Please wait...
HomeForumInternationalItalianInvitare amici
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Invitare amici

Locked

#1 by ambroambro » Sat Aug 24, 2013 07:31

Ciao a tutti, mi sono iscritto tempo fa, ma ho iniziato ad usare clixsense solo ieri. Ho un piccolo dubbio, se invito amici tramite la funzione del sito e questi si iscrivono, diventano miei ref giusto?
ambroambro
Posts2
Member Since6 May 2013
Last Visit3 Aug 2015
Likes Given0
Likes Received0

#2 by DaviDevil » Sat Aug 24, 2013 08:32

:P
DaviDevil
Posts493
Member Since26 Dec 2010
Last Visit16 Sep 2021
Likes Given93
Likes Received137/93

#3 by ambroambro » Sat Aug 24, 2013 23:10

DaviDevil wrote: :P

Non me lo segna come ref, nella pagina profilo ho ancora 0
ambroambro
Posts2
Member Since6 May 2013
Last Visit3 Aug 2015
Likes Given0
Likes Received0

#4 by DaviDevil » Sun Aug 25, 2013 02:06

Dalle FAQ:
Quote:I referred someone but I do not see them in my downline, why?

ClixSense will only show a referral in your downline that has activated their account. This means that someone you referred may have signed up under you but not be shown in your downline until they complete their profile.

If you have your account setup to send new referral notifications you will get a notice that your referral has signed up but until they activate their account they will not be shown under you. To check your account settings login and go to the Profile and Settings link.

Another issue could be that this person clicked another members referral link after clicking yours. This would set a new cookie and they would then become the referral of the last affiliate URL they clicked.

In parole povere, il tuo amico deve aver attivato l'account (completando il suo profilo). Altro problema, magari gli hai passato il ref-link, ma per qualche motivo la registrazione è stata fatta senza tener traccia del tuo ref-link.
Se sei in contatto con questa persona chiedigli di andare alla pagina Affiliates (in alto a destra) e vedere chi gli risulta come "Your Sponsor" (nel box sulla destra).
DaviDevil
Posts493
Member Since26 Dec 2010
Last Visit16 Sep 2021
Likes Given93
Likes Received137/93
Return to 'Italian' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Oct 19, 2021 01:33:43 EST