Please wait...
HomeForumInternationalNederlandsPayza
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Payza

Locked

#61 by Tweazle » Wed May 30, 2018 00:10

supadupa wrote:
Tweazle wrote: Of via Tango op een Virtual Credit Card.
Werkte perfect bij Bol.com

Ik vraag me daarbij wel af hoe je dan je virtual card tot de laatste cent opmaakt. Er blijft dan toch altijd een klein bedragje opstaan die je dan nergens meer voor kunt gebruiken?

Daar hebben we dan Banggood/Ali/Gearbest voor.
Daar zijn altijd wel nutteloze dingetjes voor een paar centen ;)

Ik zal bij mijn volgende eens kijken of de VCC hetzelfde blijft, of dat er een nieuwe kaart wordt aangemaakt.
Tweazle
Posts32
Member Since6 May 2014
Last Visit24 Dec 2019
Likes Given0
Likes Received9/7

#62 by Proim » Wed May 30, 2018 12:22

Tweazle wrote:
supadupa wrote:
Tweazle wrote: Of via Tango op een Virtual Credit Card.
Werkte perfect bij Bol.com

Ik vraag me daarbij wel af hoe je dan je virtual card tot de laatste cent opmaakt. Er blijft dan toch altijd een klein bedragje opstaan die je dan nergens meer voor kunt gebruiken?

Daar hebben we dan Banggood/Ali/Gearbest voor.
Daar zijn altijd wel nutteloze dingetjes voor een paar centen ;)

Ik zal bij mijn volgende eens kijken of de VCC hetzelfde blijft, of dat er een nieuwe kaart wordt aangemaakt.
Er wordt telkens een nieuwe gemaakt. Het is mij ook nog niet gelukt om een account aan te maken op die site.
Uiteindelijk geen probleem want nu koppel ik de VCC aan een 2e Paypal account en transfer vandaaruit naar mijn hoofd Paypal account. Heb nog niet gevonden wat de exacte fee nu is want moet telkens wat spelen met het bedrag om tot de laatste cent de VCC te kunnen gebruiken.
Proim
Posts17
Member Since12 Jan 2013
Last Visit20 Dec 2019
Likes Given0
Likes Received5/5

#63 by lunake » Wed May 30, 2018 23:43

Lijkt me allemaal nogal omslachtig ik hou het maar bij Payoneer , gaat prima !
lunake
Posts488
Member Since4 Jul 2015
Last VisitYesterday
Likes Given196
Likes Received164/127

#64 by stijnel123 » Sun Jun 10, 2018 08:32

Ik ben nieuw hier,

Heb nu op een dag of vijf $50 verdiend, ik vroeg me af vanaf wanneer het voordelig is om het af te halen? ik heb al verschillende dingen gelezen hier op het forum ivm kosten etc. het beste lijkt me ook Payoneer als ik zo rondkijk naar de reacties...?

(dit is mss wat off topic maar ik had en nieuwe post gemaakt maar deze is niet doorgekomen...)
Ik zie nu na enkele dagen dat er minder surveys zijn (eerste dag had ik 15$ ofzo aan surveys nu is het moeilijker), zijn er nog andere goede manieren ik zie dat vele van jullie veel tasks doen en heb dit ook een poging gegeven maar dit lijkt mij echt niets op te brengen (30cent per uur ofzo :o) hoeveel verdienen jullie hiermee?
en zijn de offers eig wel legit? want ze lijke me vaak nogal malafide...
(all help is welcome :P )
stijnel123
Posts3
Member Since24 May 2018
Last Visit21 Jun 2018
Likes Given0
Likes Received0
Locked
Return to 'Nederlands' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Jan 25, 2020 09:46:17 EST