Please wait...
HomeForumInternationalTurkishANKETLER
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
ANKETLER

#5161 by ankettasksever » Sun Aug 18, 2019 02:37

jasmin333 wrote:
Swerdlov wrote:
jasmin333 wrote: 15 Ağu 2019 05:50 PST Yuno Anketler Dönüşüm # 2424184512 (Teklif) $ 0.52

yeni bir markanın farklı katagorilerle uyumu..

Tamamını ödedi mi 0.52 $ gösterip 20 cent mi ödedi?

Reply özelliğini de mahvetmişler ysense'e geçince...

evet 0.52 ödedi

telefondan girince anket yapabilen varmi pc den anket yapabiliyorum ama tlden hic yapamadim ankete giriyorum gidiyo sadece bendemi bu sıkıntı var acaba..

telden anket yapmak zorlaştı anketlerden atıyor. pc daha verimli bende de.
ankettasksever
Posts1,870
Member Since17 Dec 2018
Last VisitToday
Likes Given2,826
Likes Received1,805/1,069

#5162 by filizdemir » Sun Aug 18, 2019 03:04

0,25$ Easysurveys Teknoloji anketi.
En azından hafta sonu boş geçmemiş oluruz
filizdemir
Posts189
Member Since28 Jun 2019
Last Visit25 Feb 2020
Likes Given13
Likes Received114/69

#5163 by Swerdlov » Sun Aug 18, 2019 03:55

tugcekilicarsla1 wrote: Arkadaşlar Offertoro da Lord Mobile oyunu görevini yaptım lakin parasını alamadım. Benim gibi bu sorunu yaşayan var mı? Ticket attım dönüş de olmadı

An itibariyle level 11 oldum ve ücreti yarım saat içinde geldi. Şu paldır küldür yürüyen sistemde sorunsuz çalışan tek şey oyun teklifleri. Keşke 20 tane daha oyun koysalar :D
Swerdlov
Posts237
Member Since7 Nov 2018
Last Visit3 Apr 2020
Likes Given610
Likes Received365/176

#5164 by Cgdmcmn » Sun Aug 18, 2019 05:37

oyunları eski kullanıcılarda yukleyip oynayinca ücret yatiyor mu site yeni bizde yeni kullanicimi oluyoruz yoksa bize geçerli değilmi oyunlar kaç günde bitiriliyor bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim
Cgdmcmn
Posts61
Member Since16 Dec 2017
Last Visit3 Apr 2020
Likes Given3
Likes Received7/7

#5165 by taokka » Sun Aug 18, 2019 08:57

şu wannads geldi ama yaptiim anketlerin ucretini odemiyor ticketta atamiosun claim not diyor uğraş uğraş sonuc boş adiler
taokka
Posts35
Member Since9 Oct 2018
Last Visit11 Feb 2020
Likes Given0
Likes Received4/3

#5166 by ankettasksever » Sun Aug 18, 2019 10:40

18 Aug 2019 10:34 PST Offer EasySurveys - Short Survey Conversion #2425855119 $0.25

estetik cerrahi anketi.
ankettasksever
Posts1,870
Member Since17 Dec 2018
Last VisitToday
Likes Given2,826
Likes Received1,805/1,069

#5167 by mzanka » Sun Aug 18, 2019 17:09

18 Ağu 2019 15:58 PST Teklif EasySurveys - Kısa Anket Dönüşüm # 2425985915 $ 0,25 (İng Bank üzerine 10 dakikalık bir anket)
mzanka
Posts350
Member Since17 Mar 2019
Last VisitYesterday
Likes Given906
Likes Received557/291

#5168 by selin33642 » Mon Aug 19, 2019 01:53

eskiden günde 1.5-2 dolar kazanıyodum. Son 10 günde toplam 80 cent kazanmışım...
su payoneer gelsin 52 dolar olsa da gitsem artık
selin33642
Posts42
Member Since31 May 2019
Last Visit30 Oct 2019
Likes Given4
Likes Received36/22

#5169 by gisil » Mon Aug 19, 2019 02:19

selin33642 wrote: eskiden günde 1.5-2 dolar kazanıyodum. Son 10 günde toplam 80 cent kazanmışım...
su payoneer gelsin 52 dolar olsa da gitsem artık


+1 sıktı artık :thumbdown:
gisil
Posts437
Member Since3 Jul 2019
Last VisitToday
Likes Given182
Likes Received318/208

#5170 by star_30 » Mon Aug 19, 2019 02:23

anket yok task yok offer yok hiçbirşey yok payoneer yok bari bi amazon tr gift card gelsin o olursa güzel olur
star_30
Posts154
Member Since10 Jul 2019
Last Visit8 Oct 2019
Likes Given27
Likes Received59/43

#5171 by LolaBunny89 » Mon Aug 19, 2019 02:45

selin33642 wrote: eskiden günde 1.5-2 dolar kazanıyodum. Son 10 günde toplam 80 cent kazanmışım...
su payoneer gelsin 52 dolar olsa da gitsem artık

