Please wait...
HomeForumInternationalTurkishÖDEME ZAMAN VE YÖNTEMLERİ-YSENSE
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanHindiUrduFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
ÖDEME ZAMAN VE YÖNTEMLERİ-YSENSE

#21 by fuumaster » Thu Mar 27, 2014 05:15

slm herkese. yeni sayılırım. hanüz hiç para çekmeidm. ref yapmayı uzun vadeli kazanmayı planlıyorum becerebilirsem tabi.herkese bol, iyi kazançlar.
fuumaster
Posts5
Member Since5 Jul 2011
Last Visit23 Sep 2014
Likes Given0
Likes Received6/5

#22 by burakgulcu » Fri Apr 11, 2014 07:03

Cuma günleri ödeme alınıyor diye biliyorum ve dünden(perşembe) cashout talebini yolladım.Fakat hala ses seda yok ne zaman ödeme gelir?
burakgulcu
Posts2
Member Since7 Mar 2014
Last Visit18 Apr 2014
Likes Given0
Likes Received4/2

#23 by moneymakingways » Fri Apr 11, 2014 07:05

burakgulcu wrote: Cuma günleri ödeme alınıyor diye biliyorum ve dünden(perşembe) cashout talebini yolladım.Fakat hala ses seda yok ne zaman ödeme gelir?

Ödeme Zamanları Hakkında | ClixSense Forum
moneymakingways
Posts2,041
Member Since20 Sep 2010
Last VisitToday
Likes Given216
Likes Received1,214/657

#24 by ptcsite46 » Tue Apr 15, 2014 02:45

Cumartesi günü saat 00:20 de ödeme talep ettim. Pzrtesi günü sabah 10:00 gibi yattı para hesaba. Aynen dedikleri gibi Pazartesi ve Cuma günleri çalışma saatleri içinde ödeme yapılıyor. İlk ödeme alışımdı $10 dolar aldım:) tşkler clixsense
ptcsite46
Posts63
Member Since1 Feb 2014
Last Visit24 Dec 2016
Likes Given16
Likes Received67/50

#25 by calyente » Tue Apr 15, 2014 11:05

Hayırlı olsun ibutun devamı da gelir umarım. :thumbup:
calyente
Posts773
Member Since23 Nov 2011
Last Visit17 May 2020
Likes Given86
Likes Received610/459

#26 by alcoolix » Sat Apr 19, 2014 17:33

Öncelikle merhaba. Ben bir konuda takıldım.Ödeme istemek için,pazartesi veya cuma gününü mü beklememiz gerekiyor? Şimdiden yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkür ediyorum.
alcoolix
Posts1
Member Since28 Oct 2013
Last Visit2 Jun 2016
Likes Given0
Likes Received1/1

#27 by moneymakingways » Sat Apr 19, 2014 17:34

alcoolix wrote: Öncelikle merhaba. Ben bir konuda takıldım.Ödeme istemek için,pazartesi veya cuma gününü mü beklememiz gerekiyor? Şimdiden yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Hayır. İstediğiniz zaman isteyebilirsiniz.
moneymakingways
Posts2,041
Member Since20 Sep 2010
Last VisitToday
Likes Given216
Likes Received1,214/657

#28 by wildstriker » Fri May 02, 2014 07:45

gençler dün gece yani cuma saat 03:00-04:00 gibi para talebinde bulundum. Gönderdiğim miktarın sol tarafında kırmızı yazı ile pending out yazıyor. Yani bekliyor diyor. Bu gün para geçermi paypala. Yardım?.

Niye kimse yardım etmiyor yha. ilk defa para çekcem. Bu işi bilenler bi yol yordam gösterse yha bi lütfen.
Last edited by wildstriker » Fri May 02, 2014 11:11 » edited 1 time in total
wildstriker
Posts19
Member Since12 Apr 2014
Last Visit28 Aug 2015
Likes Given0
Likes Received17/11

#29 by wildstriker » Fri May 02, 2014 12:09

moneymakingways arkadaş bi yardım edermisin bi ticket gönderdim. İngilizce geri döndüler. ama tam anladım. bi el atsan.

Gelen msj bu:

"Hello,

Payments are processed on Mondays and Fridays prior to 5:00 p.m. EST . Your payment will be processed today prior to 5:00 p.m. EST."
wildstriker
Posts19
Member Since12 Apr 2014
Last Visit28 Aug 2015
Likes Given0
Likes Received17/11

#30 by wildstriker » Fri May 02, 2014 12:22

Calyente wrote: Hayırlı olsun ibutun devamı da gelir umarım. :thumbup:

calyente kardeş bişey sorabilirmiyim
wildstriker
Posts19
Member Since12 Apr 2014
Last Visit28 Aug 2015
Likes Given0
Likes Received17/11

#31 by calyente » Fri May 02, 2014 12:24

"Merhaba,

Ödemeler pazartesi ve cuma günleri saat 5.00 p.m. (EST) önce işleme konulmaktadır. 5.00 p.m. (EST) den önce istediğiniz ödemeniz bugün işleme konulacaktır."

