Please wait...
HomeForumInternationalTurkishANKETLER
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
ANKETLER

#4021 by crazyengineer » Fri Jun 28, 2019 08:02

eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out
crazyengineer
Posts123
Member Since8 Jun 2019
Last Visit25 Feb 2021
Likes Given24
Likes Received92/68

#4022 by deepcrypto » Fri Jun 28, 2019 08:09

393,128,852 28 Jun 2019 11:08 EST Credit Survey Conversion #84815203 Complete - $0.9500 mobil
deepcrypto
Posts177
Member Since5 Jan 2016
Last Visit18 Apr 2021
Likes Given2
Likes Received60/46

#4023 by sems-i » Fri Jun 28, 2019 08:13

crazyengineer wrote: eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out

profilinde zaten doğru bilgiler varsa sen anket bekleme boşuna
sems-i
Posts926
Member Since24 Sep 2016
Last Visit26 Aug 2021
Likes Given175
Likes Received492/366

#4024 by Darkscold » Fri Jun 28, 2019 08:22

529,987,305 Completed 28 Jun 2019 11:05 EDT CINT 486915 $1.03 (Spor kıyafetleri)

Umarım geri almaz sonradan.
Darkscold
Posts130
Member Since22 Oct 2018
Last Visit2 Nov 2020
Likes Given21
Likes Received108/80

#4025 by serkang » Fri Jun 28, 2019 08:24

529,990,888 Quota Full 28 Jun 2019 11:16 EDT 5s CINT 491518 $0.95
529,925,991 Screened Out 28 Jun 2019 07:45 EDT 2m 35s CINT 481774 $0.89

İkisi de attı kısmet değilmiş. Bugün hiç bir şey kazanamadık
Last edited by serkang » Fri Jun 28, 2019 08:26 » edited 2 times in total
serkang
Posts629
Member Since3 Apr 2016
Last Visit28 Aug 2021
Likes Given134
Likes Received267/180

#4026 by crazyengineer » Fri Jun 28, 2019 08:31

sems-i wrote:
crazyengineer wrote: eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out

profilinde zaten doğru bilgiler varsa sen anket bekleme boşuna

msj atmissin da sana msj atilmiyor?

herneyse, proflimde zaten calisiyor gozukuyor, soruda haneye en cok gelir getiren kisinin meslegi diyor
crazyengineer
Posts123
Member Since8 Jun 2019
Last Visit25 Feb 2021
Likes Given24
Likes Received92/68

#4027 by serkang » Fri Jun 28, 2019 08:37

crazyengineer wrote:
sems-i wrote:
crazyengineer wrote: eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out

profilinde zaten doğru bilgiler varsa sen anket bekleme boşuna

msj atmissin da sana msj atilmiyor?

herneyse, proflimde zaten calisiyor gozukuyor, soruda haneye en cok gelir getiren kisinin meslegi diyor

Kardeş takma kafana boş ver anketi tamamlasanda bu cint denilen anket şirketi ödediği parayı bir süre sonra geri alıyor. O yüzden fazla üzülmeye gerek yok
serkang
Posts629
Member Since3 Apr 2016
Last Visit28 Aug 2021
Likes Given134
Likes Received267/180

#4028 by crazyengineer » Fri Jun 28, 2019 09:07

serkang wrote:
crazyengineer wrote:
sems-i wrote:
crazyengineer wrote: eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out

profilinde zaten doğru bilgiler varsa sen anket bekleme boşuna

msj atmissin da sana msj atilmiyor?

herneyse, proflimde zaten calisiyor gozukuyor, soruda haneye en cok gelir getiren kisinin meslegi diyor

Kardeş takma kafana boş ver anketi tamamlasanda bu cint denilen anket şirketi ödediği parayı bir süre sonra geri alıyor. O yüzden fazla üzülmeye gerek yok
c


Ilginc ben hic gormedim geri aldigini genelde cint olumlu bnm icin ursurveys berbat surekli we are sorry. Ceken bi sirket
crazyengineer
Posts123
Member Since8 Jun 2019
Last Visit25 Feb 2021
Likes Given24
Likes Received92/68

#4029 by ankettasksever » Fri Jun 28, 2019 09:08

28 Jun 2019 09:47 EST Credit Survey Conversion #84812588 Complete - $0.2300

cint göndermiş. son 3 günde 3 geri ödeme hayret. ;)
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#4030 by timsah1966 » Fri Jun 28, 2019 09:51

cınt 0,95
web kameranı aç....samsung telefonun reklamını 2 sefer izle...para hesapta.... :clap: :clap: :clap:
timsah1966
Posts204
Member Since5 Jul 2015
Last Visit5 Sep 2021
Likes Given68
Likes Received143/88

#4031 by serkang » Fri Jun 28, 2019 10:04

ankettasksever wrote: 28 Jun 2019 09:47 EST Credit Survey Conversion #84812588 Complete - $0.2300

cint göndermiş. son 3 günde 3 geri ödeme hayret. ;)

Çok komikmiş gerçekten
serkang
Posts629
Member Since3 Apr 2016
Last Visit28 Aug 2021
Likes Given134
Likes Received267/180

#4032 by serkang » Fri Jun 28, 2019 10:08

crazyengineer wrote:
serkang wrote:
crazyengineer wrote:
sems-i wrote:
crazyengineer wrote: eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out

profilinde zaten doğru bilgiler varsa sen anket bekleme boşuna

msj atmissin da sana msj atilmiyor?

herneyse, proflimde zaten calisiyor gozukuyor, soruda haneye en cok gelir getiren kisinin meslegi diyor