+1
LolaBunny89
Posts136
Member Since8 Nov 2018
Last Visit30 Mar 2020
Likes Given177
Likes Received52/35

#5172 by Thelastair » Mon Aug 19, 2019 03:51

Mısır gevrek anketi , bildirimle geldi anket tasarımı iyiydi hata falan vermedi . 5 gündür ilk anketim ,

771,314,366 Completed 19 August 2019 03:32:39 PST 16m Samplicio.us 57442104 $0.96
Thelastair
Posts316
Member Since3 Jul 2014
Last VisitToday
Likes Given289
Likes Received186/147

#5173 by yorgunnihilist » Mon Aug 19, 2019 03:52

0.96$ gevreklerde vitamin -mineral konulu anket.kolay ve zevkliydi.

771,316,817 Completed 19 August 2019 03:34:23 PST 16m Samplicio.us 57513889 $0.96
yorgunnihilist
Posts32
Member Since2 Aug 2017
Last Visit18 Mar 2020
Likes Given3
Likes Received14/12

#5174 by musti0148 » Mon Aug 19, 2019 04:09

yorgunnihilist wrote: 0.96$ gevreklerde vitamin -mineral konulu anket.kolay ve zevkliydi.

771,316,817 Completed 19 August 2019 03:34:23 PST 16m Samplicio.us 57513889 $0.96

Bende anketi yaptım ama ekranda şu yazı çıktı ve paramı yatırmadı...

"duplicate_main_message_We already have your answers for this survey."

madem aldılar cevaplarımı ödemeyi neden yapmıyorlar? Parası henüz yatmayan var mı?
musti0148
Posts64
Member Since18 Jun 2019
Last VisitYesterday
Likes Given7
Likes Received63/35

#5175 by filizdemir » Mon Aug 19, 2019 06:56

Easysurveys 0,25$ Ülke Anketi
EasySurveys sayesinde hiçbir gün boş geçmiyor.
filizdemir
Posts189
Member Since28 Jun 2019
Last Visit25 Feb 2020
Likes Given13
Likes Received114/69

#5176 by Swerdlov » Mon Aug 19, 2019 07:17

Easy surveys'ten ankete giriyorum. 7-8 maddelik bir izin listesi getiriyorlar, gittikçe daha fazlasını isteyen maddeler. En son şık "hassas verilerimin pazarlama şirketleriyle paylaşılmasına izin veriyorum". En baştaki hepsini kabul ediyorumu seçmezsen seni şutlayacak, "lan zaten izinler mizinler iyice çorba oldu, kabul et gitsin" diyorum. Ankete geçiyor, yaş/cinsiyet vs, sonra son 4 hafta içinde hangilerini tükettiniz: kuru yemiş, sakız şekerleme vs. Sonraki soru son 4 haftada sakız tükettiniz mi: evet/hayır. (Önceki soruda sakız seçili) Eveti seçiyorum ve üzgünüz bu ankete katılamaya hak kazanamadınız!

Kaç cent için? 56 cent! Onun da kaçını kırpıp kaç cent yatıracaklar belli değil. Cent'ini salla, verdiğim izinler ne oldu? Hangi datamı kime satacaklar belli değil. Burası artık iyice kimden ne çalsak kardır mantığıyla fırsat kollayan bir çakallar yuvası. Hiçbir bokun düzeleceği falan da yok. Şu payoneer bir gelsin, 52$ olayım, önüme gelen ticket'a bildiğim bütün küfürleri döşeyip profili kapatıp gideceğim.
Swerdlov
Posts237
Member Since7 Nov 2018
Last Visit3 Apr 2020
Likes Given610
Likes Received365/176

#5177 by cagataytr » Mon Aug 19, 2019 08:49

Visa Kart - kısa ve eğlenceli bir anket
771,984,974 Completed 19 August 2019 08:37:03 PST 7m YourSurveys 57924158 $0.75
cagataytr
Posts166
Member Since26 Dec 2018
Last Visit1 Apr 2020
Likes Given1
Likes Received65/50

#5178 by Thelastair » Mon Aug 19, 2019 09:06

sakız anketi geldi , anketi tamamladım teşekkür etti ama parayı yatırmadı henüz yatınca editlerim..
Thelastair
Posts316
Member Since3 Jul 2014
Last VisitToday
Likes Given289
Likes Received186/147

#5179 by Hattusas » Mon Aug 19, 2019 10:01

Swerdlov wrote: Easy surveys'ten ankete giriyorum. 7-8 maddelik bir izin listesi getiriyorlar, gittikçe daha fazlasını isteyen maddeler. En son şık "hassas verilerimin pazarlama şirketleriyle paylaşılmasına izin veriyorum". En baştaki hepsini kabul ediyorumu seçmezsen seni şutlayacak, "lan zaten izinler mizinler iyice çorba oldu, kabul et gitsin" diyorum. Ankete geçiyor, yaş/cinsiyet vs, sonra son 4 hafta içinde hangilerini tükettiniz: kuru yemiş, sakız şekerleme vs. Sonraki soru son 4 haftada sakız tükettiniz mi: evet/hayır. (Önceki soruda sakız seçili) Eveti seçiyorum ve üzgünüz bu ankete katılamaya hak kazanamadınız!

