Please wait...
HomeForumInternationalTurkishclixsense 8 dolar kazanmak
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
clixsense 8 dolar kazanmak

Locked

#1 by karasakal13 » Sat Oct 03, 2015 11:45

evet arkadaşlar
clixsense sitesinden 8 doları kazanmak
ortalama kaç ayı buluyor?
karasakal13
Posts6
Member Since14 Jul 2015
Last Visit11 Oct 2015
Likes Given0
Likes Received4/3

#2 by Mavilim97 » Sat Oct 03, 2015 14:32

8 doları bırakın ayda guzel bır mıktarda para kazandıran sıte clıxsense task olayı var task olayını cozun gunde kazanırsın 8 doları
Mavilim97
Posts3
Member Since30 Sep 2015
Last Visit4 Oct 2015
Likes Given0
Likes Received1/1

#3 by karasakal13 » Sun Oct 04, 2015 05:19

dostum cilixsense task olayı nedir. nasıl çözebiliriz. bana detaylı anlatabilir misin. pek anlayamadım açıkçası bana hep verilen job sıfır gözüküyor
karasakal13
Posts6
Member Since14 Jul 2015
Last Visit11 Oct 2015
Likes Given0
Likes Received4/3

#4 by clickist » Sun Oct 04, 2015 08:35

Ben bi ayda 24 dolar kaldırdım burdan. İki üç taskla sadece.
clickist
Posts50
Member Since2 Sep 2015
Last Visit27 Mar 2017
Likes Given10
Likes Received12/12

#5 by Mavilim97 » Sun Oct 04, 2015 14:29

crowd flowere kayıt olduktan sonra level 1 2 3 sıstemı var task olayında.ılk basta level atlamak ıcın level 0 gorevlerı gelır onları bellı bır dogruluk oranı ıle yapman lazım.yanı yaptıgın soruları dogru yapmak senın ıcın daha ıyı olur.mesela Authors and Articles bu basıt bı gorev bunları yapa yapa level atlarsın.uye olduktan sonra crowdflowere bu gorevler gelecek.3 hafta ıcerısınde sureklı kontrol edeceksın taskları cunku yakalamak sans işi.
%70 dogruluk oranı gecersen level1 %80 level2 %85 level 3 ıcındır.gelen jobları forumda arkadaslara paylasıp yardım ısteyebılırsın.
Mavilim97
Posts3
Member Since30 Sep 2015
Last Visit4 Oct 2015
Likes Given0
Likes Received1/1

#6 by karasakal13 » Sun Oct 04, 2015 14:29

ben 11 temmuz 2015 ten beri üyeyim. kazandığım da ortada. task olayı bana hiç gelmiyo. nasıl takip edebilirim?
task bildirimi gelecek mi nereye tıklıyoruz dostum? anlat da biz de ögrenelim
karasakal13
Posts6
Member Since14 Jul 2015
Last Visit11 Oct 2015
Likes Given0
Likes Received4/3

#7 by istanbul034 » Mon Oct 05, 2015 12:43

Selam arkadaşlar,

Arkadaşın sorusuna cevap vereyim.Clixsense de 8 usd kazanmak bir gününü de alır 5 ayını da....Task olayını çözersen aylık kazancını yükseltirsin.Bol kazanç diliyorum.
istanbul034
Posts70
Member Since14 Mar 2015
Last Visit12 Jun 2016
Likes Given18
Likes Received50/31

#8 by kefe95 » Mon Oct 05, 2015 21:25

karasakal13 wrote: evet arkadaşlar
clixsense sitesinden 8 doları kazanmak
ortalama kaç ayı buluyor?

bazen 1 gün en fazla 3 gün içinde kazanabilirsin,task,offers ve surveys en çok kazamdıranlar diğerlerini de boş geçme derim. :thumbup: :thumbup:
kefe95
Posts28
Member Since16 Aug 2013
Last Visit7 Aug 2018
Likes Given0
Likes Received4/4

#9 by firesith » Thu Oct 08, 2015 13:54

ben 3 haftada 8 dolar kastım o da anket sağolsun -.-
firesith
Posts16
Member Since6 Aug 2015
Last Visit27 May 2016
Likes Given0
Likes Received2/1

#10 by ziraat42 » Fri Oct 09, 2015 01:31

Welcome To CrowdFlower Dün bu task geldi bugün hiç gelmedi 2 gündür üyeyim. Kaç güne bir task gelir arkadaşlar ne yapmam gerekir.
ziraat42
Posts1
Member Since1 Oct 2015
Last Visit9 Oct 2015
Likes Given0
Likes Received2/1
Return to 'Turkish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Mar 4, 2021 14:14:18 EST