Please wait...
HomeForumInternationalTurkishANKETLER
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
ANKETLER

#6821 by gisil » Wed Dec 04, 2019 05:01

umitoz wrote: Alakasız başlık evet ama yardımcı olur musunuz?

Cashout yaptım payoneerde kimlik vs istiyor bu bilgileri vermesem para payoneere düşmez mi?

düşmez. kimlik doğrulaması yapman lazım.
gisil
Posts426
Member Since3 Jul 2019
Last VisitToday
Likes Given179
Likes Received302/200

#6822 by gisil » Wed Dec 04, 2019 06:05

sensodyne 2.89. şu an gözlerime inanamıyorum :)
gisil
Posts426
Member Since3 Jul 2019
Last VisitToday
Likes Given179
Likes Received302/200

#6823 by umitoz » Wed Dec 04, 2019 06:09

gisil wrote: sensodyne 2.89. şu an gözlerime inanamıyorum :)

Bende yaptım çok da kısa sürdü

Harika!
umitoz
Posts45
Member Since22 Oct 2019
Last VisitYesterday
Likes Given6
Likes Received20/15

#6824 by fthdarendeli1905 » Wed Dec 04, 2019 06:12

umitoz wrote:
gisil wrote: sensodyne 2.89. şu an gözlerime inanamıyorum :)

Bende yaptım çok da kısa sürdü

Harika!

şimdi bende yaptim inanamadım :D anında tak diye hesaba atti :D arada güzel şeyler oluyor
fthdarendeli1905
Posts43
Member Since27 Nov 2019
Last Visit22 Mar 2020
Likes Given10
Likes Received19/15

#6825 by Thelastair » Wed Dec 04, 2019 06:14

1,000,960,852 Completed 4 December 2019 06:02:32 PST 10m Samplicio.us 43076583 $2.89

Bende şimdi bitirdim ücreti direk yatırdı hayret yaw...
Thelastair
Posts308
Member Since3 Jul 2014
Last VisitToday
Likes Given273
Likes Received184/145

#6826 by ankettasksever » Wed Dec 04, 2019 06:16

04 Dec 2019 06:14 PST Offer Revenue Universe Notification [TR] [Intl] Conversion #2495112679 $0.33

sensodyne anketi. iyi ücretlisi gelmedi.
ankettasksever
Posts1,853
Member Since17 Dec 2018
Last VisitToday
Likes Given2,791
Likes Received1,786/1,057

#6827 by fthdarendeli1905 » Wed Dec 04, 2019 06:19

gece saat 12 den sonra yaptıgım toplam anket tutarı 3.21$ çok şaşırtıcı. Acaba 2-3 gün anket gelmiyecegine yada anketleri açamayacagimamı delalet ? :D :D
fthdarendeli1905
Posts43
Member Since27 Nov 2019
Last Visit22 Mar 2020
Likes Given10
Likes Received19/15

#6828 by gisil » Wed Dec 04, 2019 06:21

fthdarendeli1905 wrote: gece saat 12 den sonra yaptıgım toplam anket tutarı 3.21$ çok şaşırtıcı. Acaba 2-3 gün anket gelmiyecegine yada anketleri açamayacagimamı delalet ? :D :D

tebrikler. belli olmaz, yılmadan devam :) daily checklist bonus, coşmuştur şu an eğer addon ekliyse.
gisil
Posts426
Member Since3 Jul 2019
Last VisitToday
Likes Given179
Likes Received302/200

#6829 by Hasan00 » Wed Dec 04, 2019 06:22

bana geldi ve attı 2,89 du pff aman ugraşmıcam artık sıktı buraya ayrdıgım bir ayı girip çalışsam kaç katını kazanırdım :D kolay gelsin herkese...
Hasan00
Posts701
Member Since22 Oct 2019
Last VisitToday
Likes Given464
Likes Received317/235

#6830 by fthdarendeli1905 » Wed Dec 04, 2019 06:26

gisil wrote:
fthdarendeli1905 wrote: gece saat 12 den sonra yaptıgım toplam anket tutarı 3.21$ çok şaşırtıcı. Acaba 2-3 gün anket gelmiyecegine yada anketleri açamayacagimamı delalet ? :D :D

tebrikler. belli olmaz, yılmadan devam :) daily checklist bonus, coşmuştur şu an eğer addon ekliyse.

ekli :D %16 0.47 cent gösteriyor bonus :D
fthdarendeli1905
Posts43
Member Since27 Nov 2019
Last Visit22 Mar 2020
Likes Given10
Likes Received19/15

#6831 by fthdarendeli1905 » Wed Dec 04, 2019 06:27

Hasan00 wrote: bana geldi ve attı 2,89 du pff aman ugraşmıcam artık sıktı buraya ayrdıgım bir ayı girip çalışsam kaç katını kazanırdım :D kolay gelsin herkese...

orası öyle zaten kardeşim. ben yeni üyeyim ama zaten hali hazırda pc den çalıstıgım için bana ek gelir olur diye başladim. Yoksa elbette bi yere girip çalısmak çok daha iyi. Bunlar çerez parası, sigara parası vs vs.. :D
fthdarendeli1905
Posts43
Member Since27 Nov 2019
Last Visit22 Mar 2020
Likes Given10
Likes Received19/15