Kardeş takma kafana boş ver anketi tamamlasanda bu cint denilen anket şirketi ödediği parayı bir süre sonra geri alıyor. O yüzden fazla üzülmeye gerek yok
c


Ilginc ben hic gormedim geri aldigini genelde cint olumlu bnm icin ursurveys berbat surekli we are sorry. Ceken bi sirket

Bende nedense hep bu şirketten sorun yaşıyorum şuana kadar en az 10 anket ücreti geri almıştır benden. Çok titiz davranıyorlar

En son 17 haziranda tam 3 ay önceki anketin ücretini geri almıştılar

Completed Survey Reversed - We're sorry to inform you that the CINT Project #369682 that you completed on 19 Mar 2019 for $0.41 has been reversed. Your account has been debited accordingly. More info.
Last edited by serkang » Fri Jun 28, 2019 10:16 » edited 3 times in total
serkang
Posts629
Member Since3 Apr 2016
Last Visit28 Aug 2021
Likes Given134
Likes Received267/180

#4033 by Darkscold » Fri Jun 28, 2019 11:27

530,043,344 Completed 28 Jun 2019 14:18 EDT YourSurveys 18950217 $0.35 (Bullshare kahvaltı)
530,045,571 Completed 28 Jun 2019 14:27 EDT YourSurveys 18950835 $0.31 (Oyunlar)
Last edited by Darkscold » Fri Jun 28, 2019 11:47 » edited 1 time in total
Darkscold
Posts130
Member Since22 Oct 2018
Last Visit2 Nov 2020
Likes Given21
Likes Received108/80

#4034 by F_Freeloader » Fri Jun 28, 2019 11:33

28 Jun 2019 14:32 EST Complete YourSurveys (Project #18950835) $0.3100 - Oyunlar
F_Freeloader
Posts265
Member Since19 Feb 2018
Last VisitYesterday
Likes Given25
Likes Received195/117

#4035 by krgizem » Fri Jun 28, 2019 11:43

Darkscold wrote: 530,043,344 Completed 28 Jun 2019 14:18 EDT YourSurveys 18950217 $0.35 (Bullshare kahvaltı)

+1
krgizem
Posts68
Member Since10 Aug 2018
Last Visit1 Jul 2020
Likes Given13
Likes Received68/36

#4036 by tavihey » Fri Jun 28, 2019 12:05

...
Last edited by tavihey » Fri Jan 10, 2020 15:17 » edited 1 time in total
tavihey
Posts51
Member Since14 Mar 2019
Last Visit10 Jan 2020
Likes Given10
Likes Received26/21

#4037 by ankettasksever » Fri Jun 28, 2019 12:10

tavihey wrote: YourSurveys'in anketlerini çözebilen var mı? her gün üçer üçer geliyor ama hepsinde başlamadan atıyor. bu durumla başka karşılaşan var mı?

ben. :(
ankettasksever
Posts2,461
Member Since17 Dec 2018
Last Visit14 Jan 2021
Likes Given3,841
Likes Received2,317/1,388

#4038 by aysesevengl1608 » Fri Jun 28, 2019 12:21

Hocam siz nasıl 1580 tane offer yaptınız offerlar bende hiç yenilenmiyor.
aysesevengl1608
Posts61
Member Since3 Jun 2019
Last Visit5 Oct 2019
Likes Given1
Likes Received42/29

#4039 by aysesevengl1608 » Fri Jun 28, 2019 12:43

aysesevengl1608 wrote: Hocam siz nasıl 1580 tane offer yaptınız offerlar bende hiç yenilenmiyor.
Last edited by aysesevengl1608 » Fri Jun 28, 2019 12:51 » edited 1 time in total
aysesevengl1608
Posts61
Member Since3 Jun 2019
Last Visit5 Oct 2019
Likes Given1
Likes Received42/29

#4040 by aysesevengl1608 » Fri Jun 28, 2019 12:45

serkang wrote:
crazyengineer wrote:
serkang wrote:
crazyengineer wrote:
sems-i wrote:
crazyengineer wrote: eve asil geliri getiren emekli, bunu begenmedi!! napalim illa yalan mi soyleylim arkadas ya bu nedir???

bi daha boyle bir cevabim kesinlikle olmayacak!!!


Click ID 529,985,148
Start Time 28 Jun 2019 10:58:52 EDT
LOI 2m 37s
Project CINT - 491518
Reward $0.95
Status Screened Out

profilinde zaten doğru bilgiler varsa sen anket bekleme boşuna

msj atmissin da sana msj atilmiyor?

herneyse, proflimde zaten calisiyor gozukuyor, soruda haneye en cok gelir getiren kisinin meslegi diyor

Kardeş takma kafana boş ver anketi tamamlasanda bu cint denilen anket şirketi ödediği parayı bir süre sonra geri alıyor. O yüzden fazla üzülmeye gerek yok
c


Ilginc ben hic gormedim geri aldigini genelde cint olumlu bnm icin ursurveys berbat surekli we are sorry. Ceken bi sirket

Bende nedense hep bu şirketten sorun yaşıyorum şuana kadar en az 10 anket ücreti geri almıştır benden. Çok titiz davranıyorlar

En son 17 haziranda tam 3 ay önceki anketin ücretini geri almıştılar

Completed Survey Reversed - We're sorry to inform you that the CINT Project #369682 that you completed on 19 Mar 2019 for $0.41 has been reversed. Your account has been debited accordingly. More info.
Hocam siz nasıl 1580 tane offer yaptınız offerlar bende hiç yenilenmiyor.
aysesevengl1608
Posts61
Member Since3 Jun 2019
Last Visit5 Oct 2019
Likes Given1
Likes Received42/29
Return to 'Turkish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Sep 17, 2021 07:04:43 EST