Please wait...
HomeForumInternationalPolishAnkiety
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Ankiety

Post Reply

#8701 by LandGie1 » Wed Apr 26, 2017 09:09

Zatrudnienie x2 - Router OW - 1.70$
LandGie1
Posts3
Member Since26 Mar 2017
Last Visit2 Sep 2019
Likes Given0
Likes Received0

#8702 by mescalito3000 » Wed Apr 26, 2017 10:11

Router OW ankieta profilowa(Kilka pytan) za $ 0.85 :D Bardzo krótka 1m 30s
mescalito3000
Posts265
Member Since15 Jan 2017
Last Visit28 Aug 2017
Likes Given20
Likes Received19/16

#8703 by dziobaq » Wed Apr 26, 2017 13:05

Samplico, $0,49 ale odpadłem przy pytaniu o wiek :D
dziobaq
Posts71
Member Since16 Apr 2013
Last Visit2 Jun 2019
Likes Given0
Likes Received2/2

#8704 by Helren » Wed Apr 26, 2017 13:21

OW - 0.85$ - ankieta dla dziecka, coś o kanałach telewizyjnych
Helren
Posts667
Member Since27 Jul 2016
Last VisitToday
Likes Given30
Likes Received230/113

#8705 by gepardcheester » Wed Apr 26, 2017 15:34

Helren wrote: OW - 0.85$ - ankieta dla dziecka, coś o kanałach telewizyjnych

Zaliczona!
gepardcheester
Posts222
Member Since24 Oct 2016
Last Visit10 Sep 2019
Likes Given2
Likes Received7/7

#8706 by cranoova » Wed Apr 26, 2017 15:50

Wystarczyło się wyżalić na forum... i od razu podsyłali mi zaproszenia - 2 pierwsze ankiety wypełnione :D :D Dzięki za pomocne informacje :)
cranoova
Posts10
Member Since18 Apr 2017
Last Visit16 Jun 2017
Likes Given0
Likes Received0

#8707 by horkos » Wed Apr 26, 2017 16:01

Rzucili dużo ankiet na OW.. teraz była sprzęt ogrodniczy za 0.85$
Wiem że inne też są, ale nie udało mi się więcej wyklikać..
horkos
Posts708
Member Since4 Sep 2016
Last VisitToday
Likes Given60
Likes Received109/82

#8708 by gepardcheester » Wed Apr 26, 2017 16:16

horkos wrote: Rzucili dużo ankiet na OW.. teraz była sprzęt ogrodniczy za 0.85$


Zaliczone 8-)
gepardcheester
Posts222
Member Since24 Oct 2016
Last Visit10 Sep 2019
Likes Given2
Likes Received7/7

#8709 by Czesiek » Wed Apr 26, 2017 23:34

sladar68 wrote: Ciekawa i wzmagająca znacznie pragnienie - Zymetria - piwo. :thumbup:

25 Apr 2017 06:24 EST Complete CINT - $0.45


sladar68 wrote: Ciekawe jaki będzie komentarz Cześka :o


Gdzie czas operacyjny ? :roll:

A juz wiem dodawanie bylo..ciezko.. dobrze, ze tabliczki mnozenia nie bylo :lol:


cranoova wrote: Wystarczyło się wyżalić na forum... i od razu podsyłali mi zaproszenia - 2 pierwsze ankiety wypełnione :D :D Dzięki za pomocne informacje :)

To teraz wyzal sie ze dziewczyna/zona Ci nie "daje".. sprawdzimy czy tez dziala i czy tez Ci podesla :lol: :lol: dwie.. moze trzy.. :roll: :lol:
Last edited by Czesiek » Thu Apr 27, 2017 00:22 » edited 1 time in total
Czesiek
Posts198
Member Since27 Apr 2015
Last Visit13 Aug 2019
Likes Given10
Likes Received36/33

#8710 by mescalito3000 » Thu Apr 27, 2017 03:09

Zaliczona ankieta OW z routera za $0.85 o Narzedziach ogrodowych :D
mescalito3000
Posts265
Member Since15 Jan 2017
Last Visit28 Aug 2017
Likes Given20
Likes Received19/16

#8711 by cranoova » Thu Apr 27, 2017 03:15

Daje regularnie, ale też czasem muszę się nasłuchać ;)
cranoova
Posts10
Member Since18 Apr 2017
Last Visit16 Jun 2017
Likes Given0
Likes Received0

