam? » Post #3

Tue Nov 08, 2016 08:17 in Polish

Nom niestety zrezygnowali z Supportu CS

Offers - symulator robota na PC » Post #4

Sun Nov 06, 2016 02:54 in Polish

Jabluszko pewnie chodzi o APPLE

Wypłaty » Post #571

Wed Nov 02, 2016 01:27 in Polish

Bardzo dlugo od miesiaca nawet do 3 polecam paypal jak masz mozliwosc od 5 do 7 dni roboczych

Rejestracja jeszcze raz? » Post #3

Mon Oct 31, 2016 12:47 in Polish

Dzieki @Helren za pomoc tak jak wyzej mozna jedno konto na domownika / ten sam adres zamieszkania / jedno IP trzeba uwazac gdzie sie logujesz czy inna osoba nie ma dostepu do tego samego Ip i korzysta z clixsesnse a co nowego konta jezeli stare wygaslo wciaz jest mozliwosc ponownego aktywowania chyba ze stracilo sie calkowity dostep np : skrzynki email gdzie konto bylo zarejestrowane wtedy nalezy napisac do supportu z prosba o usuniecie konta w celu założenia nowego .

Pisz jak cos to pomoge .

ClixGrid - unexpected error (#201) » Post #3

Sun Oct 30, 2016 02:35 in Polish

dokladnie jak kolega pisze wyzej za dlugo otwarta strona .

radio » Post #4

Fri Oct 28, 2016 09:10 in Polish

Temat rozwiazany zamykam pozdro
From: Go
Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Jan 20, 2021 20:28:36 EST