#6832 by elifay » Wed Dec 04, 2019 06:41

2.89 diş fırcası
elifay
Posts12
Member Since18 Jul 2017
Last Visit27 Mar 2020
Likes Given0
Likes Received6/4

#6833 by ankettasksever » Wed Dec 04, 2019 06:43

fthdarendeli1905 wrote:
Hasan00 wrote: bana geldi ve attı 2,89 du pff aman ugraşmıcam artık sıktı buraya ayrdıgım bir ayı girip çalışsam kaç katını kazanırdım :D kolay gelsin herkese...

orası öyle zaten kardeşim. ben yeni üyeyim ama zaten hali hazırda pc den çalıstıgım için bana ek gelir olur diye başladim. Yoksa elbette bi yere girip çalısmak çok daha iyi. Bunlar çerez parası, sigara parası vs vs.. :D

sitenin kendi içinde algoritması var yeni üyelere ve az kazancı olanlara cazip anketler gelebilir bu aralar. anketlerden atmaz. bende geçen sene bu aylarda yeniydim ve 3$ lık anketler yapıyordum. ayda 60$ a kadar kazancım oluyordu. her ay para havalesi yapıyordum. şimdi ise 1$ üzeri anketlere nadir giriyorum. gerçi 1$ üzeri çok fazla ankette gelmiyor ya. olsun damlaya damlaya göl olur. işin sırrı sabırlı olmakta.
Last edited by ankettasksever » Wed Dec 04, 2019 06:47 » edited 1 time in total
ankettasksever
Posts1,853
Member Since17 Dec 2018
Last VisitToday
Likes Given2,791
Likes Received1,786/1,057

#6834 by serkang » Wed Dec 04, 2019 06:44

Diş macunu anketi 2.89 bana ödeme yapmadı anketin sonunda kota ful dedi sürekli kullandığım marka hemde :( bir daha da almam.
serkang
Posts530
Member Since3 Apr 2016
Last Visit29 Mar 2020
Likes Given96
Likes Received173/126

#6835 by YigitArk » Wed Dec 04, 2019 06:45

bende attı dış macunu anketi şanş işte
YigitArk
Posts278
Member Since6 Aug 2017
Last VisitYesterday
Likes Given0
Likes Received58/49

#6836 by fthdarendeli1905 » Wed Dec 04, 2019 06:46

ankettasksever wrote:
fthdarendeli1905 wrote:
Hasan00 wrote: bana geldi ve attı 2,89 du pff aman ugraşmıcam artık sıktı buraya ayrdıgım bir ayı girip çalışsam kaç katını kazanırdım :D kolay gelsin herkese...

orası öyle zaten kardeşim. ben yeni üyeyim ama zaten hali hazırda pc den çalıstıgım için bana ek gelir olur diye başladim. Yoksa elbette bi yere girip çalısmak çok daha iyi. Bunlar çerez parası, sigara parası vs vs.. :D

sitenin kendi içinde algoritması var yeni üyelere cazip anketler gelebilir bu aralar. bende geçen sene bu aylarda yeniydim ve 3$ lık anketler yapıyordum. ayda 60$ a kadar kazancım oluyordu. her ay para havalesi yapıyordum. şimdi ise 1$ üzeri anketlere nadir giriyorum. gerçi 1$ üzeri çok fazla ankette gelmiyor ya. olsun damlaya damlaya göl olur. işin sırrı sabırlı olmakta.

aynen öyle.Zaten burdan yüksek kazanc beklemek mantıklı degil o mantikla gelenler hüsrana ugrar :D
fthdarendeli1905
Posts43
Member Since27 Nov 2019
Last Visit22 Mar 2020
Likes Given10
Likes Received19/15

#6837 by nofearsports » Wed Dec 04, 2019 06:51

sensodyne anketi tamamladım ve soryy dedi historyden baktığımda kota full diyor sonuna kadar doldurttun ama :thumbdown: :thumbdown:
nofearsports
Posts269
Member Since16 Nov 2018
Last VisitYesterday
Likes Given149
Likes Received142/98

#6838 by Axolotll » Wed Dec 04, 2019 07:01

1,001,033,877 4 December 2019 06:28:56 PST 3m Samplicio.us Quota Full :oops:
Axolotll
Posts62
Member Since7 Mar 2019
Last VisitToday
Likes Given20
Likes Received26/19

#6839 by Darkscold » Wed Dec 04, 2019 07:07

4 December 2019 06:51:27 PST OpinionWorld Router $0.58 (Market alışverişi)
Darkscold
Posts130
Member Since22 Oct 2018
Last Visit11 Mar 2020
Likes Given21
Likes Received108/80

#6840 by gisil » Wed Dec 04, 2019 07:44

Darkscold wrote: 4 December 2019 06:51:27 PST OpinionWorld Router $0.58 (Market alışverişi)

+1 wannads'dan yaptım. 0.38 cent.
Last edited by gisil » Wed Dec 04, 2019 07:46 » edited 1 time in total
gisil
Posts426
Member Since3 Jul 2019
Last VisitToday
Likes Given179
Likes Received302/200
Return to 'Turkish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Mar 31, 2020 06:48:17 EST