#8712 by umbro1 » Thu Apr 27, 2017 07:24

CINT 15 min - $0.53 - We're Sorry! :roll:
umbro1
Posts396
Member Since15 Oct 2016
Last Visit16 Sep 2019
Likes Given334
Likes Received174/56

#8713 by horkos » Thu Apr 27, 2017 07:47

umbro8 wrote: CINT 15 min - $0.53 - We're Sorry! :roll:

to samo, wcześniej YS pewnie z ta samą zapraszał tylko że za 0.31$. YS nie warto w ogóle otwierać, oni mają te same co Samplico czy CINT a płacą za nie 60% tego co wspomniane. CINT ostatnio wyrzuca na potęgę, tutaj tak naprawdę można w miarę normalnie zrobić tylko z OW reszta to wery sorry, lub wywalenie na końcu ankiety..
horkos
Posts708
Member Since4 Sep 2016
Last VisitToday
Likes Given60
Likes Received109/82

#8714 by umbro1 » Thu Apr 27, 2017 08:03

horkos wrote:
umbro8 wrote: CINT 15 min - $0.53 - We're Sorry! :roll:

to samo, wcześniej YS pewnie z ta samą zapraszał tylko że za 0.31$. YS nie warto w ogóle otwierać, oni mają te same co Samplico czy CINT a płacą za nie 60% tego co wspomniane. CINT ostatnio wyrzuca na potęgę, tutaj tak naprawdę można w miarę normalnie zrobić tylko z OW reszta to wery sorry, lub wywalenie na końcu ankiety..

Zgadzam się. YS staram sie nie otwierać, bo szkoda straconego czasu za te pare centów...
umbro1
Posts396
Member Since15 Oct 2016
Last Visit16 Sep 2019
Likes Given334
Likes Received174/56

#8715 by umbro1 » Thu Apr 27, 2017 08:26

bardziej lubię takie ankiety :$

27 Apr 2017 08:21 EDT 1m 51s OpinionWorld Router $0.85 Completed
zakupy artykułów sportowych
umbro1
Posts396
Member Since15 Oct 2016
Last Visit16 Sep 2019
Likes Given334
Likes Received174/56

#8716 by Czesiek » Thu Apr 27, 2017 09:23

cranoova wrote: Daje regularnie, ale też czasem muszę się nasłuchać ;)

Hmm..To sie nazywa gwałt.. :lol: :lol:
Czesiek
Posts198
Member Since27 Apr 2015
Last Visit13 Aug 2019
Likes Given10
Likes Received36/33

#8717 by wszczesniak » Thu Apr 27, 2017 10:09

1m 6s OpinionWorld Router $0.85 Completed NO I FAJNIE
wszczesniak
Posts76
Member Since4 Aug 2013
Last Visit2 Aug 2019
Likes Given1
Likes Received2/2

#8718 by sladar68 » Fri Apr 28, 2017 06:45

Ankieta z zaproszenia. Ciekawa. :thumbup:

28 Apr 2017 06:32 EDT 8m 32s OpinionWorld 497234 $0.85 Completed - Sklepy sportowe
sladar68
Posts1,998
Member Since13 Mar 2012
Last VisitToday
Likes Given1,715
Likes Received646/510

#8719 by gepardcheester » Fri Apr 28, 2017 07:19

YS x3 - x3 out - niedostępna - po co więc przychodzą zaproszenia?
Last edited by gepardcheester » Fri Apr 28, 2017 07:33 » edited 1 time in total
gepardcheester
Posts222
Member Since24 Oct 2016
Last Visit10 Sep 2019
Likes Given2
Likes Received7/7

#8720 by matjas » Fri Apr 28, 2017 07:39

gepardcheester wrote: YS x3 - x3 out - niedostępna - po co więc przychodzą zaproszenia?

Miałem dzisiaj to samo , 3 zaproszenia z YS i 3 razy odrzucono , tez jestem ciekawy dlaczego gdy dostaniesz zaproszenie to czasami jestem odrzucany :? ? Trudno , czekam dalej :)
matjas
Posts51
Member Since3 Mar 2017
Last Visit1 Sep 2019
Likes Given0
Likes Received1/1
Post Reply
Return to 'Polish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Sep 20, 2019 14:56:06 EST