NOT:Şuan EST Time Zone'a göre saat öğleden sonra 14:30 gibi olmalı. Ödemeniz üç ila dört saat sonra Paypal/Paytoo Hesabınıza düşmüş olur.
calyente
Posts773
Member Since23 Nov 2011
Last Visit17 May 2020
Likes Given86
Likes Received610/459

#32 by wildstriker » Fri May 02, 2014 12:29

Calyente wrote: "Merhaba,

Ödemeler pazartesi ve cuma günleri saat 5.00 p.m. (EST) önce işleme konulmaktadır. 5.00 p.m. (EST) den önce istediğiniz ödemeniz bugün işleme konulacaktır."

NOT:Şuan EST Time Zone'a göre saat öğleden sonra 14:30 gibi olmalı. Ödemeniz üç ila dört saat sonra Paypal/Paytoo Hesabınıza düşmüş olur.

çok teşekkür ederim kardeşim. bir sıkıntı yok yani.
wildstriker
Posts19
Member Since12 Apr 2014
Last Visit28 Aug 2015
Likes Given0
Likes Received17/11

#33 by calyente » Fri May 02, 2014 12:32

Rica ederim. Hayır, şuan için bir sıkıntı yok :thumbup:
calyente
Posts773
Member Since23 Nov 2011
Last Visit17 May 2020
Likes Given86
Likes Received610/459

#34 by alpstner » Fri May 02, 2014 13:28

wildstriker wrote: moneymakingways arkadaş bi yardım edermisin bi ticket gönderdim. İngilizce geri döndüler. ama tam anladım. bi el atsan.

Gelen msj bu:

"Hello,

Payments are processed on Mondays and Fridays prior to 5:00 p.m. EST . Your payment will be processed today prior to 5:00 p.m. EST."

Merhaba,ödemeler Pazartesi ve Cuma günleri 5 ve öncesinde yapılıyor.Sizin ödemenizde gün içerisinde gerçekleşecek


demişler
alpstner
Posts1
Member Since22 Apr 2014
Last Visit23 May 2014
Likes Given0
Likes Received0

#35 by moneymakingways » Fri May 02, 2014 13:32

wildstriker wrote: moneymakingways arkadaş bi yardım edermisin bi ticket gönderdim. İngilizce geri döndüler. ama tam anladım. bi el atsan.

Gelen msj bu:

"Hello,

Payments are processed on Mondays and Fridays prior to 5:00 p.m. EST . Your payment will be processed today prior to 5:00 p.m. EST."

Konunun ilk mesajını "okuyun". Gerekli bilgiler mevcut.
moneymakingways
Posts2,041
Member Since20 Sep 2010
Last VisitToday
Likes Given216
Likes Received1,214/657

#36 by Arc95 » Wed Oct 01, 2014 08:08

İlk ödememi alacağım inşallah, konuyu okudum. Bugün talep etsem Cuma geçer sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Arc95
Posts63
Member Since6 Aug 2014
Last Visit1 Oct 2015
Likes Given7
Likes Received20/17

#37 by olympos111 » Wed Oct 22, 2014 13:39

Arkadaşlar premium üyeyim bugün ilk defa para çekme tuşu cashout tuşuna bastım 6.55 $ tutarını çekmek istedim ve Submit tuşu aktif degil tıklayamıyorum.

Bu normal mi? bir zamanı mı var ? o tuşun aktif olması için anlamadım.

Bir bilen varsa söylesin lütfen...
olympos111
Posts3
Member Since5 Sep 2014
Last Visit15 Feb 2018
Likes Given0
Likes Received1/1

#38 by moneymakingways » Wed Oct 22, 2014 13:41

olympos111 wrote: Arkadaşlar premium üyeyim bugün ilk defa para çekme tuşu cashout tuşuna bastım 6.55 $ tutarını çekmek istedim ve Submit tuşu aktif degil tıklayamıyorum.

Bu normal mi? bir zamanı mı var ? o tuşun aktif olması için anlamadım.

Bir bilen varsa söylesin lütfen...

Ödeme yöntemi olarak ne seçmişsin bir bak. Her ödeme yönteminin limiti vardır. O limite ulaşmadan cashout butonu görünmez.
moneymakingways
Posts2,041
Member Since20 Sep 2010
Last VisitToday
Likes Given216
Likes Received1,214/657

#39 by tugceusenmez » Mon Oct 27, 2014 09:09

arkadaslar ben yeni üyelerdenim..ödeme isteme nasıl yapılıyor bana yardımcı olabilirseniz cok sevinirim...
tugceusenmez
Posts4
Member Since14 Oct 2014
Last Visit21 Jan 2015
Likes Given0
Likes Received0

#40 by moneymakingways » Mon Oct 27, 2014 09:13

tugceusenmez wrote: arkadaslar ben yeni üyelerdenim..ödeme isteme nasıl yapılıyor bana yardımcı olabilirseniz cok sevinirim...

Konunun ilk mesajını bir okuyun.
moneymakingways
Posts2,041
Member Since20 Sep 2010
Last VisitToday
Likes Given216
Likes Received1,214/657
Return to 'Turkish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Jun 1, 2020 01:59:20 EST