Kaç cent için? 56 cent! Onun da kaçını kırpıp kaç cent yatıracaklar belli değil. Cent'ini salla, verdiğim izinler ne oldu? Hangi datamı kime satacaklar belli değil. Burası artık iyice kimden ne çalsak kardır mantığıyla fırsat kollayan bir çakallar yuvası. Hiçbir bokun düzeleceği falan da yok. Şu payoneer bir gelsin, 52$ olayım, önüme gelen ticket'a bildiğim bütün küfürleri döşeyip profili kapatıp gideceğim.

Ben de sizin yanınızdayım. Site yeni dedik bekleyelim dedik. Neredeyse 1 ay olacak hala bi güzellik göremedim. Evet, iddialı olmasalar bu siteyi almazlar falan ama anket bile çözemedim kaç gündür. İyi ki bi yüksek ücretli çözdüm bi iki kez sonra anket gelmez oldu. Artık biraz çeki düzen mi verseler ne. Task kısmı da rezalet tüm gün aktiftim 2 aydır inanın level etkileyen o kadar az task geldi ki... Bu site gerekirse Task şirketini felan değiştirsin ya da böyle böyle desin yani. Bu durumları anlatınca kimse üye olmak istemiyor kaldı ki referanstan kazanalım. Açıkcası ben kendi zevkim için hiçbi kimsenin saatlerce beklemesini istemem şu durumda. Bana sitede 5 saat bekleyip %20’sini kazandıracaksa o kişi de üye olmasın kendine zarar. Biz kendimiz bile kazanamıyoruz ki siteye referans bulalım. Bu kadar kötü olup da hala böyle devam ediyorlarsa demek ki iyi kazanıyorlar ve bize ihtiyaçları kalmadı. Ben burdan bunu anlarım. Yuno geldi YourSurveys geldi birkaç gün onlarla idare ettik onlar da bozuldu bi kalktı sonra YunoSurveys geldi. 99 cent yazmışlar amenna ama hiç anket gelmiyor en azından 56 iken çözebiliyordum her gün.

Ödeme yöntemlerini bu konu dışında tutuyorum. O normal bi konu, olabilir.

Buradan açıkça belirteyim X sözlükte birçok vaat ile aman şöyle böyle kazanın diyen insanları dinlemeyin. Yaptıkları çok bencilce şu durumda. Sitenin vahim halinde kendileri bile girmek istemeyip sizi çalıştıracaklar. Ellerini vicdanlarına koysunlar.
Last edited by Hattusas » Mon Aug 19, 2019 10:07 » edited 2 times in total
Hattusas
Posts338
Member Since9 Jul 2019
Last Visit14 Mar 2020
Likes Given116
Likes Received243/163

#5180 by ankettasksever » Mon Aug 19, 2019 10:18

Swerdlov wrote: Easy surveys'ten ankete giriyorum. 7-8 maddelik bir izin listesi getiriyorlar, gittikçe daha fazlasını isteyen maddeler. En son şık "hassas verilerimin pazarlama şirketleriyle paylaşılmasına izin veriyorum". En baştaki hepsini kabul ediyorumu seçmezsen seni şutlayacak, "lan zaten izinler mizinler iyice çorba oldu, kabul et gitsin" diyorum. Ankete geçiyor, yaş/cinsiyet vs, sonra son 4 hafta içinde hangilerini tükettiniz: kuru yemiş, sakız şekerleme vs. Sonraki soru son 4 haftada sakız tükettiniz mi: evet/hayır. (Önceki soruda sakız seçili) Eveti seçiyorum ve üzgünüz bu ankete katılamaya hak kazanamadınız!

Kaç cent için? 56 cent! Onun da kaçını kırpıp kaç cent yatıracaklar belli değil. Cent'ini salla, verdiğim izinler ne oldu? Hangi datamı kime satacaklar belli değil. Burası artık iyice kimden ne çalsak kardır mantığıyla fırsat kollayan bir çakallar yuvası. Hiçbir bokun düzeleceği falan da yok. Şu payoneer bir gelsin, 52$ olayım, önüme gelen ticket'a bildiğim bütün küfürleri döşeyip profili kapatıp gideceğim.

yapma hocam ne gerek var kasmadan devam et birikim olarak düşün. ne kaybederiz. para paradır. :$
ankettasksever
Posts1,870
Member Since17 Dec 2018
Last VisitToday
Likes Given2,826
Likes Received1,805/1,069
Return to 'Turkish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Apr 5, 2020 07:02:15 EST